Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä sain aikoinaan kummitädiltäni vain vaatelahjoja ja siitä jäi traumat

Vierailija
21.03.2010 |

en saanut ikinä koskaan mitään muuta kuin vaatteita tai lakanoita tai tyynyliinoja. Eikun koulurepun sain, mutta sekin oli tosi tylsä malli eikä siinä ollut mitään kuvaa. Rippiristin sain sitten aikanaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimahali!

onneksi omalla lapsella on lapsiystävällisempi kummitäti :))

Vierailija
2/4 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muilta äidin puolen sukulaisilta (kummitäti samalla siis sukulainen) rippilahjaksi maton. Ihan tavallinen Anttilan räsymatto. Muina merkkipäivinä ennen sitä tuli joku koriste-eläin. En ollut näitä mitään toivonut ja lahjojen saanti päättyi tuohon ripille pääsyyn.

Traumoja jäi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

antaa kummipojalleen aika usein tylsiä lahjoja, mutta sitäkin enemmän aikaansa. Lapsi on silti aina tykännyt lahjoista. Mä panostan enemmän siihen, että olen pojalle hyvä ihmissuhde. En halua ostaa mitään turhaa, eivätkä vanhemmatkaan halua kauheasti krääsää, joten kysyn aina äidiltä, mitä lapsi tarvitsee. Hän saa kuitenkin esim. sukulaisilta lahjaksi leluja ja sensellaista.

Vierailija
4/4 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö. Ottakaa selvää, mikä on trauma.

(Tai toisaalta, ehkä jotain traumoja on jostain tullut, jos aikuisenakin tuollaista muistelee. Ei ole mieleltään terveen, kypsän aikuisen kirjoittelua tuo. Vaikea silti uskoa, että vaatelahjoista traumoja saisi...)