Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

onko orgasmeista haittaa raskausaikana? Miksi aina orgasmin jälkeen sattuu alavatsaan?

Vierailija
21.03.2010 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos on ennenaikaisen synnytyksen vaara, ei suositella. Tosin ei tuo suosittelu paljon mulla auttanut, sain sitten unissani kun en seksiä saanut harrastaa.

Vierailija
2/6 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mulla ne laukaisi pahimmillaan koko yön kestäviä supisteluja, niin että olin aamulla sekä uupunut että kipeä. Näin siis raskauden puolivälissä. Oli pakko pitää taukoa koska noi sattui jo sen verran. Meni ohi 7:llä raskauskuulla.

Supistelut tuntuu just alavatsakipuina sekä kipuna selässä ja yleisenä hankalana olona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla siis vasta alussa raskaus, rv 11+4. Puhutte noista supistuksista mutta ei kai niitä näin alussa voi olla? tai siis että onko niistä nyt jo vaaraa? kun on eka raskaus, en tiedä mistään mitään....;D

Vierailija
4/6 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen sperma laukaisee supisteluja. Siksi seksi on yksi tapa yrittää käynnistää synnytys raskauden loppuvaiheessa. Kyllä sun kohtu voi reagoida spermaan jo tässä vaiheessa hyvinkin.

Vierailija
5/6 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä kipuja tulee myös ilman sitä spermaa eli siis ihan kun itsekseni ilottelen

Vierailija
6/6 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä kipuja tulee myös ilman sitä spermaa eli siis ihan kun itsekseni ilottelen

Itselläni sama tilanne, mutta ei ilmennyt ihan noin varhaisessa vaiheessa raskautta, melko varhain kuitenkin. Sanoisin, että todennäköisesti ihan normaalia.