Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

7kk vauva ei halua enää rintaa

Vierailija
21.03.2010 |

Vauvani 7kk ei yksinkertaisesti haluaa enää rintaa..rimpuilee heti irti eikä suostu syömään. Tätä jatkunut jo kuukausia mutta sitkeästi olen imettänyt ja mutta nyt hän on selvästi tehnyt stopin. Tuntuu oudolta lopettaa, mutta koska vauva kieltäitynyt jo useamman viikon syömästä on maito vähentynyt melkein olemattomiin..Iltaisin kuitenkin ottaa "pienet imut" ennen nukahtamista. Syyllisyys kuitenkin painaa en tiedä miksi? onko 7kk kuitenkin liian aikaisin lopettaa...pitäisikö koettaa vielä jotain temppuja...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinnillä koita vielä joitain juttuja. Imetä liikkeessä/unessa/erikoisessa aennossa. Anna vauvan itse valita milloin syö eli ole yläosattomissa ja pidä vauvaa paljon iholla esim kantoliinassa. On äärimmäisen harvinaista että alle 1-vuotias itse vieroittaa itsensä. Tuleeko sinulta kenties maitoa suihkuamalla? Vai ennemmin maito tiukalla?

Vierailija
2/11 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan mikään "tissiraivarikausi". Katsoi vaan syrjäsilmällä virnuillen, että oletkos nyt ihan tosissasi :D Olisinkin viikon tai pari kokeillut, mutta aina sama reaktio. Eipä siinä sitten mitään, hänelle riitti tämä laji ja pullolla jatkettiin. Ja mitä siinä syyllistymään, kun ei muksua kiinnosta pätkääkään :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja tämä oli toinen identtisistä kaksosista. Toinen lopetti myös itse omasta halustaan 11kk iässä. Maito on mulla ollut alusta asti aika tiukassa, joten ei ole varmaan ollut suurikaan nautinto yrittää saada sitä tarpeeksi irti.

Eikä minusta niin äärettömän harvinaista. Juuri tuttavakin sanoi, että heillä myös 7kk ikäinen lopetti. Ja juuri tuo sama "ootsä äiti vähän hassu, kun tuollaista yrität" -katse :)

Vierailija
4/11 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamalaa, et voikkaan imettää eskariin asti

asiallinen ja empaattinen kommentti.

Vierailija
5/11 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennot, liikkeet kokeiltu ja kantoliinassa ei tule kun hirveä huuto..Maito on varmasti niukassa kun imetyksen vähentyneet huomattavasti. Pumpulla en saa virtaamaan kuin muutaman millin. Kuinakahan kauan maitoa riittää ehtymättä jos yrittäisin vaan imettää aamuin ja illoin sen minkä juo?

Vierailija
6/11 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan kiinnostunut. Jaksoi pysähtyä ihan hetkeksi enää siihen tissille, sitä kiinnosti niin valtavasti kaikki muu ja se viipotti menemään sellaisella vauhdilla. Taisi olla vähän vajaa 8kk kun imi viimeisen kerran. 9kk 6pv jo käveli, sillä oli niin kiire ettei vaan malttanut kai.

Vierailija
7/11 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asennot, liikkeet kokeiltu ja kantoliinassa ei tule kun hirveä huuto..Maito on varmasti niukassa kun imetyksen vähentyneet huomattavasti. Pumpulla en saa virtaamaan kuin muutaman millin. Kuinakahan kauan maitoa riittää ehtymättä jos yrittäisin vaan imettää aamuin ja illoin sen minkä juo?

kysyntä ja tarjonta pääsääntöisesti kohtaavat, kun on imetyksestä kyse.

Vierailija
8/11 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

9-kuisena. Olin ajatellut imettää vuoden ikäiseksi, mutta ei mahtanut mitään. Ei vaan halunnut enää imeä. Oli hieman surullinen olo mulla, kun se imettämisläheisyys loppui. Mulla ei tullut kovin paljoa maitoa, niin varmaan kyllästyi sitä imemään sitten.

Vierailija
9/11 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai vauvaa pitää imettää vähintään vuoden ikäiseksi! Ei tuon ikäinen vielä tiedä omaa parastaan. Ei vauva sitä d-vitamiiniakaan mielellään ota mutta pakko se vaan on saada menemään. Niin myös tissin kanssa. Nyt vaan imetät vaikka lapsi ei sitä haluakaan!

Vierailija
10/11 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kamppailen juuri yhden yli 1-vuotiaan kanssa kun se haluaa koko ajan tissiä (yölläkin...).

Ja tää on meidän 4. lapsi eikä nuo edellisetkään lopettaneet muuta kuin väkisin työllä, tuskalla ja runsaalla huudolla.

Huoh.

Miksei kaikilla lapsilla ole joku sisäänrakennettu "nyt riitti tissi vaihe" joskus 1-vuotiaina?

Vierailija
11/11 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva varmaan inhoaa sinua ja ällöää rupurintojasi! olet huono äiti!byhyyyy

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän