Olen n. toinen nainen, haluatko kysyä jotain?
Kommentit (72)
olleet tiedossa, kun menitte naimisiin? Minkä ikäinen olet?
Jos et kerran välttämättä huomannut näitä häiritseviä eroja mennessänne naimisiin, niin et sinä välttämättä tunnista kaikkia, myöhemmin häiritseviä eroja, tässä uudessakaan miehessä.
Miksi pitää ruveta peruuttamaan lupauksiaan ja vaihtamaan toiseen? Eiks nyt edes tää avioliittoasia vois tässä maailmassa olla niin, että voi luottaa siihen, mitä on kerran sanottu.
Mua taas kerran naisena myötähävettää tää loputon romantisointi ja sielunkumppanointi ja taivaassa määrätty plää plää plaa plaa. Sä haluat kihelmöivää jännitystä, suuria tunteita, jalata alta tempautumista, jotain uutta ja ihanaa. Sä nautit jopa siitä omantunnon tuskasta, jota tunnet, kun koet eläväsi niin syvästi ja olevasi tapahtumien keskipisteessä. Minä minä minä... Ja sit kahden perheen savuavat rauniot, ja pieni tyttö, joka ei saa asua ehjässä perheessä.
Mä liityn ihan kohta pettäjämiehiin, jotka sentään rehellisesti haluaa p*ua. Kyllä, myös sun ihana sielunkumppani ja henkinen suhteesi haluaa p*ua (ja jännitystä ja romantiikkaa vähäisemmässä määrin myös), on valmis odottamaan sitä muutaman kuukauden. Käy tod.näk. muuallakin sitä hakemassa, maksulliset palvelut eivät poissuljettuja.
AVAA SILMÄÄÄÄÄÄT...
Jopas oli analyysi. Tämä toinen mies on täysin tavallinen. En usko mihinkään sielunkumppanuuteen, en myöskään etsi suuria tunteita ja yltiöromatikkaa. Minä haluan miehen, lapsia, sujuvan arjen ja yhteistä aikaa ja tekemistä kumppanini kanssa. Osa näistä aisoista on sellaisia, joita en nykyiseltä puolisoltani saa.
En tiedä mistä rautalangasta olisi väännettävä, että mies ei hae minusta seksiseuraa. Uskon hänen saavan sitä kotoakin.
ap
Tiedän liiankin hyvin sun tilantees, vaikka omani oli hieman erilainen. Pääasia kuitenkin on se, että Se Oikea ei välttämättä tule elämässä ekana vastaan, ja olisi oman elämän hukkaan heittämistä tyytyä vähempään kuin mitä voi saada. Toki kyseessä voi olla ihastus joka menee ohi, mutta epäilen. Sen kyllä tietää kun rakastuu.
Et voi tietenkään tietää pettääkö hän sinuakin ja toimiiko teidän suhde, mutta eihän KUKAAN SITÄ VOI ETUKÄTEEN TIETÄÄ! On ihan eriasia jos kyseessä on jatkuvasti yhdenillan juttuja harrastava häntäheikki, jotka kyllä heti tunnistaa.
Tiedän, miltä tuntuu jättää toinen pitkän historian jälkeen, se ei ole helppoa. Itse sain paniikkikohtauksen kun edes uskaltauduin ajattelmaan sitä. Kerran kuitenkin kävin koko ajatusketjun läpi, mitä tapahtuu jos jätän hänet, minne muutan yms yms ja se helpotuksen tunne sen jälkeen oli sanoin kuvaamaton. Tiesin heti, että se on oikea päätös, niin raskas kuin se olikin. Minä ihastuin toiseen, mutta tiesin koko ajan että se ei ole syy eroon eikä tule olemaan uusi mies minulle mutta hän avasi silmäni tajuamaan, etten ollut onnellinen suhteessani, olimme yhdessä vain tavan vuoksi.
Otin tavoitteeksi olla onnellinen itseni kanssa ja se onnistui erittäin hyvin. Vaikka helppoa ei aina ole ollut niin kertaakaan en ole katunut. Ja sitten tapasin Sen Oikean. Ja hän oli varattu. No, pitkä tarina lyhyesti: nyt olen hänen kanssaan naimisissa, en epäile että hän pettää mua muiden naisten kanssa, meidät on luotu toisillemme.
Joten vaikka joskus vesi onkin kylmää, kannattaa aina käydä uimassa, alkujärkytyksen jälkeen tunne on ihana!
Tiedän liiankin hyvin sun tilantees, vaikka omani oli hieman erilainen. Pääasia kuitenkin on se, että Se Oikea ei välttämättä tule elämässä ekana vastaan, ja olisi oman elämän hukkaan heittämistä tyytyä vähempään kuin mitä voi saada. Toki kyseessä voi olla ihastus joka menee ohi, mutta epäilen. Sen kyllä tietää kun rakastuu.
Et voi tietenkään tietää pettääkö hän sinuakin ja toimiiko teidän suhde, mutta eihän KUKAAN SITÄ VOI ETUKÄTEEN TIETÄÄ! On ihan eriasia jos kyseessä on jatkuvasti yhdenillan juttuja harrastava häntäheikki, jotka kyllä heti tunnistaa.
Tiedän, miltä tuntuu jättää toinen pitkän historian jälkeen, se ei ole helppoa. Itse sain paniikkikohtauksen kun edes uskaltauduin ajattelmaan sitä. Kerran kuitenkin kävin koko ajatusketjun läpi, mitä tapahtuu jos jätän hänet, minne muutan yms yms ja se helpotuksen tunne sen jälkeen oli sanoin kuvaamaton. Tiesin heti, että se on oikea päätös, niin raskas kuin se olikin. Minä ihastuin toiseen, mutta tiesin koko ajan että se ei ole syy eroon eikä tule olemaan uusi mies minulle mutta hän avasi silmäni tajuamaan, etten ollut onnellinen suhteessani, olimme yhdessä vain tavan vuoksi.
Otin tavoitteeksi olla onnellinen itseni kanssa ja se onnistui erittäin hyvin. Vaikka helppoa ei aina ole ollut niin kertaakaan en ole katunut. Ja sitten tapasin Sen Oikean. Ja hän oli varattu. No, pitkä tarina lyhyesti: nyt olen hänen kanssaan naimisissa, en epäile että hän pettää mua muiden naisten kanssa, meidät on luotu toisillemme.
Joten vaikka joskus vesi onkin kylmää, kannattaa aina käydä uimassa, alkujärkytyksen jälkeen tunne on ihana!
Todellakin tiedät tilanteeni, koen asiat aivan kuten sinä :).
Tsemppiä ja onnea teille suhteeseenne, hienoa että olet onnellinen!
ap
surullisesti, että olet tuossa tilanteessa? Voimia sinulle.
Entinen kahden naisen, sittempi nollan naisen, nykyinen yhden naisen mies tässä kyselee:
Miten voisin syyllistämättä kysyä, että kuinka pärjäilet omantuntosi kanssa?
Oletko pohtinut, paljonko sattuu ja kehen, kun suhde tulee ilmi tai päättyy?
Oletko rakastunut mieheen vai mistä syystä olet suhteessa?
Kiihottaako kielletty hedelmä?
Mitä ajattelet miehesi ensimmäisestä naisesta?
Toivottavasti en pahoittanut mieltäsi. Se ei ollut tarkoitukseni eikä semuuttaisi mitään hyväksi. Nämä ovat asioita, joita minä olen joutunut miettimään. Minulla oli omat selitykseni, vastaukseni ja puolustukseni. Petin vaimoani. Myönnän tehneeni tietoisen valinnan, mutten silti hyväksy itseeni kohdistuvaa moralisointia. Asia EI ole niin yksinkertainen kuin hurskaat esittävät. Ihminen ei ole moraaliautomaatti. Tai ehkä jotkut ovat. Monet eivät. Enkä suostu olemaan muita huonompi.
Mihin arvelet suhteesi johtavan tai päättyvän?
Sukulaistätini toisena naisena koko ikänsä hännystellyt, on masentuntu yksinäinen ulkonäöstään piittaamaton harmaatakkutukkainen naisihminen, joka elelee kirjakasosensa ja kissankusen hajussa tunkkaisessa asunnossaan. Kaamea kohtalo.
jos mies on tuota sorttia, niin sinun jos jonkun pitäisi tietää että et voi todella tietää kuinka monta muuta on kierrossa.
"Meillä on niiiiiiin ihanaa yhdessä ja minä olen niiiiiiin ihanan paras" Et kai usko tuota itsekään. Ryhdistäydy hyvän sään aikana.
Minä en haluaisi olla toinen nainen monestakaan syystä. Ensiksikin olen erittäin omistushaluinen ja mustasukkainen. Mikä on minun on minun. Toisekseen olen tautikammoinen. Mies, joka on valmis pettämään vaimoaan on mahdollinen ja jopa erittäin todennäköinen taudinkantaja. Kolmanneksi en voisi koskaan loukata toista naista pilaamalla hänen parisuhteensa, vaikka olisin kuinka kiinnostunut jostain miehestä. Olen aina kummastellut, miten ns. toiset naiset voivat olla niin epälojaaleja toisia naisia kohtaan, että he antavat miesten höynäyttää itseään ja suostuvat elämään parisuhteen irvikuvassa. Mikä sinussa on mielestäni vikana, kun et löydä itsellesi vain sinusta kiinnostunutta ja välittävää miestä?
jos jollain olisi kysyttävää. Tiedän olevani toinen, meitä ei ole enempää. Tilanne on kamala, en ikinä olisi uskonut tällaiseen joutuvani.
Olen itse naimisissa, lapsia minulla ei ole, miehellä on yksi.
Rakastan miestä sydämeni pohjasta, hän myös minua.
ap
Arvostatko naista, joka hässisi isääsi ja jopa rakastaisi tätä? Hetkenä, jolloin perhe saa tietää isän uudesta elämän rakkaudesta...?
sekä pettäjiä. Mutta nyt olenkin itse tässä tilanteessa. Älytöntä. Ja siis, olen löytänyt vain minusta kiinnostuneen ja välittävän miehen, aviomieheni. Oikeastaan kaksi, sillä myös tämä toinen mies sanoo rakastavansa vain minua. uskon häntä, niin naivilta kuin kuulostaakin. Hän ei ole perinteistä petturiainesta, suhteemme on ennemminkin henkinen kuin fyysinen. Rakastamme toisiamme syvästi.
ap
Enkä todellakaan odota arvostusta miehen avovaimolta, tiedän toimivani todella väärin.
En pärjää hyvin omantuntoni kanssa. Tilanne on tosiaan kamala, kyse ei ole kielletyn hedelmän himosta, todella toivoisin olevamme molemmat vapaita.
Mies olisi valmis jättämään avovaimonsa vuokseni. Itsekin rakastan tuota miestä enemmän kuin aviomiestäni, mutta suhde on sen verra tuore ja epävakaalla pohjalla, että yritän nyt ensin saada asioihin selvyyttä. Toivoisin kuitenkin suuresti, että päädymme tuon miehen kanssa yhteen.
ap
teet tämän meille - minulle ja lapsille?
teet tämän meille - minulle ja lapsille?
Ja annoin tämän mennä liian pitkälle, jostain itselleni käsittämättömästä syystä. tiedän satuttavani sekä itseäni että montaa täysin viatonta osapuolta. Se tässä on kaikista ikävintä.
ap
Olisi aika suoraselkäistä kertoa puolisoille totuus. Mutta ei tietenkään, koska sehän olisi teille ikävä tilanne! Tehkää ihmeessä niinkuin teille on ihaninta, pettäkää ja valehdelkaa niin paljon kuin ehditte. Sittenhän voitte olla varmoja että olette toisillenne luotettavia puolisoita, aina totuuden kertovia... vai?
Jos eroamme, emme tee sitä täysin toistemme takia, vaan siksi, että olemme tyytymättömiä tämän hetkisiin parisuhteisiimme. Emme siis ilmota puolisoillemme vaihtavamme uuteen... ap
[/quote]