Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miestenvälisestä seksistä..

Vierailija
21.03.2010 |

Moikka,

Olen kolmekymppinen mies ja olen seurustellut noin kolmisen vuotta aivan ihanan naisen kanssa.

Seksi on mahtavaa kaikin puolin ja olemme kokeilleen myös ryhmäseksiä asetelmana kaksi miestä ja nainen.

Pidän itseäni heterona mutta kerran ryhmäseksi tilanteessa harastin suuseksiä antavana osapuolena miehen kanssa ja pakko myöntää että nautin siitä suuresti. Vaimoni ei pitänyt asiaa sen kummallisempana tai ei ainakaan myöntänyt oudoksuvansa episodia...

Tämän jälkeen huomasin haaveksimani yhdynnästä miehen kanssa eli fantasioin miehen penetroitumisesta minuun..kiihotun ajatuksesta todella kovasti.

Siis..onko järkeä tunnustaa haavetta vaimolleen? Onko muilla vastaavua kokemuksia?

Itse olen varsin miehekäs jne ja pelkään jollakin tasolla menettäväni vaimoni arvostuksen..voiko olla että hän ei enää pidä minua miehekkäänä ja kiihottavana tunnustukseni jälkeen????

Mitä te arvon ladyt ajattelisitte jos miehenne jonain kauniina päivänä tunnustaisi vastaavaa? Mikä olisi reaktionne?

Asiallista keskustelua aiheesta...

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni paljastaisi, pitääkin alkaa itse kyselemään miten asian laita on! :)

Vierailija
22/22 |
14.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan kertominen eukolle onkin toinen kysymys...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi