Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miestenvälisestä seksistä..

Vierailija
21.03.2010 |

Moikka,

Olen kolmekymppinen mies ja olen seurustellut noin kolmisen vuotta aivan ihanan naisen kanssa.

Seksi on mahtavaa kaikin puolin ja olemme kokeilleen myös ryhmäseksiä asetelmana kaksi miestä ja nainen.

Pidän itseäni heterona mutta kerran ryhmäseksi tilanteessa harastin suuseksiä antavana osapuolena miehen kanssa ja pakko myöntää että nautin siitä suuresti. Vaimoni ei pitänyt asiaa sen kummallisempana tai ei ainakaan myöntänyt oudoksuvansa episodia...

Tämän jälkeen huomasin haaveksimani yhdynnästä miehen kanssa eli fantasioin miehen penetroitumisesta minuun..kiihotun ajatuksesta todella kovasti.

Siis..onko järkeä tunnustaa haavetta vaimolleen? Onko muilla vastaavua kokemuksia?

Itse olen varsin miehekäs jne ja pelkään jollakin tasolla menettäväni vaimoni arvostuksen..voiko olla että hän ei enää pidä minua miehekkäänä ja kiihottavana tunnustukseni jälkeen????

Mitä te arvon ladyt ajattelisitte jos miehenne jonain kauniina päivänä tunnustaisi vastaavaa? Mikä olisi reaktionne?

Asiallista keskustelua aiheesta...

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnustaisi asian, alkuun saattaisi reaktio olla kielteinen, mutta tiedä häntä sitten mitä tuleman pitäisi jos näin tapahtuisis meillä oikeasti...

Sinä tunnet vaimosi parhaiten, kuin meistä täällä yksikään, niin mietit tarkkaan mitä vaimosi tuumaisi asiaan... :)

Vierailija
2/22 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnustaisi asian, alkuun saattaisi reaktio olla kielteinen, mutta tiedä häntä sitten mitä tuleman pitäisi jos näin tapahtuisis meillä oikeasti... Sinä tunnet vaimosi parhaiten, kuin meistä täällä yksikään, niin mietit tarkkaan mitä vaimosi tuumaisi asiaan... :)

ja ajattele vaikka asia toisin päin... Jos vaimosi tunnustaisi kyseisen asian sinulle, niin...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit mulle unelmien täyttymysmies. En tiedä miksi, mutta mua on aina hirveesti kiihottanut miesten välinen seksi. Ja olen siis nainen. En ole mustasukkainen, ja toivon, että vaimosi on kuin minä ja voi täysillä nauttia tästäkin puolestasi.

Jos olet epävarma vaimon reaktiosta kuitenkin, suosittelisin, että etenet hitaasti vinkkaillen. Moni nainen valitettavasti ei tykkää, jos mies tykkää myös miehistä :-(

Vierailija
4/22 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuin Jean Genet sen aikanaan lausui: "Mies joka nai miesten kanssa on miesten mies."

Vierailija
5/22 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naistasi ei kerran haitannut että otit mieheltä suihin niin luulisin hänen hyväksyvän muunkin seksin. Kokeile kysellä asiasta varovasti.

n24

Vierailija
6/22 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaimon suhtautumista minuun jollain tavalla muutti, mutta toisaalta rehellisyydelläkin on parisuhteessa aika suuri painoarvo. Minua kiehtoisi ajatus yhteisestä rakastajasta, mutta vaimoa ei yhtään. Meillä molemmilla on ollut sivusuhteita, mutta jotain mustasukkaisuuden kaltaista ne ovat aina herättäneet.

Vierailija
7/22 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suhtautuminen muuttui? Kertoisitko tarkemmin?

Vierailija
8/22 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn homot ja jokaisen seksuaalisuus kaikkine puolineen on oma asia. Mutta jos mun mies haluais olla toisen miehen pantavana tai toisin päin, niin luulen et mulla menis halut täysin. Ehkä ne palautuis, jos miehelle riittäis fantasiointi eikä hän enää ikinä puhuis mulle asiasta. Jos taas haluais toteuttaa fantsunsa, niin se olis avioero.

Mua tosissaan ällöttää miesten välinen seksi, en tiiä miksi. Peppupanot on vaan niin vastenmielistä katottavaa, ihan mies-nainen asetelmanakin. Ja onneksi ollaan miehen kans samoilla linjoilla että ei oo meidän juttu.

Mutta jos kerran vaimosi ei osoittanut mitään negatiivista suihinotostas, niin ehkei muustakaan?

Vierailija
9/22 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran annoin anteeksi ja yritin ymmärtää tällaiset ex-mieheni fantasiat, jotka johtivat itse tekoon... Kun niitä tekoja sitten alkoi olla useampi, pistin äijän kävelemään. Ex-mieheni on bi-seksuaali.

Vierailija
10/22 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran annoin anteeksi ja yritin ymmärtää tällaiset ex-mieheni fantasiat, jotka johtivat itse tekoon... Kun niitä tekoja sitten alkoi olla useampi, pistin äijän kävelemään. Ex-mieheni on bi-seksuaali.

Niin kuin exäsi ilmeisesti teki? Minä jättäisin pettämisestä, oli mies tai nainen, haaveilu tai jopa kokeilusta SOPIMINEN olisi täysin ok. Siis jos mies olis bi-henkinen eli kiinnostus minuun ei olisi hävinnyt. On itse asiassa jopa todella kiihottava ajatus että oltaisiin kolmen kipassa siten että mieheni olisi aktiivinen myös tämän toisen miehen kanssa eikä vain miehet minua.

Vierailija
11/22 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesi on varmaan nauttinut,kun on nähnyt kasvoistasi kuinka hyvältä se tuntuu.Arvelen että on monesti muistellut asiaa sormeilessaan itseään.

Vierailija
12/22 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myöskin ryhmäseksi tilaanteissa,sekä 1n+2m että 2n+2m,kokenut suihinottoa ja antanut sitä myös.Se vaan jotenkin kivasti istuu tilaanteeseen jos on vapautuneesti mukana ryhmäseksissä.En ole harrastanut peppuseksiä miehen kanssa mutta voisin ihan hyvin kuvitella sitä tekeväni juuri kimppaseksissä.

Ihmettelen yleistä asennetta asian suhteen kun kuiteskin suurimalle osalle on enemmän kuin OK jos naiset toisiaan tyydyttävät.

Meillä vaimo pitää aivan normaalina sitä että ryhmäseksi tilaanteessa myös miehet koskettelevat samalla toisiaan jos siltä tuntuu.

Aivan toinen asia onkin se jos menet "pettämään"

vaimoasi miehen kanssa ilman mitään ryhmäkuviota.

Vierailija
13/22 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tietää mieheni biseksuaalisuudesta 5 vuoden avioliiton jälkeen. Tuntui tosi oudolta ajatella, että oma mies on harrastanut seksiä toisen miehen kanssa. Kyllä se juuri ajatusta mieheni maskuliinisuudesta romahdutti ja samalla vaikutti tuonne sänkykamariinkin. Minusta se oli myös häpeä, jonka paljastuminen pelotti. Asiasta ei puhuttu ja mies otti sen hiljaisena hyväksyntänä. Nyt vuosia myöhemmin olen tottunut ajatukseen. Ihminen on kuitenkin kokonaisuus, josta ei voi ottaa vain yhtä palaa.

Vierailija
14/22 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit mulle unelmien täyttymysmies. En tiedä miksi, mutta mua on aina hirveesti kiihottanut miesten välinen seksi. Ja olen siis nainen. En ole mustasukkainen, ja toivon, että vaimosi on kuin minä ja voi täysillä nauttia tästäkin puolestasi. Jos olet epävarma vaimon reaktiosta kuitenkin, suosittelisin, että etenet hitaasti vinkkaillen. Moni nainen valitettavasti ei tykkää, jos mies tykkää myös miehistä :-(

Vierailija
15/22 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro,

Kertoa vai ei, kas siinä pulma?

Kuten moni on jo todennut, niin sinä tunnet vaimos parhaiten tällä palstalla olijoista joten?

Mutta riskejä toki on, itse olen 36v Bi-mies joka on joutunut asian takia eroamaan naisesta, siihen asti kaikki oli hyvin kunnes kerroin mutta kaikki muuttui. Tosin hän oli muutenkin hyvin mustasukkainen, ja kun kerroin niin sitten mustasukkaisuuden kohteeksi tuli myöskin toiset miehet. Eli hän pienessä päässään mietti että haluakohan se panna tuotakin jossain kaupan jonossa. Tosin minulla on ollut upea suhde erääseen naiseen joka loppui toisista syistä missä asia oli suhdetta piristävä, saatoimme olla ulkona ja ”pokata” miehen hotelli huoneeseen ilottelemaan kanssamme molempien iloksi. Kai yritän sanoa että naisiakin on siis joka lähtöön joten yhtä oikeaa tapaa ei asiassa ole. Toisaalta tekeekö asian kieltäminen ja salailu itsellesi kuinka pahaa pitkässä juoksussa, oli naisesi mitä mieltä tahansa asiasta?

Bi-Fun

Vierailija
16/22 |
27.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois periaatteessa siistiä olla bi. Mutta miehessä ei kiehdo mikään. Nainen sais kyllä naida mua dildolla tms ja muutenkin naisen kanssa mitä vaan, mutta miehet ei vaan kiehdo.

Mä nostan hattua että me ollaan itse kukin sinuja seksuaalisuutemme kanssa ja tiedetään mitä halutaan.

Vierailija
17/22 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ajatus kahdenmiehen kanssa olemisesta ole kiehtonut kauan, mutta miehelle kertominen oli pelottavaa. Kun sitten lopulta kerroin fantasioista niin esiin tuli myös mieheni bifantasiat.

Vaikkei mies niitä olekaan halunnut (toistaiseksi) toteuttaa, niin omat fantasiani ovat nyt paljon lähempänä toteutua.

Vierailija
18/22 |
30.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni heterona mutta kerran ryhmäseksi tilanteessa harastin suuseksiä antavana osapuolena miehen kanssa ja pakko myöntää että nautin siitä suuresti.

Älä tästä eteenpäin enää pidä itseäsi heterona koska selvästikin olet bi. Täysin hetero ei harrasta seksiä, edes kokeilumielessä, oman sukupuolensa kanssa.

Vierailija
19/22 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on kuin leffasta tai muuten epätodellista!

Fantasiana herkku juttu. Oikeasti enpä tiedä.

Mutta jos todella olette koittaneet jo ryhmäseksiä ja muuta yhtä hurjaa, tuskin vaimosi tuosta järkyttyisi.

Vierailija
20/22 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höllää vähän pipoa Minttu.

Tämä seksipalsta ei selvästikään tee hyvää puti-puhtoiselle, viattomalle ja siveälle sielullesi. Saastut pian lopullisesti, joten suosittelen, että hakeudut äkkiä toisiin foorumeihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan