Alkaako muilla pissattaa g-pistettä hieroessa?
Oletko saanut g-piste orgasmia ? Itsellä alkaa myös yhdynnässä peniksen hieroessa g-pistettä pissattaa
Kommentit (9)
mitä ihmettä 2?
ap, siinä emättimen etuseinän vieressähän on myös virtsaputken suu, jos vaikka sormilla hieroo g-pistettä niin helposti voi painaa sitä virtsaputkea myös kädellä häpyluuta vasten. se saattaa ainakin aiheuttaa sellasta pissaamistunnetta.
Ei koskaan ole tuntunut pissaamisen tunnetta. Johtunee siitä, että olen mies. Mutta lupaan jatkaa g-piteen hyväilyä ja seurata entistä tarkemmin tuntemuksiani.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:16"]
mitä ihmettä 2?
ap, siinä emättimen etuseinän vieressähän on myös virtsaputken suu, jos vaikka sormilla hieroo g-pistettä niin helposti voi painaa sitä virtsaputkea myös kädellä häpyluuta vasten. se saattaa ainakin aiheuttaa sellasta pissaamistunnetta.
[/quote]
Nimenomaan siitä se pissaamisen tunne johtuukin kun sormella hyväily ärsyttää virtsarakkoa mutta tuo tunne tulee myös vaikka olisi käynyt juuri vessassa. Osa ystävistä taas sanoo ettei tule moista ja tuo hieronta tuntuu niin pirun hyvälle mutta en uskalla rentoutua jos sattuisinkin vahingossa pissaamaan : o
Normaalia. Kannattaa lukea naisen ejakulaatiosta. Monet naiset laukeavat imenomaan g-pisteestä hyväiltäessä niin, että nestettä tulvahtaa tai roiskahtaa. Kyse ei ole virtsasta, mutta pyyhe ei ole huono idea. Lukemani perusteella usein tunne alkaa tarpeena virtsata, mutta jos vaan rentoutuu ja antaa mennä löytyy uudenlainen kiva kokemus.
itse olen mies. Olen kahden naisen kanssa saanut homman toimimaan ja näyttää tuntuvan niin hyvältä että kateeksi käy.
[quote author="Vierailija" time="29.11.2014 klo 00:18"]
[quote author="Vierailija" time="28.11.2014 klo 21:16"]
mitä ihmettä 2?
[/quote]
Nimenomaan siitä se pissaamisen tunne johtuukin kun sormella hyväily ärsyttää virtsarakkoa mutta tuo tunne tulee myös vaikka olisi käynyt juuri vessassa. Osa ystävistä taas sanoo ettei tule moista ja tuo hieronta tuntuu niin pirun hyvälle mutta en uskalla rentoutua jos sattuisinkin vahingossa pissaamaan : o
[/quote]
Ei kyllä sulla virtsarakko on paljon syvemmällä sisällä, ei sitä emättimen kautta sormilla hierota. Ajattelin että jos epämukava tunne, niin silloin käsi saattaa painaa virtsaputken suuta luuta vasten ja vähän kättä alemmas siirtämällä se voi helpottaa. Mutta ei ole siitä siis kyse. Jos olet juuri käynyt pissalla niin ehkä voit uskaltaa vaan antaa mennä, ota pyyhe alle varmuuden vuoksi tai tehkää se suihkussa, jos pelottaa.
[quote author="Vierailija" time="01.12.2014 klo 12:06"]
Normaalia. Kannattaa lukea naisen ejakulaatiosta. Monet naiset laukeavat imenomaan g-pisteestä hyväiltäessä niin, että nestettä tulvahtaa tai roiskahtaa. Kyse ei ole virtsasta, mutta pyyhe ei ole huono idea. Lukemani perusteella usein tunne alkaa tarpeena virtsata, mutta jos vaan rentoutuu ja antaa mennä löytyy uudenlainen kiva kokemus.
itse olen mies. Olen kahden naisen kanssa saanut homman toimimaan ja näyttää tuntuvan niin hyvältä että kateeksi käy.
[/quote]
Tätäpä juuriolen koittanut tyttöystävälleni sanoa että rentoutuu vaan ja antaa kaiken tulla mutta hän ei suostu koska pelkää pissaavansa ja orgasmi kärsii tästä tietenkin. Aikaisemmin vain muutama nainen on kyennyt kunnolla squirttaamaan eikä kaikki pysty siihen ollenkaan
Siis kun sinua pannaan peppuunko? Itse olen koittanut opetella tuota g-pisteorgasmin saamista erilaisilla sauvoilla yms...ja tunne on kyllä vähän niin kuin olisi pissa tulossa mutta se on kyllä jotain ihan muuta mitä sieltä on lähdössä liikkeelle! Älä missään nimessä yritä pidätellä mitään...menee vaan orgasmi ohi!