Jos saisit valita, mikä olisi viimeinen ateriasi?
Itse haluaisin kermaista sienikeittoa valkosipulipatongin kera, katkaraputäytteisen uuniperunan ja kunnollisen pihvin sekä jälkkäriksi valkosuklaa panna cottaa ja mansikkakastiketta. Siihen olisi hyvä päättää tämä elämä!
Kommentit (22)
vihersalaattia sekä punajuurisalaattia ja vuosikerta punaviiniä. Jälkkäriksi vaikka tuoreita mansikoita kermavaahdolla ja vaniljajäätelöllä ja kahvia.
Hirvenkäristys, perunamuusi ja puolukkahillo.
jälkiruoaksi mustaherukka-suklaamoussekakkua hyvän kahvin kera. Alkuruoaksi vaikka pieni savulohijuttu...
koska ajattelisin niitä raukkoja jotka joutuvat siivoamaan jälkeni (suoli tyhjenee, nesteet valuu) ja jättäisin vähemmän töitä ja hajuja jälkeeni.
esim. jotain pohjois-afrikkalaista, turkkilaista tms. Muutama falafel. Hummusta ja fetaa. Hyviä oliiveja.
Korvasienimuhennosta perunamuusilla, punaviiniä, salaattia ja suklaakakkua vaniljakastikkeella.
Maksalaatikko ketsupilla
täällähän on joku mun hengenheimolainen! Siis mulle kaikki nauraa kun syön maksalaatikkoa ketsupilla, en siis olekaan ainoa! =o)
Viimeiseksi ateriaksi voisin ottaa vaikka hesen mega-aterian ja jälläriksi Ben&Jerrys New York-suklaajätskiä, kermavaahdolla.
Maksalaatikko ketsupilla
täällähän on joku mun hengenheimolainen! Siis mulle kaikki nauraa kun syön maksalaatikkoa ketsupilla, en siis olekaan ainoa! =o) Viimeiseksi ateriaksi voisin ottaa vaikka hesen mega-aterian ja jälläriksi Ben&Jerrys New York-suklaajätskiä, kermavaahdolla.
kaikki mun tuntemani ihmiset syö makaronilaatikkoa ketsupin kanssa! Onko se outoa??
Se olikin MAKSAlaatikko. Sitä en oo maistanut ketsupin kanssa.
eli pihvia (grillattu) ja uuniperunaa. Aluruuaksi kreikkalaista salaattia. Jalkkariksi Ben & Jerry's jaateloa Triple Caramel Chunk tai Magic Brownies... nam :-p
vaan lyhyehkön sairastamisen jälkeen vanhana. Ehkä se viimeinen ateria olisi silloin jotain mössöä. Lihapullat ja perunamuusi sössö voisi mennä hyvin alas.
Alkuruoka: fetasalaattia,
Alkukeitto: kermaista lohikeittoa
Pääruoka: pippuripihviä, vuohenjuustoperunoita, jotain rucolapohjaista salaattia
Jälkiruoka: mutakakkaua vaniljajäätelöllä ja mansikkakastikkeella
Juomina mm: hyvää punkkua, shampanjaa ja kuivaa siideriä sekä mansikkamargarita.
Sitten hyvin alkoholitettuna ei kuolemakaan tuntuisi missään :)
makaroonia ja jauhelihakastiketta ja toivoisin kovasti, että se olisi viimeinen ateriani!
patonkia ja valkosipulilevitettä
pippuripihvi mediumina pippurikermakastikkeen kera.
paistettuja vihanneksia
kreikkalaista salaattia
ranskalaisia
suklaa mousse
jos olisi viime minuutit käsillä.
Jotain naksuja voisin ottaa, sipsejä.
Rasvainen pyttipannu neljällä munalla ja iso olut.
jos tietäisin kuolevani, eli olisi ihan sama millä vatsani täyttäisin.