Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nyt tekis mieli kiroilla! Myyjä uhkasi tekevänsä mun vauvasta ls-ilmoituksen

Vierailija
19.03.2010 |

Olin eilen ostamassa 2.rattaita, koska en halua ottaa matkalle mukaan 1000e maksaneita 1.rattaita, jos vaikka menevät rikki tai joutuvat hukkaan.

Vauva (kohta 7kk) oli sylissäni, (koska hän istuu jo nykyään autossa kiinteällä istuimella). Siinä häntä kanniskellessa hän sitten hukkasi toisen lapasensa liikkeessä jonnekin ja sanoinkin myyjälle, että nyt on toinen lapanen kadonnut jonnekin ja otin samalla myssyn pois vauvan päästä. Ostin rattaat - myyjä vei rattaat autoon, minä vauvani. Huomasin vasta liikkeen ulko-ovella, että pipo puuttuu päästä ja sanoin, että laitetaanpas myssy vielä päähän, johon myyjä tokaisi, että mietin juuri, että huonosti puettuna ja liian pienissä vaatteissa kuljettelet lastasi pitkin maita ja mantuja ja siinä sivussa sanoi, että mitenhän nyt pärjäät sen kanssa???

Siis mitä ihmettä tämä oli??!

Oliko myyjä joku sekopää vai menikö itseltäni ohi jotain?

Vauvallani oli päällä kokopotkari, reiman fleeceasu, reiman toppapuku, sukat, niken kengät, sellainen virkattu talvimyssy (ja ne kadonneet tumput), niin ja vauvani on 68cm pitkä, vaatteet päällä olivat 74cm, joten eivät todellakaan ole pienet ja kaikki vaatteet vielä uudenkarheita/olleet käytössä vasta muutaman kerran!

Mua ottaa niin päästä ja loukkaa, että pahaa tekee. Olen pitänyt vauvani niin hyvin, ettei paremmin voisi ja sit joku idiootti pilaa mun päivän arvostelemalla ja uhkailemalla mua, kun siihen ei todellakaan ole aihetta. Olen hyvässä työssä, rahaa on, autot on uudet, uusi talo, en käytä päihteitä, en ole kertaakaan vauvan syntymän jälkeen edes käynyt missään yksin/mieheni kanssa, eikä edes kiinnosta, rakastan vauvaani enemmän kuin mitään muuta koko maailmassa ja teen kaiken aina hänen parastaan ajatellen ja pidän aina puhtaana.

En rehellisesti sanottuna voisi tehdä mitään lapsen suhteen paremmin ja siksi loukkaakin tuon naisen käytös.

Kertokaa onko tämä ihan normaali käytöstä vai teinkö itse jotain mitä en ymmärrä?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aleta tekemään

jos keli on nollassa tai jopa plusasteilla niin ihan sama onko vauvalla töppöset vai kengät lämpösessä autossahan (ja liikkeissä?) se on!

tottakai päivä menee pilalle jos joku alkaa tuommoisia heittämään.. hei ap, ettei ois ollut vaan huonoa huumoria ja vitsiä?

Vierailija
2/46 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljaat kädet ja paljas pää +pikkukengät vauvalla. Kyllä minäkin olisin kauhulla katsonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä, minkä merkkiset (ja onko ne uudenkarheita vai enemmän käytetyt) vaatteet tai miten uudet "talot ja autot" teillä on, ei vaikuta siihen, miten hyvin vauvaa hoidetaan. Törkeästi sanottu myyjältä.

Vierailija
4/46 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eihän sillä mitään hätää voinut olla :lol:

Vierailija
5/46 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/46 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tarkoitan, että vähissä vaatteissa. Mistä lie tuokin tapa tullut

Vierailija
7/46 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä et tainnut tajuta, kun sulla tais kiristää ihan oma pipo pikkasen liikaa ;))

Vierailija
8/46 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 2 poikaa, joille kummallekin olen jo vauvana laittanut kengät jalkaan, varsinkin talvella. Kummallakin oli niin isot jalat ettei mitkään vauvatossut mahtuneet heille kunnolla enää 4 kk iässä. Kantapäätä ei saanut vedettyä oikealle paikalle eivätkä tossut pysyneet jalassa. Pelkissä sukissa olisivat paleltuneet.

Isoja talvikäyttöön soveltuvia tossuja yritin kyllä kovasti etsiä, mutta kun ei ole niin ei ole.

Vierailija
9/46 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvalleni kun tyttö oli 5kk ikäinen ja olimme ulkolilemassa. Oli huhtikuu ja olin ostanut nätin, pehmeää materiaalia olevan kokohaalarin.

Mielestäni olisi ollut tyhmän näköistä jos sukat olisivat törröttäneet lahkeen suista, sopivat varsikengät kuten vauvoilla on puki vauvaani hyvin.

Näkee paljon rattaissa istuvia alle vuoden ikäisiä joilla on parit villasukat jaloissaan ja jotenkin oudon näköistä jos ei ole jalkapeitettäkään.

Ap, täällä on taas jokunen mollaaja joka tahtoo tahallaan käydä aloituksia läpi ja antaa huonoa palautetta...kai sillä keinoin tyydyttää itsensä.

Kun et ole moksiskaan etkä jatka sellaisen kanssa kinaamista niin mollaajaa harmittaa kun ei saa Sinua Ap suuttumaan.

Asiallisista vastauksista voit miettiä mitä mieltä ovat jne.

Hyvää jatkoa Sinulle, olet samanmoinen lapsesta huolehtiva kuin minä ja moni, moni muu äiti täällä.

Vierailija
10/46 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisin valituksen sinne liikkeeseen.

Lapsen koosta voin todeta sen verran että meillä lapsi kasvoi ulos kaukalosta puolivuotiaana, oli pakko ostaa kiinteä istuin autoon 9kg-eteenpäin. Ja kengät ostin samasta syystä, ei niillä kävelty, joten mahdollisimman kevyet painoltaan valitsin, mutta ei enää mitkään pakkastöppöset tai pakkauksen töppöset olis sopinu.

Äidit ovat joskus lapsen alkuvaiheessa väsyneitä ja yliherkkiä toisten kommenteille. Ainakin minä olin. En usko että ketjun aloittaja todellakaan haluaa laiminlyödä lastaan, joskus olen itsekin huomannut pihassa että hanskat puuttuu...

Vierailija
11/46 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei kerro yksityiskohtia näin tarkasti

Vierailija
12/46 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos myyjä päivitteli "pienissä vaatteissa olemista", tarkoitti todennäkösesti kevyttä vaatetusta jos myssy ja tumput oli hukassa. ei se mitään kettuilua ole vaan suusta putkahtanut sammakko kun yritti small talkata. hengitä rauhassa ja anna olla.

Vierailija
13/46 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoin myyjä uhkasi tehdä ls-ilmoituksen?

Vierailija
14/46 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittuuko puhuttelee sua tollasee sävyy, ei ilmeisesti ees esittäytyny sulle ennen tota kommenttiaan? aika julkee horo myyjäks

T; punkkari äiti

Vierailija
15/46 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo

Vierailija
16/46 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se auto kylmä? Ulkona oli tänään ainakin täällä plussan puolella.

Hiostava fleeceasu ja sen päällä vielä toppapuku!

Eikö vauva ollut hiestä märkä?

En olisi kyllä itse mitään fleeceä tunkenut toppapuvun alle, jos ei ole tarkoitus ulkona olla tuon enempää.

Onhan se nyt ymmärrettävää, että pipo ja hanskat otetaan sisällä myymälässä pois ettei tule vauvalle hiki.

Vierailija
17/46 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi vastaavia liikkeitä on täällä useita, joten sinne ei ole pakko eurojaan kantaa.

Jos satut asumaan samalla paikkakunnalla ja kyse samasta liikkeestä, niin älä huoli, sillä ko. myyjällä viiraa päässä, on ollut suorastaan v****mainen vuosikaudet juuri pienten vauvojen vanhemmille ja raskaanaolevia palvelee sen mukaan millaisissa vaatteissa kauppaan astelee.

Kun viitsii ajaa kunnolla kauemmas keskustasta, niin sieltä löytyy sitten se tämän seudun paras palvelu lastentarvikeliikkeestä. Ihana, palvelualtis pariskunta, joilla itselläkin useita lapsia ja tietävät mitä myyvät ja suhtautuvat ihanasti asiakkaisiin.

Vierailija
18/46 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut provo.

Mun vauva painaa lähemmäs 10kg ja tuli kannettavan kaukalon yläpäästä pää jo ulos ja siksi oli pakko jo hankkia kiinteät istuimet autoihin.

En ole ymmärtänyt ettei vauvalla saisi pitää sukkien päällä kenkiä? Mulla on ainakin 10 paria vauvalle kenkiä ja ajattelin kyllä pitää niitä jatkossakin, miksi niitä myytäisiin, mikäli ei olisi käytettäväksi tarkoitetut?

Eikä myyjä voinut tarkoittaa liian pienillä vaatteilla liian vähäistä vaatetusta, sillä vauvaltani oli 1tumppu hukassa, ei muuta.

Ja tämä meidän pikkuihminen riisuu itse nämä tumput pois, joten ei ole eka kerta kun hukkui toinen lapanen.

Ärsyttää ja loukkaa niin suunnattomasti edelleen k.o. naisen asiattomat kommentit.

Vierailija
19/46 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellitä jo, varmaan hormonit vielä hyrrää sulla. Olet varmasti hyvä äiti!

Vierailija
20/46 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä kuinka epäammattimaisia palveluhenilöitä on nykypäivänä kaupan slslls. Siksi kannattaa mennä stoccalle, sieltä saa palvelua, josta VOI VALITTAA!