Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vanhemmat eivät voi myydä toisilleen esim. luistimia tms?

Vierailija
18.01.2009 |

Ihmettelen suuresti sitä että vanhemmat eivät voi keskenään vaihtaa tai myydä esim. luistimia tai suksia. Ymmärrän että jotkut haluavat säilyttää ne itsellään mahdollista uutta tarvetta varten. Mutta esim. yksi ystäväni ostaa kaikille kolmelle lapselleen AINA uudet välineet ja heittelee niitä ROSKIIN. Tai sitten myy tuolla Huutonetissä.. olen kysynyt että jos myisi mulle mutta eipä taida olla sitten "muodikasta" sellainen.

Tosi asia on se, että kaikilla EI ole varaa ostella koko ajan kasvaville lapsilleen uusi tamineita. Ja tiedoksi: Kirpputoreja EI ole joka kunnassa.. ja jos on niin korkeintaan sellaista kamaa löytyy että puliukot voivat käyttää..

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ostettu viimeisen 2 vuoden aikana, eli luulisin kelpaavan jollekin. En vaan tahdo antaa niitä joillekin trokareille tms. vaan oikeasti tarvitseville jotka osaavat arvostaa niitä!!

Vierailija
42/45 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olekkaan kuin käytettyjä, vaatteet,luistimet, pyörät kaikki on saatu ja olen todella tyytyväinen. nyt vanhin 5v6kk enkä tähän mennessä ole ostanut mitään uutta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

säästäkää luontoa jos sitten ei muuta, älkää ihmeessä roskiin heittäkö, jos ei jollekin kelpaa.

itse maksaisin suksipaketista mielelläni 30 e ja mahd. enemmänkin jos hyvä eli ei tarvitse pois heittää!

Vierailija
44/45 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä kuullut kenestäkään, joka heittäisi käytettyjä ehjiä lastentarvikkeita roskiin. UFFille ja vastaaviinhan niitä yleisesti annetaan, jos ei muita mahdollisuuksia ole. Eri asia sitten, jos kama on niin huonossa kunnossa, että sen paikka onkin roskiksessa. Esim. Vaakan keräyksissä on ollut ongelmana, että ihmiset laittavat "hyvän hyvyyttään" lahjoituskasseihin kaatopaikkakuntoisia vaatteita ja uskovat ilmeisen vilpittömästi, että joku tarpeeksi vähäosainen on niistäkin iloinen....

Kyllähän lastentarvikkeiden kierrätys kukoistaa. Juuri eilen kävin Sportti-Divarissa, missä myyjä kertoi paikan olleen nyt pakkasten tultua niin täynnä asiakkaita ettei itse meinannut mahtua työpaikalleen sisään.

Vierailija
45/45 |
18.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi meni muuta vaatetta, mitkä oli vähän käytettyjä. Mutta kun ei kelvannut kenellekään. Ja en tosiaan lähtenyt ajamaan sitä 40km niiden vaatteiden takia. 80 kilometriä yhteensä vihreän aatteen takia.

Nyt mietin, että minne työnnän nämä sählymailat, sukset, lätkämailat, luistimet yms. Kaupan seinässä on ollut toista kuukautta lappu, että myyn suksipaketteja ja luistimia hintaan 5-10 euroa. Ei ole tullut soittoa.

En ole ikinä kuullut kenestäkään, joka heittäisi käytettyjä ehjiä lastentarvikkeita roskiin. UFFille ja vastaaviinhan niitä yleisesti annetaan, jos ei muita mahdollisuuksia ole. Eri asia sitten, jos kama on niin huonossa kunnossa, että sen paikka onkin roskiksessa. Esim. Vaakan keräyksissä on ollut ongelmana, että ihmiset laittavat "hyvän hyvyyttään" lahjoituskasseihin kaatopaikkakuntoisia vaatteita ja uskovat ilmeisen vilpittömästi, että joku tarpeeksi vähäosainen on niistäkin iloinen....