Kuinka usein teillä seksiä?
Kommentit (12)
mun värkki ei ole raskauden takia oikein kunnossa (limakalvot olemattoman ohuet, toistuvia hiivatulehduksia ym.). Normaalisti noin 3krt/kk.
17 vuotta yhdessä. Kun lapset oli alle kouluikäisiä, niin oli harvemmin. Nyt on vakiintunt toi noin kahdesti viikossa, just sopivasti mulle.
samanverran yhdessä, kolme lasta ja keskimäärin 2krt viikossa...lomilla vähän enemmän. Vaihtelee vähän elämäntilanteen mukaan- joskus enemmän, väsynä vähemmän. Ihana, suhdetta ylläpitävä voimavara ja energianlähde kuitenkin! Voisi olla useamminkin...
Mistä teillä ihmiset riittää puhtia sänkytohinoihin? Meillä lapset 5kk ja 2vuotta, eikä illalla voi kuvitellakkaan jaksavansa touhuilla! Ehkä kerran kuukaudessa hyvällä tuurilla on tohinaa, jos saa lapset hoitoon...
jopa harvemmin, kun on kremppoja. Kun lapset vihdoin nukkuu, nukkumatti vie mukanaan...
hyrrämään,kun seksikin juolahti mieleen.Onko tullut joku lasi kumottua,Ei meillä tällä hetkellä harrasteta seksiä. Nukkumaan ruvetaan ,ehkä tänä iltana sitten.
Mistä teillä ihmiset riittää puhtia sänkytohinoihin? Meillä lapset 5kk ja 2vuotta, eikä illalla voi kuvitellakkaan jaksavansa touhuilla! Ehkä kerran kuukaudessa hyvällä tuurilla on tohinaa, jos saa lapset hoitoon...
ei ole liian väsynyt seksiin. 6-15krt/vko
7-15krt/vko, paitsi menkkojen aikaan 5:n päivän tauko.
sopiva määrä meille :) Yhteiseloa takana kohta 12 vuotta.
19 v yhdessä, ihan tarpeeks
mulle riittäis vähempikin
17 vuotta yhdessä. Kun lapset oli alle kouluikäisiä, niin oli harvemmin. Nyt on vakiintunt toi noin kahdesti viikossa, just sopivasti mulle.
5-10krt/vko. Kuukautiset usein keskeyttävät hyvän putken.