OIKEASTIKO miehet fantasioi kaikista tuntemistaan naisista
ja julkkiksista? luin jonkun kirjoituksen, että miehet fantasioi ja mietiskelee vaikkapa kaupungilla näkemiään kauniita naisia tai työpaikan naisia. eihän kaikki miehet voi olla niin eläimiä, eihän???
Kommentit (27)
fantasioin muista, lihavista, laihoista, nuorista, vanhoista jne. Se on vaihtelua ja vaihtelu virkistää, fantasian kohteet muuttuneet iän myötä ja mielikuvitus vain rajana. t: edellinen
oman naisen tai edes fantasian kohteena olevan ulkonäöstä. Oletko fantasioinnut Angelinasta ;)?
sanoin ennen luetteloa että hyvännäköisistä. Mutta varmaan vaihtelun vuoksi myös vaikka aidanseipäästä. Eikö naiset tee tätä samaa? Itse en muista kun pillerit on vieneet liki kaikki halut, nykyisin ajattelen vain, että onkohan mies hauska tai hyvä keskustelija.
rumista ja läskeistä naisista, se on perverssiä, mutta parisuhteessa haluan olla itselleni sopivan mukavan näköisen kanssa.
Tätä ketjua kun lukee niin ihmettelee, eikö naiset muka fantasioi? En usko, että miehet ja naiset hirveästi olisi eri rotua.
sanoin ennen luetteloa että hyvännäköisistä. Mutta varmaan vaihtelun vuoksi myös vaikka aidanseipäästä. Eikö naiset tee tätä samaa? Itse en muista kun pillerit on vieneet liki kaikki halut, nykyisin ajattelen vain, että onkohan mies hauska tai hyvä keskustelija.
se jolle sanoit.
vaikka minulla on hyvännäkoinen ihana aviomies (joka vielä loistava isäkin). Fantasiathan ovat viatonta ohimenevää ajatusleikkiä, eri asia olisi jos sellaisesta kehittyisi pakkomielle tai alkaisi suunnitella jotain käytännön tekoja.
Mies arvioi aina naisen nähdessään onko tämä pantava vai ei. Jos nainen on pantavannäköinen mies fantasioi millaista olisi naida ko. naista. Näin mies kaikille naisille. Oman naisen ystävättärille ja sukulaisillekkin.
luetteli kaikki mahdolliset naiset (kaverit, naapurin rouvat, kaupan kassat jne), jotka eivät nyt oikeasti kaikki voi olla hyvännäköisiä. se, jolle sanoit.