aloin laihduttamaan kun painoa oli 110kg
Ja nyt pitäisi taas mennä vaa'alle, jos kaikki on mennyt niinkuin pitää niin tänään vaa'an pitäisi näyttää kaksinumeroista lukua.
Käsittämätöntä tässä on se, että 5 vuotta sitten painoin 70kg. 3 lasta teki tehtävänsä ja minusta tuli ällö blösö joka inhoaa omaa peilikuvaansa.
Mä en kestä näitä läskejä, saavat luvan lähteä!
Kommentit (29)
olet laihduttanut? Mun pitäis saada 2kg huhtikuun loppuun mennessä ja tarvin vinkkejä! Tiedän hullua kaksi kiloa, mutta veto on veto ja 4kg yhteensä päitäis saada ainakin keskikesään mennessä...
itselleni se herätys tuli siinä vaiheessa kun oli enää kilo siihen että olisin virallisesti "lievästi ylipainoinen" (painoindeksin mukaan). Mä olen aina ollut hoikka, ja se oli kyllä sellainen järkytys, että oksat pois. Aloin laihduttamaan 2 viikkoa sitten ja nyt jo 2 kiloa lähtenyt, vielä 8kg aion laihduttaa ennen kesää.
olet laihduttanut? Mun pitäis saada 2kg huhtikuun loppuun mennessä ja tarvin vinkkejä! Tiedän hullua kaksi kiloa, mutta veto on veto ja 4kg yhteensä päitäis saada ainakin keskikesään mennessä...
itselleni se herätys tuli siinä vaiheessa kun oli enää kilo siihen että olisin virallisesti "lievästi ylipainoinen" (painoindeksin mukaan). Mä olen aina ollut hoikka, ja se oli kyllä sellainen järkytys, että oksat pois. Aloin laihduttamaan 2 viikkoa sitten ja nyt jo 2 kiloa lähtenyt, vielä 8kg aion laihduttaa ennen kesää.
Katson tosi tarkkaan mitä syön, ja lounaan korvaan nutriletilla. Lasken kalorit tarkkaan. Juon paljon vettä, ja olen juonut myös valkoviiniä, mutta muu alkoholi kokonaan pois. Mä kestän vaikka nälkää, nyt on motivaatio niin kova saada nuo kilot pois. Tuo oli kyllä sellainen järkytys kun kävin vaa´alla että huh huh... Olen pitkään ajatellut että pitäisi laihduttaa, mutta sitten kuitenkin lipsunut siitä, kun ei ole ollut motivaatio kunnossa. Tuo vaa´alla käynti laittoi motivaation kyllä todellakin kuntoon, nyt tosiaan näen vaikka nälkää että laihdun (ja totuuden nimessä ekat päivät oli kamalia, nyt ei enää ole nälkä, eli elimistö tottunut pienempään ruokamäärään).
asioita millä laihdutatte, esim. ruokavalio ja liikunta. Minulla on 10 kiloa ylimääräistä mutta en oikein tajua mistä se on kiinni että ne ei lähde?? Jotain teen/syön väärin mutta esim. makeiset, limut ja sipsit ei kuulu päivittäiseen ruokavaliooni, jotain piiloravsaa tai piilosokeria sen täytyy olla, luulen syöväni järkevästi mutten syökään???
ei terveellistäkään ruokaa voi syödä loputtomia määriä jos haluaa laihtua! Kyllä sun pitää radikaalisti vähentää niitä syömisiä. Liikunta on vaan lisäjuttu laihduttamiseen, ruokavalio on se pääjuttu. Itse en laihduttaessa edes liiku (paitsi kävelen) koska liikunta lisää mulla niin kamalasti ruokahalua, ja sitten syön sen takia liikaa. Vasta laihtumisen jälkeen aloitan kuntoilun, että paino pysyy siinä missä pitääkin.
Herätys on parasta lääkettä ja hyvänä lisänä on vaaka.
Mä heräsin kun painoin 99,9 kg ja olis 2 vkoa nutrauskuurilla.
Viime lokakuussa painoin 104,5 ja oli kamalaa !!!
Nutrauspäiviä aina pari kerran viikossa ja nyt on lähtenyt 15 kg ja toinen 15 kg yritän elokuuhun mennessä. Herkkuja tulee syötyä vähemmän mutta en ole mitään jättänyt väliin. Ti ja to syön päivässä 5 nutrauspussia + hedelmän ja vihanneksia laitan keiton joukkoon. Taatusti enemmän laihtuisin jos pitäisin vaikka 5 pv putkeen kuureja mutta näin ei ns tunnu juuri missään.
Oli jännä huomata kun olin kylässä ja otin tosi pienen palan kakkua. Eipä ole ennen moista tapahtunut, otan aina ison palan ja ehkä jopa lisääkin.
Ja kyllä vihaan läskejäni, ei siihen mitkään jeesustelut auta vaan laihduttaminen. Kiitos ja näkemiin!
Hmmmm....kaikella on tarkoituksensa mikään ei tule ilmaiseksi. On niin helppoa herkutella ja lohduttaa itseään ruualla. Muista että ne "huonot" tavat juontuvat siltä ajalta kun sai syödä huolettomasti ja paljon. Tässä on tulos keho ei ole ikuisesti nuori. Sinä onnistut tavoitteessasi kun hoidat itseäsi kokonaisvaltaisesti. Aloita mielestä ja ajatustapojen muokkauksesta, olet tässä koska siihen on syy. Älä kuitenkaan syyllistä itseäsi ole itsellesi armollinen.(ei niin että juokset kaapille kakkupalaa popsimaan) Onnea matkaan.
Tämän ymmärtämiseen tarvitaan harvinaisen pitkä tie.
Tämä viesti ei ole Jeesukselta vaan sinun henkioppaalta;)Jos siis haluat laihtua kuuntele opastasi johon sinulla on ikuinen yhteys. Kyllä hän tietää että olet omapäinen räväkkä nainen, joka itseään pieksämällä yrittää sinnitellä ihanne painoon. Muista että silläkin on hintansa eli oma terveys. Älä ole hullu itseäsi kohtaan vaan viisastu.
Ei ole sattumaa että täällä bongailet.
Suosittelen, olen itse sen avulla kutistunut koosta 44-46 kokoon 36, jopa 34 hame on kaapissa nykyään :)
Aloin odottaa esikoistani v. 2002 ja silloin ekalla neuvolakäynnillä painoin 63kg. Sain yhteensä 4 lasta ja viimeisen jälkitarkastuksessa maaliskuussa -09 vaaka näytti 103,0kg. Sitä, miten ja miksi päästin asian nuin huonolle mallille, en tiedä vielä tänä päivänäkään. Aloitin karppaamisen 1.4.2009 ja nyt maanantaina vaaka näytti 73,2kg. Olo on AIVAN LOISTAVA ja en ole ikinä ollut näin ylpeä itsestäni ja voinut näin hyvin psyykkisesti & fyysisesti. Aion jatkaa tätä ruokavaliota ja haluaisin vielä 5kg saada pois. Sitten olisin 100% tyytyväinen itseeni. Pituutta minulla on 160cm.
Mä olen sun pituisesi, paino oli korkeimmillaan sama, ja laihdutan, mutta pelottaa miten nahka sopeutuu laihtumiseen!
Miten sulle on käynyt? Mulal on karmea mahapussi, muista osista en ole niin huolissani, koska olen aina liikkunut paljon, ja alka sopusuhtainen.