Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joku lapsettomuushoidoilla lisääntynyt on todella hermona

Vierailija
19.03.2010 |

eilisen avauksen johdosta jossa aloittaja ei kannattanut hoitojen antamista.

Nyt on vastaavia avauksia kaikesta mahdollisesta.

Lopeta jo olet naurettava. Ymmärrän katkeruutesi kun oma elimistö ei toimi niin kuin pitäisi tai puoliso on tuhkamuna.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kiukuisesti. Ja huom! Minulla on lapsi syntynyt luomuna ja vielä kaiken lisäksi ensimmäisestä kierrosta! Mutta voi hemmetti että ottaa päähän nuo luonnollisuusnatsit. Törkeitä asioita kehdataan sanoa toisille ihmisille ääneen. Sinulla tai lapsellasi ei ole oikeutta elämään! Tämän lauseen lausuva ihminen korottaa itsensä jumalaksi.

Vierailija
2/9 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tämä ihminen ei kestä raskautta"tai "tälle ihmiselle syntyy sairas lapsi".

Kukahan tässä korottaa itseään ja mihin?

Ja me maksetaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

me syöpähoidot ja muiden sairauksien hoidot. Eikö pitäisi?

Vierailija
4/9 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tämä ihminen ei kestä raskautta"tai "tälle ihmiselle syntyy sairas lapsi". Kukahan tässä korottaa itseään ja mihin? Ja me maksetaan...

Eikä heille synny sairaita lapsia kuin hieman normaaliväestöä enemmän, hoidoilla. Ei lapsettomuudella ole yhtänä sen enempää tarkoitusta kuin sydänvialla tai leukemialla. Ja se että lapsettomalla on jokin fyysinen vika ei tee heistä tippaakaan huonompia vanhempia HENKISESTI. Koettakaa nyt tajuta, että nämä asiat eivät ole yhteydessä toisiinsa.

Vierailija
5/9 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin. Mutta yhtälailla luonto määrää, kuka sairastuu kuolettavaan tautiin, miksi ihmisen pitäisi sitä vastaan alkaa taistelemaan, eikö ole tarkoitettu niin?

Vierailija
6/9 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkisesti vammainen vanhempi tarvitsee apua paljon, ja maksaa paljon- yhteiskunnan pitää kyllä maksaa muttei voi vaikuttaa mitenkään, niinkö? Ja ne sun vähän vaan enemmän sairaat lapset maksaa ihan vitusti terveeseen kersaa verrattuna!

Vierailija
7/9 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä synnyin luomuna mutta siskoni sai alkunsa lapsettomuushoidoilla.

V***tun idiootti perustele se tolla sun logiikalla että lapsettomuushoitojatarvitsevat olisivat tarkoitettu olla ilman lapsia.

Niin ja olen jo reippaasti yli 30 ja ihan olen terve... sisko yli 20 ja hänkin erittäin vähän sairastavaa sorttia.

Ja ihan on koeputkessa alkunsa saanut. NIH

Vierailija
8/9 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku lapsettomuushoidoilla lisääntynyt on todella hermona eilisen avauksen johdosta jossa aloittaja ei kannattanut hoitojen antamista.

Nyt on vastaavia avauksia kaikesta mahdollisesta.

Lopeta jo olet naurettava. Ymmärrän katkeruutesi kun oma elimistö ei toimi niin kuin pitäisi tai puoliso on tuhkamuna.

Se olen minä! Kiitos kauniista sanoistasi! Olen otettu! Satuttakaa lisää, toivokaa että minun perhettäni ei olisi olemassa!

*kiitos* *kumarrus* *valtava vitutus*

Vierailija
9/9 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi syyllistää ja loukata niitä, joille on tehty hoitoja? Jokaisella voi olla oma käsitys asioista, mutta ei sitä tarvitse julistaa tai toisia loukata asiattomasti. Lapsettomuushoidot ovat laillisia ja hyväksyttyjä ja niitä myös muille vastustavat ovat jotenkin älyllisesti vajaita ja epäempaattisia.

Minä niin toivon ja uskon siihen, että joku päivä jollain tavalla uudessa elämäntilanteessa nämä kypsymättömät natsit, jotka tuomitsevat toisten hoidot joutuvat omassa parisuhteessaan tai lapsiensa kautta kokemaan lapsettomuuden tuskan. Elämä kyllä rankaisee ja se on varma!