Ketä julkkista miehesi muistuttaa ulkonäoltä...
ja ketä haluaisit hänen muistuttavan?
Meillä Christian Slater ja toiveena olisi Nikki Sixx.
Kommentit (48)
:) oikeasti :) Mutta on kyllä ihana mies.
Näin on monet sukulaiset sanoneet, kun hänet ekan kerran näkivät. Samaa sanoi miehen isoisä. Ja oma isoäitini, kun alkoi unohtaa muiden nimiä, muisti sentään mieheni nimen, joka hänelle siis oli Jari Sillanpää. :)
Haluaisin, että muistuttaisi Pierce Brosnania tai Hugh Grantia.
tosin Jore ei ole ihan yhtä vantterassa kunnossa.
En tiedä ketä haluaisin muituttavan :) Ehkä Johnny Depp.
saisi muistuttaa nuorta Clint Eastwoodia, on tämä vanhempi versiokin charmantti mies.
mies muistuttaa Toni Wirtasta ja olen kyllä siihen tyytyväinen.
tutut ovat sanoneet, että onpa paljon Ville Valon näköä. Itse sanoisin pikemminkin johnny depp pitkillä hiuksilla. Molemmat kyllä hyviä vaihtoehtoja :)
Olimme kerran sattumalta samalla laivaristeilyllä pelaajien kanssa ja ei ollut yksi eikä kaksi kertaa kun miestäni erehdyttiin sielläkin luulemaan Karalahdeksi.
versio Jack Blackistä. En valinnut häntä ulkonäön perusteella, sillä pidän enemmän Mike Monroen näköisistä miehistä :)
Nykyään ei ketään julkkista. Ihan itsenään kelpaa, ei tarttis muistuttaa ketään.
lompakko?
laihempi versio Jack Blackistä. En valinnut häntä ulkonäön perusteella, sillä pidän enemmän Mike Monroen näköisistä miehistä :)
lompakko?
laihempi versio Jack Blackistä. En valinnut häntä ulkonäön perusteella, sillä pidän enemmän Mike Monroen näköisistä miehistä :)
oli se ihana luonne. Oon pikkasen vaivihkaa yrittänyt "muokata" häntä, mutta ajan myötä tottuu toisen ulkonäköön.
Enkä voi sanoo muutaku nam!
http://imgs.sfgate.com/c/pictures/2007/10/28/pk_popquiz28_ph_sixx.jpg
http://www.topnews.in/light/files/Nikki-Sixx2.jpg
Vielä 45-vuotiaanakin on hyvän näkönen ;)Vanhentunut sillain sexysti !
ulkonäön.
lompakko?
Se oli se ihana luonne. Oon pikkasen vaivihkaa yrittänyt "muokata" häntä, mutta ajan myötä tottuu toisen ulkonäköön.
Petteri Summasta. Saisi mieluusti muistuttaa Brad Pittiä :D