Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pk-seudulla missä hyvä lastenallas (5-vuotiaalle)?

Vierailija
10.03.2010 |

Hei, menen tänään 5-vuotiaan uimataidottoman kanssa viettämään kahdenkeskistä aikaa: missä olisi kiva lastenallas tuon ikäiselle, mielellään saisi olla lämmin vesi?

Asumme Espoon Leppävaarassa, mutta tuohon Leppävaaran uimahalliin en kyllä mene, autolla ajattelin hurauttaa johonkin kivempaan. Tapiolan uimahallissa on tähän asti käyty, mutta pienten allas on jo liian pieni mielestäni ja isojen altaassa kylmä vesi ja aika ankea. Flamingo myös mielessä, mutta turhan kallis tähän reissuun.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä on hyvät lastenaltaat.

Vierailija
2/6 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Mäkelänrinne on tietysti se kiva kotihalli, mutta lapset kyllä aina välillä kärttää Itäkeskukseen. Se on minusta kylpylöiden jälkeen ehdottomasti lapsiystävällisin halli jossa olen käynyt. Liukumäet, porealtaat, valtaisa vauvalämpinen allas ja lastenallas leluineen ja paljon perhepukuhuoneita!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uimala ja lastenallas on passeli laspellesi!

Vierailija
4/6 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä on lämmin allas - olikohan se Espoonlahden uimahalli nimeltään?

Vierailija
5/6 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vesi on lämpimämpää kuin isossa altaassa, mutta ei kuitenkaan mitään älyttömän lämmintä, sellaista mitä kylpylöissä.

Ja on siis eri kuin Espoon keskuksen uimahalli.

Vierailija
6/6 |
10.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on melko uuden karhea uimahalli. Itse en ole siellä käynyt, mutta muilta käyttäjiltä olen kovasti kehuja kuullut.