Ai että oli ihana sulhanen Satuhäissä!
Niin suloinen ja symppiksen oloinen. Ja seksikäs!
Nam! Haluu sellaisen!
Kommentit (89)
pakuu täällä pian vauvan syntymän jälkeen miten äijä liihottaa ties missä ja yksin saa kotona raataa. Oli se vaan niin hurmaava renttu ennen lapsia, mutta muuttui kaljottelevaksi siaksi papin aamenen jälkeen.
pakuu täällä pian vauvan syntymän jälkeen miten äijä liihottaa ties missä ja yksin saa kotona raataa. Oli se vaan niin hurmaava renttu ennen lapsia, mutta muuttui kaljottelevaksi siaksi papin aamenen jälkeen.
Sen lisäksi että sulhanen ei todellakaan ollut millään muoto KOMEA. Toisaalta olivat luultavasti toisilleen sopiva pari. Mies kyllä kommentoi parisuhdettaan siihen tyyliin, kuin olisivat olleet yhdessä jo pitempäänkin ja tosiasiassa olivat olleet vasta puoli vuotta.
Kertokaa tähän tai tuohon toiseen ketjuun.
Itse olen akateemisesti koulutettu nainen ja en voisi kuvitella tuota miestä itselleni tai kenellekään lähipiirissäni, jossa kaikki naiset akateemisesti koulutettuja. Ja myös miehet korkeasti koulutettuja, yllättäin ;)
Itse olen akateemisesti koulutettu nainen ja en voisi kuvitella tuota miestä itselleni tai kenellekään lähipiirissäni, jossa kaikki naiset akateemisesti koulutettuja. Ja myös miehet korkeasti koulutettuja, yllättäin ;)
akateemisesti koulutettu enkä koskaan voisi kuvitella rinnalleni muuta kuin tuon sulhasen kaltaisen miehen. En voi sietää akateemisia miehiä!
opettaja.
ap
Tuo ämmähän oli ulkonäöltään kuin petolinnun perse, ilman meikkejä. nimittäin. sit kun häät koitti. niin raskaasti turkoosia virolaishuora-make-uppia peliin.
mun makua ja vielä sexy kiltti päällä.
mun mielestä oli tosiaan hyvin symppistä, kun siinä yhdessä kohtaa tämän miehen tuleva morsian lähti tyttärensä kanssa johonkin (ostoksille?) niin tämä mies otti ensin kädestä morsiantaan ja pussasi ja sitten teki saman sille morsiamen tyttärelle (pussasi poskelle). Jotenkin suloista ja isällistä, vaikkei tytön oikea isä ollutkaan :)
piti tällä kertaa katsoa koko ohjelma, kun en saanut silmiäni irti sulhasesta. IHANA!
mun makua ja vielä sexy kiltti päällä.
voi vastustaa miehiä, joilla on kiltti.
Ei ihme jos vaimo täällä kyselee baarireissulle kadonneen ukkonsa perään....
minusta taas fyysisesti todella vastenmielinen. Ihan mukavalta vaikutti muutoin.
samanhenkisiä ihmisiä ja keskinäinen rakkaus näkyi kauas. Ei meidän kaikkien tarvitse olla samasta muotista, eihän.
oli kyllä ihana. Ja morsiamella oli ihana puku.
niin oli. Tosi namu :)