Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marja-Siskolla on 7 lastenlasta, millä nimellä mahtavat Marja-Siskoa kutsua?

Vierailija
18.03.2010 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan on pyytänyt josko alkaisivat sanomaan mummiksi. Katsoin eilen Marja-Siskon dokumentin 7-vuotiaan poikani kanssa. Poikani ei ymmärtänyt miksi Marja-Siskoa oli kiusattu lapsena, saati sitten että hän oli saanut selkäänsä.

Vierailija
2/20 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kertoisitko samalla, miksi tämä asia sinua kiinnostaa?

Muistuttaisin vielä, että lapset ovat todella suvaitsevaisia, huonot asenteet imetään suoraan vanhemmilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään että hänellä on lapsenlapsia, tosin kamalan aktiivisesti en ole alkukohun jälkeen seurannutkaan hänen vaiheitaan.

Mutta siis jos ennen on kutsuneet vaikka Vaariksi niin onko hän nyt sitten mummo, Marja-Sisko, mummon vaimo vai mikä?

En tosin muista oliko niin että Marja-Sisko asuu vaimonsa kanssa...

Vierailija
4/20 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuulun niihin i hmisiin, jotka eivät voi tuota asiaa hyväksyä normaaliksi.

Vierailija
5/20 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kertoisitko samalla, miksi tämä asia sinua kiinnostaa?

Muistuttaisin vielä, että lapset ovat todella suvaitsevaisia, huonot asenteet imetään suoraan vanhemmilta.

Kyllä Marja-Sisko on itse tullut asian kanssa julkisuuteen joten voi olettaa että tuollainenkin asia herättää mielenkiintoa monissa ihmisissä.

Toki lapset ovat suvaitsevaisia ja varmasti rakastavat Marja-Siskoa kuten ennenkin, mutta ei se poista sitä tosiasiaa että varmasti myös lapsenlapsissa on voinut aiheuttaa jonkinlaista hämmennystä se että "vaari" (tai millä nimellän ovatkaan kutsuneet isoisäänsä) onkin "ykskaks" nainen. Siis tokikaan muutos ei ole tapahtunut yhdessä yössä ja varmasti asia on kerrottu lapsenlapsillekin (iästä riippuen luulisin), mutta onhan se nyt aika extremeä että vaarista tulee muori :)

Vierailija
6/20 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uteliaisuutta sanoisin minä. Turhaa spekulointia. Antaa Marja-Siskon olla rauhassa nainen ja isovanhempi. Eiköhän se asia ihan itsestään ilman meidän apua perheissä ratkea.

Vierailija
7/20 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä en vaan voi ymmärtää, miksi hän PAPPINA voi tuntea oikeaksi tämä ratkaisun ja miten hän edelleen voi kokea olevansa sopiva papiksi.

Selkeästi hänellä on kutsumus, en sitä epäile, mutta kuinka monta kohtaa hän sitten floppaa Raamatusta yli? Miten hän voi kuvitella olevan uskottava pappi, miten hän voi kuvitella sopivansa esikuvaksi?

Hänhän omalla teollaan kumoaa kaiken Raamtusn perusajatuksen:

Jumala loi ihmisden omaksi kuvakseen, mieheksi ja naiseksi. Miten hän voi ajatella Jumalan tehneen hänen kohdallana virheen? Miten hän voi ajatella, että hänelle on vahingossa annettu väärät vehkeet?

Miten hän uskaltaa ajatella, että hän itse tietää paremmin, mikä hän oikein on ja menee tekemään aivan käsittämättömiä muutoksiaan itsessään.

Minä en mitenkään voisi ottaa tuollaista pappia todesta, joka saarnaisi tyytymistä omaan osaansa, sitä, miten meillä jokaisella on ristinsä kannettavana, jos hän ei itse ole osannut tyytyä, ei itse ole osannut sopeutua osaansa.

Vierailija
8/20 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pyörittelemättä silmiään ja tekemättä siitä isoa asiaa, lapsi sanoo aha, selvä. Omasta lapsesta olen huomannut, että lapset on luonnostaan ennakkoluulottomia ja hyväksyviä. Kaikki ennakkoluulopaska kaadetaaan niiden päähän.

Vierailija
9/20 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala loi ihmisden omaksi kuvakseen, mieheksi ja naiseksi. Miten hän voi ajatella Jumalan tehneen hänen kohdallana virheen? Miten hän voi ajatella, että hänelle on vahingossa annettu väärät vehkeet?

No millainen millainen mies on sellainen, joka tuntee omassa päässään olevansa mies? Eikö päin vastoin ole jumalan tahdon mukaista, että Marja-Sisko on kokonaan nainen eikä mies joko on puoliksi mies?

Mitäs muuten sinä olet mieltä hemafrodiitin vehkeistä ja niiden pois leikkamisesta?

Vierailija
10/20 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millainen millainen mies on sellainen, joka tuntee omassa päässään olevansa mies?

Vierailija
11/20 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Jumala on luonut sinulle huonot hampaat, miksi menet paikkaamaan niitä vastoin Hänen tahtoaan?

Jos Jumala antaa sinulle rintasyövän ja selviät siitä, onko sinulla oikeutta muokata kehoasi ja leikkauttaa poistetun rinnan tilalle uusi?

Jos saisit lapsen, jolla Jumalan tahdosta on kitalakihalkio, olisiko väärin ja Jumalan tahdon vastaista korjata ongelma kirurgisesti?

Vierailija
12/20 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teistä aivan TODELLA sama asia korjata kitalakihalkio kuin leikata munat pois?

Ihan oikeasti?

Sitten teistä on varmaan jsut sama asia, jos joku nyt saattuu tykkäämään lapsista siinä mielessä, niin tokihan hän saa, kun se nyt vaan on syntynyt tuntemaan niin.

Ja jos joku tykkää sytyttää ison tulen, niin TOTTAKAI hänen tulee saada sytyttää vaikka kirkkoa, kun hän nyt vaan tuntee sen olevan niin kivaa.

Ja jos on haaruksissa molempien vehkeet tai ei oikein kummankaan, niin tokihan se tietenkin voidaan korjata. Ja sekin leikkaus on muuten esteettinen, ei sillä toimivia värkkejä saada millään. (ps. ystäväni on just hermafrodiitti, ja kovasti kamppailee naiseksi nimettynä ja kasvatettuna siitä - kun hän ulkoisesti on juuri kuin mies.).

Eiköhän esteettisen haitan korjaaminen ole aivan oikein, mutta mä en jaksa uskoa, että kenekään sukupuolielimet olisi esteettinen haitta.

Ja juu, korjaan hampaani, koska mulle ei ole SUOTU huonoja hampaita, vaan olen hoitanut niitä huonosti, ja on rillitkin.

Jos te oikeasti olette noin ylisuvaitsevaisia, mä en yhtään ihmettele, miten tämä maailma on näin paska ja pahoinvoiva.

Vierailija
13/20 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten teistä on varmaan jsut sama asia, jos joku nyt saattuu tykkäämään lapsista siinä mielessä, niin tokihan hän saa, kun se nyt vaan on syntynyt tuntemaan niin.

Ettekö te uskikset ikinä opi? Lapsista tykkääminen on eri asia, koska pedofilia satuttaa lasta syvästi. Sitä ei voida sallia. Se taas ei satuta ketään, että joku korjaa sukupuolensa oikeaksi. Paitsi että uskisidiootit menettävät yöunensa pohtiessaan toisten seksielämää.

Vierailija
14/20 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsemissasi esimerkeissä oli kyse toisen vahingoittamisesta, minun kysymyksissäni ei.

Toki, voit argumentoida, että Marja-Siskon päätös vahingoitti perhettä, mutta oikeasti sen teki päätöksen viivyttäminen. Itse operaatio koskee vain häntä, eli on sikäli verrattavissa mainittuihin esimerkkeihin.

Vierailija
15/20 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos on haaruksissa molempien vehkeet tai ei oikein kummankaan, niin tokihan se tietenkin voidaan korjata.

Yhtäkkiä ei olekaan ollenkaan niin tärkeää onko jumalan luoma vai ei. Kun ongelma on ajattelun puolella, ekhoa ei käy korjata. Tämä on tekopyhyyttä, ei mitään muuta.

Vierailija
16/20 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te oikeasti olette noin ylisuvaitsevaisia, mä en yhtään ihmettele, miten tämä maailma on näin paska ja pahoinvoiva.

oma itsensä vaikkei siitä ole mitään haittaa kenellekään? Sinusta on vähemmän paskaa se, että Marja-Siskon kaltainen joutuu salailemaan, valehtelemaan, teeskentelemään? Yrittäessään sopeutua uskislauman vaatimuksiin kieltää itsensä ja harhaanjohtaa puolisoaan? Sekö on sitten hieno maailma missä tällaista toimintaa kannustetaan?

Vierailija
17/20 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä transsukupuolisuutta joka kantilta?

Eikö asiaa saa mielestänne ääneen pohtia ja sulatella? Ei se niin yksinkertainen asia ole edes asiantuntijoille, että sen heti voisi käsittää.

Suvaitsevaisuutta puolin ja toisin, ei se asiaa mitenkään edesauta, että ihmettelijät ollaan heti tuomitsemassa ja lynkkaamassa.

Vierailija
18/20 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juu, korjaan hampaani, koska mulle ei ole SUOTU huonoja hampaita, vaan olen hoitanut niitä huonosti, ja on rillitkin.

Hoidatko myös syövän, jos sellaisen saat? Vaikka et olisi tehnyt mitään se "ansaitaksesi"? Entä jos syöpäsi on vaikka voimakkaasti periytyvä rintasyöpätyyppi? EIkö ole Jumalan tarkoitus, että sait ne geenit?

Tai jos synnyt fyysisesti vammaiseksi, sitäkään ei varmaan saa korjata, kun Jumala on sen niin tarkoittanut. Etkö silloin ajattee, että Jumala teki virheeen?

Käytännössä sukupuolen vaihto on paljon kuohuttavampi, muiden silmissä järkyttävämpi ja joidenkin mielestä turhempi. mutta ihan samalla tavalla siinäkin muutetaan sitä, millaisena on syntynyt.

Esteettinen kirurgia on 1000 kertaa turhempaa kuiin sukupuolen korjaaminen siksi, jota tuntee pysyvästi olevansa. Tässäkään tapauksessa ei liene mitään epäselvyyttä siitä, että kyse on oikeasti väärästä sukupuoli-identiteetistä verrattuna fyysiseen sukupuoleen.

Vierailija
19/20 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut mitään pohtimista, vaan suoraa ja kylmää tuomitsemista.

Vierailija
20/20 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ainakaan ollut mitenkään lynkkaamassa, vaan kyselin lisäperusteita. Minulle argumentiksi ei riitä se, että "mun mielestä toi on väärin". Mielestäni myös kokoomuslaisuus, johtajien erorahat ja lakko-oikeuden supistaminen on väärin, mutta en oleta kenenkään nielevän mielipidettä sellaisenaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän