Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä näköinen on häkellyttävän kaunis nainen, kuvia kiitos!

Vierailija
18.03.2010 |

Kommentit (71)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/71 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tosi kaunis ja puhuu ihanasti. On ihan tavallinen tyttö, mutta usein tavikset onkin todellisuudessa paljon kauniimpia kuin julkkikset. Mitä muut pidätte tästä?

Vierailija
51/71 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ootteko tosissanne?? suurin osa laittamistanne kuvista,voi jösses,tekoripsiä,meikkiä niinkuin olisi naamari naamassa.jokaisesta meistä saisi vaikka kuinka upean tuollaisilla meikeillä/kampauksilla(hiuslisäkkeillä,väreillä,pidennyksillä) jne. Itse arvostan luonnonkauneutta,en tekemällä tehtyä :)

Vierailija
52/71 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ootteko tosissanne?? suurin osa laittamistanne kuvista,voi jösses,tekoripsiä,meikkiä niinkuin olisi naamari naamassa.jokaisesta meistä saisi vaikka kuinka upean tuollaisilla meikeillä/kampauksilla(hiuslisäkkeillä,väreillä,pidennyksillä) jne. Itse arvostan luonnonkauneutta,en tekemällä tehtyä :)

Omasta mielestäni tuo Lindsey ja Pfeiffer eivät kuulu tähän ketjuun

Vierailija
53/71 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

häkellyttävän kauniina jotain Hollywood-tähteä, josta olen nähnyt lähinnä Photoshopattuja kuvia, jossa on meikit, hiukset laitettu prikulleen, asento harkittu jne. Okei, leffassa toki totuudenmukaisempi kuva, mutta silloinkin meikit, hiukset yms. suunniteltu millilleen.

Itse asiassa häkellyttävän kaunis nainen on ex-kollegani (eli opettaja) eräästä koulusta. Hänessä yhdistyi häkellyttävä kauneus, täydellinen tyylitaju ja valloittava persoonallisuus sekä terävä äly. Hänet tunsin ja häntä voin sanoa häkellyttävän kauniiksi (kuvaa en viitsi linkittää).

Kaiken maailman Hollywood-tähdet ovat jotenkin minulle pelkkiä kuvia tai kuin nukkeja, kauniita toki, mutta samantekeviä. Hyvin kaunis on myös eräs puistomamma, joka on kaunispiirteinen, kaunisvartaloinen, raikas ja myös hyvin miellyttävä ihminen ja erään sukulaispojan tyttöystävä.

Vierailija
56/71 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä litin Michelle Pfeifferin ja Scarlett Johanssonin kuvat, koska musta he ovat kauniita meikittä tukka ponnarilla, jollaisina olen heidät useissa elokuvissaan nähnyt. Hollywoodin photoshopatut-promokuvat ovat asia erikseen.

Mutta mielestäni näissä omissa esimerkeistänion sellainen vahanukkemaisuus kaukana, joka riivaa monia nykynaisia, jotka eivät kertakaikkiaan näyttäydy ilman valtavaa meikkikerrosta.

Mutta huom! Kaikista naisista ei saa kauniita vaikka kaadetattaisiin kuutio meikkiä ylle!

Vierailija
57/71 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska näissä arvostellaan KUVIA. Kolmiulotteinen kauneus vasta on jotakin. Monet ihmiset, jotka eivät kuvissa pärjää jollekin photoshopatulle hollywood-kaunottarelle, ovat luonnossa kiehtovia. Kauneus tulee myös elekielestä ja siitä miten joku kantaa itsensä.

Mulla ei ole laittaa kuvaa kauneimmasta ikinä näkemästäni naisesta, koska olen tavannut hänet ihan ohimennen kerran. Jokin hänessä vain oli sellaista, ettei kukaan pöytäseurassa osannut pitää silmiään irti hänestä. Olen usein miettinyt, millaista hänen elämänsä on, kun kaikki aina tuijottavat! :)

Vierailija
58/71 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista entisajan tähdistä ja naisista yleensä, kun katsoo vaikka vanhoja sota-ajan valokuvia tms. Mielestäni ovat kauniimpia kuin nykyajan tekoblondit isoine rintoineen.

Vierailija
59/71 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhat naiset ovat useinkin, minusta ainakin, todella kauniita.

Vierailija
60/71 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://pixdaus.com/single.php?id=102521

Tiedän juu, ettei kaikki tykkää, mutta itse tahtoisin NIIIN olla tämän näköinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi