Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä näköinen on häkellyttävän kaunis nainen, kuvia kiitos!

Vierailija
18.03.2010 |

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusi

Vierailija
62/71 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä litin Michelle Pfeifferin ja Scarlett Johanssonin kuvat, koska musta he ovat kauniita meikittä tukka ponnarilla, jollaisina olen heidät useissa elokuvissaan nähnyt.

Meikittä? Tuskinpa kuule missään elokuvassa meikittä ollaan, vaikka siltä näyttäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
64/71 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuollaisista tummista kaunottarista en ole koskaan oikein perustanut, omaan silmääni he eivät ole mitenkään erikoisen kauniita (kuten siis esim. tuo 2 laittama eka linkki). Ihan kaunis joo, mutta ei mitään erityistä.

Mutta siis, kerran näin Helsingin Stockmannilla (Herkussa) yhden aivan mielettömän kauniin naisen! Mä olen 100% hetero mutta mä en voinut kuin tuijottaa sitä naista. Se vaan oli niiiiin kaunis, aivan mielettömän kaunis. Ihan suomalainen oli, puhui suomea, oli sellainen vaaleahiuksinen. Ei ollut mikään malli, ihan normaalipituinen, mutta kasvoiltaan niin kaunis että sitä vaan tuijotti häkeltyneenä.

Vierailija
65/71 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
68/71 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vannoa rehellisesti, että minusta saisi "häkellyttävän kaunotar" -kuvan, kun tulisin kuvaan suoraan kampaajalta kiiltävä väri, leikkaus ja kampaus tukassa, meikkaajalta, joka olisi meikannut ihon virheet peittoon, valinnut parhaat värit, pidentänyt ripset jne. tätä ennen luonnollisesti kulmakarvat olisi nypitty jne. Sitten kuva otettaisiin minulle edullisesta kuvakulmasta - ei esimerkiksi profiilia, koska se ei ole edullisin, koska nenäni on vähän kyömy ja leuka liian pieni. Sitten vielä kaiken jälkeen kuvaa käsiteltäisiin, niin, että luomet, finnit ynnä muut pienetkin virheet poistettaisiin, tehtäisiin edullinen varjostus yms. Kasvoissani ei ole mitään niin erityistä kauneusvirhettä, etteikö tämä olisi mahdollista. Värini ovat voimakkaat, silmät isot ja kasvot symmetriset.

Todellinen kauneus pitää nähdä luonnossa, koska niin kuin joku totesi, siihen tarvitaan luonne, eleet, ryhti, olemus, ääni ja kaikki. Siitähän seksikkyyskin syntyy.

Nyt arvioidaan kuvaa, kuvaajaa, kuten maalausta tai elotonta nukkea tai jotain. Ettekö tajua tätä????

Vierailija
70/71 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän suomalaisen mallin. Nuo kasvonpiirteet ovat niin klassisen kauniit. Vähänkö olisin onnellinen, jos olisin tuon näköinen

http://www.paparazzi.fi/files/pprz/SofiaMorelius/sofiam36p.jpg

Tässä vähän meikatumpana:

http://www.paparazzi.fi/files/pprz/SofiaMorelius/sofiam62p.jpg

Vierailija
71/71 |
06.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

the one and only!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi