Jäätkö jauhamaan jostain asiasta vai pääsetkö nopeasti sen yli?
Jos tapahtuu jotain ihmissuhderintamalla. Ei mitään vakavaa mutta negatiivissävytteistä kuitenkin.
Oletko sinä yksi niistä jotka jumittuvat jauhamaanjauhamaanjauhamaan siitä asiasta pitkään?
Kommentit (27)
tavoin jään jankkaamaan ja muisti on pitkä välillä turhissa asioissa.
Kyllä nämä horoskoopit pitää osittain paikkansa.
horoskoopeista kun tuli puhe, niin olen tunnollinen kauris
En minä ainakaan pysty vaan toeamaan olan kohautuksella että sattuuhan sitä. Pinempää asiaa jauhan (usein itsekseni) ehkä puoli tuntia-tunnin, jotain isompaa (taas lähinnä itsekseen) sitten ehkä muutaman päivän. Mutta jos tulisi esim. avioero niin siinä ei vamaan parikaan kuukautta riittäisi.
asioiden shteen yleensäkin enkä siis jaksa jäädä jauhamaan pikkuasioita (jotka saattavat olla jonkun toisen mielestä suuriakin asioita).
Sen verran on tullut elämässä ihan oikeita vastoinkäymisiäkin eteen. Olen huomannut, että helposti juuri nämä pikkuasioista jauhavat ihmiset ovat päässeet elämässään hyvin helpolla. Eikä siinä mitään pahaa ole, mutta kyllä sen näkee milloin elämän realiiteeteistä ei olla ihan selvillä :)
mitä tarkottaa ku mies sanoo hyi vittu.sitäkö ett se o hyi.sik mä en halu seksii:(
olen jäänyt.suhteen alussa mies ns.petti...tai no en tiedä.hänen mielest emme koskaan virallisesti ole yhdessä olleetkaan.vaik meil on nyt lapsikin:D
noh tuo ns.petos jäi kaivelemaan.tuskin pääsen koskaan tästä...
ja muutkin hänen kieroudet...hän katselee muita naisia jne.vaikka kieltää.mut näänhä mä sentäs silmilläni:D
lol...
mut tää kaikki on tehny sen ett henkisesti olen sinkku. käytännös pyörimme yhdes,mut seksii ei oo eikä oikein muuta ku ett syyään ja nukutaa saman katon alla:D
ei täs oo järkee,tiedän...