Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jäätkö jauhamaan jostain asiasta vai pääsetkö nopeasti sen yli?

Vierailija
18.03.2010 |

Jos tapahtuu jotain ihmissuhderintamalla. Ei mitään vakavaa mutta negatiivissävytteistä kuitenkin.

Oletko sinä yksi niistä jotka jumittuvat jauhamaanjauhamaanjauhamaan siitä asiasta pitkään?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kyllä jauhan...vaikka 50 vuotta... on muutama asia jotka oikeesti jääny vituttaan ja ei vaan unohda eikä pääse yli...

muutama on ihan tuosta parin vuoden takaa... ei vaan unohdu.loukkaavia asioita.

Vierailija
2/27 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdan helposti ikävät jutut ja annan anteeksi vaikkei olisi pyydettykään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppini oli sellainen ihminen joka vatvoi asioita ikänsä. Loukkaantui helposti eikä koskaan unohtanut kärsimiään loukkauksia ja vääryyksiä. Kuolikin sitten aggressiiviseen keuhkosyöpään, vaikkei eläissään ollut tupakkaa polttanut eikä muitakaan paheita harrastanut.

Vierailija
4/27 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä vaan nyt on, ja sen mukaan mennään. Mitä se jauhaminen hyödyttäisi?

Vierailija
5/27 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäävät joskus vuosiksi vaivaamaan. helvetin ärsyttävää :(

Vierailija
6/27 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mäkiin oon kauris ja juurikin jauhan ja jankkaan ja vähintään vaivaan mieltäni pikkuasioilla ja kauan

Vierailija
7/27 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asioita vatvotaan niin kauan ja niin syvltä kuin on tarpeellista, jotta päästään asiassa eteenpäin. Joissain asioissa riittää anteeksipyyntö (anteeksi kun kiukuttelin aamulla), mutta jotain pettämistä tai muuta isoa loukkausta/sopimuksen rikkomista voisi joutua jollain tasolla jauhamaan vuosia.

Vierailija
8/27 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kerran olen rypenyt jossain ihmissuhteessa, mutta sekin meni ohi.

Vierailija
9/27 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioiden shteen yleensäkin enkä siis jaksa jäädä jauhamaan pikkuasioita (jotka saattavat olla jonkun toisen mielestä suuriakin asioita).

Sen verran on tullut elämässä ihan oikeita vastoinkäymisiäkin eteen. Olen huomannut, että helposti juuri nämä pikkuasioista jauhavat ihmiset ovat päässeet elämässään hyvin helpolla. Eikä siinä mitään pahaa ole, mutta kyllä sen näkee milloin elämän realiiteeteistä ei olla ihan selvillä :)

ole elämä mennyt ja kamaliakin asioita on käynyt, joista on oppinut arvostamaan terveyttä ja läheisiä yms. mutta edelleen vedän herneen nenään jonkun sanomista ja inhoan jotain ihmistä sen toiminnan ja sanomisen takia.. ja vatvon vatvon!!!

nimimerkillä pitkävihainen

Vierailija
10/27 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos ongelma on rakenteellinen (esim. se että mies systemaattisesti unohtaa maksaa laskut vaikka tilillä olisi katetta, ja joudumme siksi maksamaan niistä moneen kertaan myöhästymismaksut ja ulosottoperinnät) niin en lopeta siitä naputtamista ja alistu kohtalooni.

Vierailija
11/27 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni veljen vaimoon ,olen monta vuotta sitten loukkaantunut ,en vaan saa pois mielestäni.Olen pistävä skorpiooni.

Vierailija
12/27 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minulla on kaurispoika, joka loukkaantuu verisesti pienimmästäkin ohjauksesta ja opastuksesta. Ääntä jos hänelle korottaa, murjottaa siitä päivätolkulla ;-)

Muut perheenjäsenet vaan porskuttavat, ja siirtyvät nopeasti eteenpäin.

Vierailija
13/27 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huokailee, pyörittelee silmiään ja käyttäytyy kuin olisin idiootti, jää se vaivaamaan tosi pitkäksi aikaa. Suutun lähinnä itselleni- miksi annan tuollaisen häiritä. Tutunpien ja läheisten sekä ystävien kesken voi kysyä, onko pieru tiukassa vai mikä vaivaa ja asiat ratkeaa. Muuten en ole pitkävihainen tai koe, että elämällä olis mua varten joku säiliö, josta sataa aina paskaa mun niskaan ja sitä pitäis sit vaan kelata, kelata, kelata....

Vierailija
14/27 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se harmittaa, olishan se helpompaa antaa olla. Vieläkin märehdin mielessäni asioita, jotka on tapahtuneet joskus lapsena tms..typeräähän se on, mut ei sille mitään voi.

Pitkävihainen olen myös ja muutamiin ihmisiin välit menneet varmaan iäksi.

Muuten olen kyllä luonteeltani positiivinen:)

ja neitsyt horoskoopiltani, jos sillä nyt mitään väliä on!

Vierailija
15/27 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hidas käsittelemään asioita, mutta käsittelen ne myös hyvin ja joka kantilta :) Ja kun olen lopulta valmis niin olen täysin sinut sen asian kanssa, toisin kuin nämä jotka eivät "jauha".

Vierailija
16/27 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hah... olen aika pirullinen nykyään...en tiedä miks musta on tämmönen tullu:0

kauris kauris olen,mutta...

siis olen välil todella törkeä sanoissani...

ihmisten heikkouksia käytän vittuillessa...

Vierailija
17/27 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai epärehellisiä sen suhteen, että omasta käytöksestään loistaa kilometrin päähän asioiden käsittelemättömyys ja ylipääsemättömyys.

Vierailija
18/27 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta oon jauhanut yhtä eikä mikään auta.

Vierailija
19/27 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta oon jauhanut yhtä eikä mikään auta.

Vierailija
20/27 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai epärehellisiä sen suhteen, että omasta käytöksestään loistaa kilometrin päähän asioiden käsittelemättömyys ja ylipääsemättömyys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi