Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Papa-kotitesti. Tekisitkö testin mieluummin itse kotona?

Vierailija
18.03.2010 |

Jäin vain miettimään, että kuinkahan helposti tuo näytteenotto hoituu tuolla testillä. Miten sitä löytää juuri oikean kohdan?

http://www.yle.fi/uutiset/terveys_ja_hyvinvointi/2010/03/kotitesti_tavo…

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olen kerran selvinnyt 2 kertaa alatiesynnytyksestä, niin papatesti sinne tai tänne, ei tunnu missään.

Ja oman terveyteni takia, en testiä kotioloissa tee.

Vierailija
2/8 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotettavuus amatöörin tekemänä nolla. SEN verran kallis on henkikultani etten moiseen ryhtyisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai suorittaisin testin mieluiten ihan itsekseni vaan!!! Ei se vieraan kopeloitavana olo koskaan mukavaa ole.

Vierailija
4/8 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättänyt kerran seulonnan väliin, kun pitkä ja hankala matka ko. paikkaan.

Korvessa-asuja

Vierailija
5/8 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin niitä kopelointeja vasta riittääkin.

Vierailija
6/8 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata aloittaa seksielämää 13-vuotiaana ja haalia kymmeniä kumppaneita ennen kuin on edes 30 täynnä.

Sitten kun sairastutte kohdunkaulansyöpään niin niitä kopelointeja vasta riittääkin.

Vierailija
7/8 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 vuotiaana eikä mulla ollut ollut kuin 2 seksikumppania ENKÄ ollut harrastanut seksiä ilman kortsua kertaakaan. Aina olin tosi tarkka siitä.

Ei kannata aloittaa seksielämää 13-vuotiaana ja haalia kymmeniä kumppaneita ennen kuin on edes 30 täynnä.

S

Vierailija
8/8 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

19 vuotiaana eikä mulla ollut ollut kuin 2 seksikumppania ENKÄ ollut harrastanut seksiä ilman kortsua kertaakaan. Aina olin tosi tarkka siitä.

S

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan