Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lapselle rasvatonta maitoa eikä kevyt maitoa?

Vierailija
17.03.2010 |

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kukaan meistä ei juo kevytmaitoa.

Vierailija
2/51 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sillä saataisiin ehkäistyä jotenkin lasten ylipainoa ja sydän- sekä verisuonisairauksia. Eiköhän ne ongelmat aiheudu enemmänkin muusta ruokavaliosta. Toisaalta josin tutkimuksessa todettiin rasvattoman maidon aiheuttavan sydänsairauksia. Mitä käsittelemättömämpi sitä parempi, ei rasva ole ongelma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu ettei siinä ole paljon ravinteita jäljellä, vai onko tämä vain minun harhakäsitys...

ap

Vierailija
4/51 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

halutaan jo pienestä pitäen välttää mahdollisimman paljon eläinkunnan rasvoja ja suosia kasvisrasvoja.

Vierailija
5/51 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kuluttavat paljon. Meillä saavat punaista maitoa ja oikeaa voita, ja lapset ihan hoikkia terveitä lapsia.

Vierailija
6/51 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä lapsi juo luomukevytmaitoa. Joisi tilamaitoa jos sitä saisi, mutta tuo luomumaito on toiseksi paras vaihtoehto.

Vierailija
7/51 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on suositus, jonka mukaan täysimaitoa pitää antaa aivojen toiminnan tukemiseksi 2v asti. ja näin tein. nyt suomessa huomaan että pitää pinnistellä, jotta muistan ostaa punaista maitoa. huonoa on, ettei luomuna saa kuin kevytmaitoa, pah.

Vierailija
8/51 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suositteli sitä kevytmaitoa.

Vierailija
9/51 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maun vuoksi.

Vierailija
10/51 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatus, että nykypäivänä joku vielä antaa voita ja punaista maitoa lapsille!!! Kukaan ei missään nimessä halua, että lapsi olisi ilman rasvaa, mutta niitä kovia rasvoja pitää välttää, muuten teidän lapset on käveleviä aikapommeja 40 vuoden päästä! Siis ilman muuta kunnon täysflooraa tms ja vaikka rypsiöljyä siihen rasvattomaan lisättynä, mutta ei voita.

Vierailija
11/51 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka terveellistä on maito, josta on ensin kaikki rasva ja sitä myöten kaikki luonnolliset vitamiinit poistettu?

Vierailija
12/51 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatus, että nykypäivänä joku vielä antaa voita ja punaista maitoa lapsille!!! Kukaan ei missään nimessä halua, että lapsi olisi ilman rasvaa, mutta niitä kovia rasvoja pitää välttää, muuten teidän lapset on käveleviä aikapommeja 40 vuoden päästä! Siis ilman muuta kunnon täysflooraa tms ja vaikka rypsiöljyä siihen rasvattomaan lisättynä, mutta ei voita.

aivan vastakkainen käsitys asiasta, siis että juuri ne kovat rasvat on terveellisiä.

Vierailija
13/51 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsilla jotka juo kevytmaitoa on vähemmän mm. allergioita kuin rasvatonta maitoa juovilla. Yllätti tutkijatkin. Täytyy googlata jos löytäisi sen artikkelin aiheesta, jonka näin jossain lehdessä.

Vierailija
14/51 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en edes juo maitoa, mies juo harvoin, mutta kolme laihaa lasta juo maitonsa punaisena, ja syö muutkin tuotteensa täysrasvaisina. Myös keinotekoisia makeutusaineita meillä vältetään.

Muut tekee kuten tykkää, meillä mennään näin.

Vierailija
15/51 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että joku syö ja vieläpä antaa lapselleen käsittelemättömiä ruoka-aineita? Ihan hirveetä.

Vierailija
17/51 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin rasvattomassakaan.Ja parempaakin kevytmaito.Tuo rasvaton maito on otettu meijerin huuhteluvedestä.

Vierailija
19/51 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

no eipä ole hirveesti enempää rasvaa siinä kevytmaidossa kuin rasvattomassakaan.Ja parempaakin kevytmaito.Tuo rasvaton maito on otettu meijerin huuhteluvedestä.

tätä samaa mä oon aina ajatellu, että mitä hyötyä sitä rasvatonta maitoa on juoda, kun ero kevytmaitoon on vain, vaviskaa, 1,5 prossaa!

Tosin itse en juo maitoa ollenkaan, joten mitäpä se minulle kuuluukaan.

Vierailija
20/51 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin rasvattomassakaan.Ja parempaakin kevytmaito.Tuo rasvaton maito on otettu meijerin huuhteluvedestä.

Eli kaikki ovat itse asiassa vähärasvaisia tuotteita, kun vähärasvaisen rajana on 5 %. En tajua tätä hössötystä. Meillä juodaan täysmaitoa ja rasvana on voi. Hoikka perhe ja lapsi, jopa niin hoikka, että pitää ihan painokontrolleissa käydä. Pitää kai siirtyä käsiteltyihin ruoka-aineisiin, niin alkaa lapsi turvota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän