Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen äiti ei otlapsiaan mukaan lomamatkalle?

Vierailija
17.03.2010 |

Mietin vaan....naapurin ämmä käy 2 kertaa vuodessa reissussa,eikä ota koskaan 4, 7 ja 9 vuotiaita lapsiaan mukaan.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai niillä lapsilla isäkin on, joka jää kotiin heidän kanssaan?

Vierailija
22/25 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen kuin ovat kouluiässä. Oli ihanaa päästä viikoksi etelään ilman lapsia, kun tiesi että ovat kotona hyvässä hoidossa mummon kanssa. Olen itse reissannut ties missä pienenä, enkä muista reissuista mitään.

ja muistan reissuista tosi paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mennään vaan lomailemaan, pääsee mukaan. Sitten kun mennään sellaiseen kohteeseen jossa on luvassa "totista matkailua" niin ei pääse. "Totinen matkailu" tarkoittaa reissua jossa ravataan täyden työpäivän verran museoita, kirkkoja, luostareita yms. historiallisia kohteita (ne on mun harrastus).

Vierailija
24/25 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ankeaa jos ei lapset ikinä pääse vanhempien / vanhemman kanssa ulkomaille reissuun. Tykkäsin ainakin itse pienestä pitäen matkustaa ja muistan tosi hyvin matkat. Aion myös veidä oman pikkuisen matkoille kunhan tuo ensin syntyy... tai no olihan se jo mahassa viime viikolla mukana.

Ei siinä mitään jos vanhemmat välillä käy kaksistaan tai yksikseen, hyvä vaan, mutta jos se on sääntö eikä poikkeus niin en voi kuin ihmetellä.

Vierailija
25/25 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAnkkii lapsille jonkin paikan, lähes minkä vaan, että pääsee lähtemään ulkomaille. EI se oel niin nuukaa, millainen hoitopaikka. kaikilla lapsilla eri isä ja kaikkien isät ei ole edes mukana lasten elämässä.

Äiti menee yksin ulkomaille tarkoituksenaan vetää viinaa ja harrastaa seksiä niin paljon kuin mahdollista.

Samaa harrastaa myös suomessa lähes joka viikonloppu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan