Mies haluaa illalla seksiä - miten saisi itsensä fiilikseen...?
Ei nimittäin nyt oikein huvittais.. tai siis ei ole oikeaa fiilistä... nyt on siskot hyvät neuvot kalliit, miten saisi itsensä "kuumaksi"? :oO
Kommentit (28)
No kyllä on aika lapsellinen mies sulla jos ei ymmärrä että haluton kausi voi kestää jopa vuosia. En voisi kuvitellakaan, että oma mieheni vaatisi seksiä sen takia, että itse vaan haluaa, kun tietää että en jaksa pienten lasten takia. Ja meillä seksiä tosi harvoin, ehkä joka kolmas kuukausi. Menis sekin vähäinen into seksiin jos olisi joka kuukausi vaan miehen mieliksi käytävä seksiä harrastamaan. Tämä pikkulapsivaihe nyt vaan on semmoinen vaihe, että kun ei huvita ja jaksa, niin ei. Onneksi on mies joka ymmärtää, eikä käy vonkumaan. Rakkauteen kuuluu myös se, että ymmärtää, että toinen ei jaksa.
Itse olen siis raskaana ja toisaalta kiinnostusta seksiin olisi kun vaan jaksaisi... niinkin typerästi tulee ajateltua että "just tänään vaihdoin puhtaat lakanat ja nyt ne sotkeentuu" tai kuinka "vaivalloista" ja inhaakin on kun sperma valuu jalkojen välistä pitkin yötä ja huomisen päivän.. hyi mua kun noin ajattelenkin!
Mutta ehkäpä tästä innostuukin vielä ;) Pitäisi hieman siistiä alapään karvoitusta kun suihkussa käy. Harmittaa vaan se kutina mikä siitä yleisimmin seuraa! Mutta nuoleminen voisi kyllä tehdä hyvää... hmmmh!
ap
Tosin on käynyt niinkin, että niinä kertoina mies ei ole itse halunnut, ottaa koville meidän elämäntilanne sillekin.)
Että näillä mennään ;). Mies voi sanoa ei, mutta sinun on pakko antaa, vaikka et haluaisikaan :D. JOKU teidän suhteesa on näin ulkopuolisin silmin vähän vialla...
Tosin on käynyt niinkin, että niinä kertoina mies ei ole itse halunnut, ottaa koville meidän elämäntilanne sillekin.)
Että näillä mennään ;). Mies voi sanoa ei, mutta sinun on pakko antaa, vaikka et haluaisikaan :D. JOKU teidän suhteesa on näin ulkopuolisin silmin vähän vialla...
Taitaa olla jotain vikaa sun sisälukutaidossa. Ei mun ole PAKKO antaa. Useimmiten kun mies kysyy, en annakaan. Ei vaan jaksa, viitsi eikä huvita. Mutta JOSKUS annan, koska ei ole reilua miehelle, jos ei saa IKINÄ seksiä. Tai saa sitä pari kertaa vuodessa, kun sattuu olemaan oikeaan aikaan saatavilla! Ja joo, meidän suhteessa on ihan ookoo sanoa, jos ei jaksa tai huvita, niin miehen kuin naisenkin.
En edes jaksanu lukea kovin tarkkaan noita viestejä, joissa puhutaan rakkaudesta ja siitä että älä anna.
Minä ajattelen sen asian myös toisinpäin! Jos miehellä haluttaa ja itsellä ei, niin haluan rakastella koska rakastan häntä ja haluan tuottaa hänelle mielihyvää.
Tietenkään en aina suostu, jos itsellä ei kertakaikkiaan huvita. Mutta kyllä kai sitä nyt pikkasen naisellakin pitää miettiä asioita!
Oletatteko te oikeasti, että miesten täytyy ymmärtää teidän haluttomuutta aina ja vaan hyväksyä se? Pitäskö teidänkin ymmärtää miehiänne välissä?
niin toki hän tekee kaikki temput saadakseen naisen myös haluamaan seksiä. vaadittavat temput ovat toki naiskohtaiset, mutta vakiintuneen pariskunnan ollessa kyseessä, luulisi miehen tietävän mistä narusta vetää.
Meillä on useampi pieni lapsi ja yöheräilyjä yms. ollut jo pitkään. Lapset kertakaikkiaan täyttää mun läheisyyskiintiön, kun olen kotiäitinä. Tuntuu, ettei välillä saa edes yhtä ajatusta ajatella rauhassa, kun vieressä hoetaan äitiäitiäiti. Mua haluttaa ehkä joka toinen kuukausi, ja silloinkin tyypillisesti silloin, kun mies sattuu olemaan työmatkalla tai tekee pitkää päivää. Elämä nyt on vaan tällä hetkellä sitä, että kahdenkeskinen aika miehen kanssa on kortilla.
Musta on ihan realistista, että joskus "annan" miehelle, vaikkei niin kauheasti haluttaisikaan. Ei siksi, että mies lähtisi vieraisiin, mutta _rakkaudesta_. Lisäksi tykkään joka kerta meidän seksistä, ja mieskin on hauskempi kumppani, kun saa edes joskus seksiä.
On aikoja, jolloin ei todellakaan haluta, ja silloin sanon miehelle suoraan, että ei kiitos. Mutta jos tilanne on päällä vuosikausia, kuten meillä, niin ei silloin voi asennoitua, että "tos on ovi, jos ei kelpaa"! Mä olen varma, että kun lapset vähän kasvaa ja mä saan enemmän tilaa ympärilleni, alan haluta taas enemmän. Siihen asti mennään näillä "rakkauden teoilla" ja niillä satunnaisilla kerroilla, kun mä olen oikeasti himoissani ja hyökkään miehen kimppuun! (Tosin on käynyt niinkin, että niinä kertoina mies ei ole itse halunnut, ottaa koville meidän elämäntilanne sillekin.)