Miesystävä lähes 40v ja neitsyt
Olen noin puoli vuotta seurustellut miehen kanssa, joka sanonut, että hän hyvin kokematon naisten kanssa. Nyt en tiedä, miten suhteessa edetä seksin asteelle.
Olen itse avomielinen seksin suhteen, aloitteellinen myös. Tämä mies menee kuitenkin ihan puihin, jos ehdotan hänelle, että jäisin yöksi hänen luo tai hän olisi yötä minun luonani. Hän saattaa istua luonani vaikka aamukuuteen, mutta samaan sänkyyn ei suostu.
Olen yrittänyt järjestää meille yhteistä matkaakin, varannut jo liput ja hotellin, mutta mies jänistänyt viime hetkellä.
Tuntuu, että miehelle riittää se, kun pidetään kädestä kiinni ja pussaillaan ja halaillaan. Itsellä on sellainen olo, kuin olisi teini taas.
Olen yrittänyt keskustella asiasta. Kysynyt suoraan, eikö mies ole minusta seksuaalisesti kiinnostunut. Vastaukseksi olen vaan saanut, että eikö ole kiva, kun kaikki miehet ei ole seksin perässä ja että hän pelkää loukkaavansa itsensä, jos liian aikaisin ryhdytään nukkumaan yhdessä.
Pitääkö hylätä ihan kelpo mies siksi, että seksiä ei vain tipu? Itselle parisuhteessa rakastelu kuitenkin yksi tärkeimpiä asioita. Miten saisi miehen innostumaan?
Kommentit (50)
Valmistele romanttinen ilta alkoholin kera. Miehesi on varmasti todella estynyt, joten alkoholi (ei liikaa kuitenkaan) rentouttaa sopivasti ja hän voi päästä estoistaan. Jos hän ei juo paljon alkoholia, tee joku petollinen drinkki, josta ei arvaa kuinka vahvaa se on. Ei kuitenkaan mitään tainnuttavaa!! Mutta että tulee rento olo ja vähän suupielet ylöspäin.
Kokeile vaikka sellaista, että pyydät häneltä lupaa koskea häntä, ja hän saa vain olla paikoillaan. Voi laittaa vaikka valot pois päältä, muutama kynttilä vaikka, ja musiikkia.
Sitten ujutat kätes sen housuihin, ja teet käsilläs ja suullasi jotain..katos miten reagoi. Vaikka tuntuis kiusalliselta, eikä näyt mitään tapahtuvan, jatka vaan, niin kauan että se saa orgasmin. Koska jos keskeytät ennenkuin se saa "onnistumisen tunteen" niin se päättelee siitä ettei ole tämä puuha häntä varten.
Jos yrityksistäsi huolimatta tämä ei jostain syystä onnistu, tai vaikka onnistuisikin mutta miestä ahdistaa sen jälkeen, niin siitä ei ole kyllä mitään takuita loppuuko se ahdistus koskaan, edes papin aamenen jälkeen. Näin siis jos tosiaan miehellä ei ole esiaviollisen seksin kieltävää moraalia.
mulla oli nuorena samanlainen tapaus mut se toki oli vasta 25. Mutta ei ollut ollut naisten kans ja jos sai seisokin pussailusta jne nin sitten kun olis pitäny ryhtyä toimiin niin lerpahti heti.. Valitettavasti jätin miehen myös puolen vuoden takkuamisen jälkeen mut vika oli täysin korvien välissä ja myöhemmin tiedän miehen saaneen pari lasta vaimonsa kanssa. Eli jostain syystä henkiset paineet oli nin isot vaikka miten olisi halunnut. Miehelle voi olla iso kynnys mennä lääkäriin asiasta! Mutta ei se sunkaan tehtävä ole eikä mikään romnattinen ilta siihen auta jos on lukossa tollasen asian kans..
en jaksa tollasta luuseria pätkän vertaa... jos seksiä ei ole noin kymmenen tapaamiskerran jälkeen ollut niin sitä en kyllä jää odottelemaan. mielestäni sen tietää heti, voiko tyypin kanssa mennä sänkyyn ja jos vastaus on ei, vaihdan äkkiä maisemaa.
Syynä seksipelkoon on todennäköisesti epävarmuus erektion onnistumisen suhteen. Uskoisin että tässä on yleisin syy miesten seksihaluttomuuteen.
Olen noin puoli vuotta seurustellut miehen kanssa, joka sanonut, että hän hyvin kokematon naisten kanssa. Nyt en tiedä, miten suhteessa edetä seksin asteelle. Olen itse avomielinen seksin suhteen, aloitteellinen myös. Tämä mies menee kuitenkin ihan puihin, jos ehdotan hänelle, että jäisin yöksi hänen luo tai hän olisi yötä minun luonani. Hän saattaa istua luonani vaikka aamukuuteen, mutta samaan sänkyyn ei suostu. Olen yrittänyt järjestää meille yhteistä matkaakin, varannut jo liput ja hotellin, mutta mies jänistänyt viime hetkellä. Tuntuu, että miehelle riittää se, kun pidetään kädestä kiinni ja pussaillaan ja halaillaan. Itsellä on sellainen olo, kuin olisi teini taas. Olen yrittänyt keskustella asiasta. Kysynyt suoraan, eikö mies ole minusta seksuaalisesti kiinnostunut. Vastaukseksi olen vaan saanut, että eikö ole kiva, kun kaikki miehet ei ole seksin perässä ja että hän pelkää loukkaavansa itsensä, jos liian aikaisin ryhdytään nukkumaan yhdessä. Pitääkö hylätä ihan kelpo mies siksi, että seksiä ei vain tipu? Itselle parisuhteessa rakastelu kuitenkin yksi tärkeimpiä asioita. Miten saisi miehen innostumaan?
Luulisi, että puolen vuoden aktiivisen tapaamisen jälkeen jo luottaisi sen verran kumppaniin, että haluaisi jo tuota seksiäkin? Mulle ainakin naisena tuo tunnepuoli sekä luottamus mieheen täytyy olla kohdallaan ennenkuin hyppään sänkyyn.
Eipähän tuossa auta oikein muu kuin kysyä suoraan miten hän on ajatellut teidän jatkavan tuota suhdetta. Jotkut menevät sänkyyn jo ensimmäisellä kerralla, jotkut taas tarvitsevat sitä aikaa enemmän. Sinun miesystäväsi voi tarvita sitä aikaa hieman enemmän. Voi myös kokea, että painostat häntä tässä asiassa, ja siksi menee lukkoon. En valitettavasti pysty vastaamaan paremmin tähän asiaan. Toivottavasti saat asian selviämään.
Ei saa vedettyä esinahkaansa eikä pestyä paikkojaan (kuminkäytöstä puhumattakaan). Pelkää että naurat/oksennat, kun näet hänen kuselta haisevan kymmensenttisensä.
Ja kun on elänyt paneskeluiässä 25 vuotta ilman seksiä, niin tottakai sitä on vähän pökkelö ja epävarma. Jutelkaa, ehdota että mies käy vaikka lääkärille juttelemassa kyrvästään jne.
Seksi on sulle tärkeää, ja varmasti miehellekin, mutta ei vain pääse kiipeämään itse rakentamansa muurin yli. Keskustele ja pura itse hiljalleen sitä muuria yhteistyössä lääkärin kanssa.
- Työtuolidiagnoosi
Ei siitä suhteesta sitten mitään tullut. Mies olisi vaan halunnut kävellä tuntikausia pitkin metsiä, jutella keittiön pöydän ääressä ja katsella nauhoittamiaan luontodokumentteja tvstä.
Loppujen lopuksi alkoi olla niin pihi, ettei halunnut lähteä edes elokuviin. Hänet irtisanottiin. Olisi saanut jatkaa firmassa toisessa hommassa ja monta työpaikkaa hänelle tarjottu, mikään ei kiinnosta. Paitsi lintujen tuijottelu ja puutyöt.
Miehen käytös alkoi monessa asiassa olla niin kummallista, että en jaksanut enää suhdetta. Toitotti koko ajan omasta herkkyydestään ja siitä, miten naisen pitäisi olla aloittellinen, että hän tuntee itsensä rakastetuksi.
Sitten paljastui, että suvussa jokin ihotauti, jonka vuoksi hän arkailee saada lapsia... Ei mulle kyllä koskaan selvinnyt, miksei seksi maittanut. Ei oltu ikinä esim. saunassa yhdessä, uida hän ei osannut (eli ei saunonut kanssani mökilläkään), ei halunnut koskaan nukkua vieretyksin.
Siihen se sitten jäi. Ihan mukava ihminen, en vaan jaksa ratkoa selittämättömiä ongelmia. Harmi.
Ohos, joku nostanut 2 vuotta vanhan ketjuni.Ei siitä suhteesta sitten mitään tullut. Mies olisi vaan halunnut kävellä tuntikausia pitkin metsiä, jutella keittiön pöydän ääressä ja katsella nauhoittamiaan luontodokumentteja tvstä. Loppujen lopuksi alkoi olla niin pihi, ettei halunnut lähteä edes elokuviin. Hänet irtisanottiin. Olisi saanut jatkaa firmassa toisessa hommassa ja monta työpaikkaa hänelle tarjottu, mikään ei kiinnosta. Paitsi lintujen tuijottelu ja puutyöt. Miehen käytös alkoi monessa asiassa olla niin kummallista, että en jaksanut enää suhdetta. Toitotti koko ajan omasta herkkyydestään ja siitä, miten naisen pitäisi olla aloittellinen, että hän tuntee itsensä rakastetuksi. Sitten paljastui, että suvussa jokin ihotauti, jonka vuoksi hän arkailee saada lapsia... Ei mulle kyllä koskaan selvinnyt, miksei seksi maittanut. Ei oltu ikinä esim. saunassa yhdessä, uida hän ei osannut (eli ei saunonut kanssani mökilläkään), ei halunnut koskaan nukkua vieretyksin. Siihen se sitten jäi. Ihan mukava ihminen, en vaan jaksa ratkoa selittämättömiä ongelmia. Harmi.
Minulla 40 ja neitsyt on todellisuutta parin vuoden kuluttua (olen mies.) Täällä on arvailtu syitä kyseisenlaiseen tilanteeseen. Itselläni asiaan on viimeisen viiden vuoden aikana vaikuttanut työttömyys ja syrjäytymisen tunne. Pikku hiljaa halu huolehtia itsestään on hiipunut. Miksi pestä esim. hampaitaan, kun ei päiväkausiin kuitenkaan tapaa ketään ihmisiä? Viime työkokeilussa sain paljon kiitosta kyvyistäni, mutta Työkkäri ei sallinut jatkoa. Niinpä olen ollut tarpeeton yksilö yhteiskunnassamme siitä lähtien. Vähitellen ei ole jaksanut/huvittanut lähteä enää illanviettopaikkoihinkaan. Nautinto on tullut lähinnä oluen juonnista ja ylensyönnistä loputtoman netissä roikkumisen lisäksi.
Ongelmia oli jo aiemminkin:
- ei leikkikavereita lapsena
- ei kavereita teininä
- äiti ei vienyt/kannustanut harrastuksiin
- isän raivo minua kohtaan ja mielenterveysongelmansa
- nuoruusiän masennus ja mielisairaala 18-vuotiaana ja siitä seurannut erilaisuuden tunne ja vertaistuen puuttuminen ts. ei kehitysmahdollisuuttakaan
- armeijakiusaaminen
- keskeytyneet opinnot
- kavereiden puute/ kaverit ulkomailla/kiireisiä jne.
- pitkä psykoterapia, joka ei auttanut
Armeijassa minua kiusasivat toverit. Nauroivat, huusivat, tönivät. Varuskunnan saunassa minulle naurettiin kovaan ääneen. Minussa täytyy olla jotain vikaa alastomana - en vain tiedä mikä se voisi olla.
Nykyään olen yhteiskunnan pohjasakkaa, tarpeeton, suorastaan ongelmajätettä. Ei tällaisen tunteen vallitessa kykene naisia lähestymäänkään. Seksihalut olivat kovia vielä neljä vuotta sitten, ja olin vähällä mennä maksullisiin naisiin, mutten mennyt. Tällä hetkeltä en odota tulevaisuudelta mitään. Elämä on kuin vankilatuomio, jossa kaltereiden tai näkymättömän lasin takaa seuraan muiden onnea. Ainoa tulevaisuuden suunnitelma voisi olla tulevien perintörahojen ryyppääminen ja maksulliset naiset. Niin sanotut hoidot ovat täyttä hömpää: niin psykologin keskustelut teininä kuin myöhempi psykoanalyyttinen/dynaaminen terapiakin - jotkut kommentoijathan olivat yllä ehdotelleet terapiaan menemistä aloituksessa mainitulle miehelle.
40 ja neitsyt -miehiä siis on vapaana liikenteessä, mutta taidamme olla niin ongelmaisia, ettei mitään rajaa.
-ttr
Ei kuulosta normaalilta. Herranen aika, kuka aikuinen jaksaa ikuisuuksiin seurustella, jos ei seksiä saa. Mulle tärkeää ainakin on olla haluttu ja haluttu ei tosiaan ole, jos mies pitää vaan kädestä kiinni puolen vuoden jälkeen.
vain olevansa niin herkkä. Ja epävarma naisten kanssa.
Alan olla tosi kyllästynyt. Taidan ottaa tänään puheeksi, ettei tästä tule mitään.
Ehkä hän ei ole yleensäkään seksistä kiinnostunut. Olisi kamalaa elää puutteessa parisuhteessa koko elämä.
Jos mies on muutoin ihana niin ehkä hän kaipaa vain aikaa. Olisko taustalla oikeasti joku fyysinen vamma tai lapsuuden kokemus (ei välttämättä hyväksikäyttöä, mut mistä sitä tietää)... eihän niistä mies sano mitään. Yksi vaihtoehto on toki, että seksi ei vain kiinnosta tai siitä on hänellä jotenkin epämieluisa kuva. Selvittäisin sinuna tuon ensin ennenkuin pistät miehen kävelemään. Vika ei varmaan sinussa kuitenkaan ole, koska kanssasi aikaa viettää :) unohda se asian puoli.
Tai oikeammin etsi itsellesi mies. Ei tuo innostu, jos ei ole tuohon ikään mennessä vielä innostutt.
kysy että mitä hän luulee harrastatteko seksiä myöhemmin taikka haluaako hän että kuuluuko se hänen mielestään vain avioliittoon tms.?
niin ei välttämättä tajua seksin merkitystä parisuhteessa. Kannattaa kertoa selväsanaisesti, mitä se tai sen puute sinulle merkitsee.
Jos ei mene perille, niin turha kai sitä on kovin kauan odotella, ellei miehellä sitten ole pidättäytymiselle jotain periaatteellista syytä, esimerkiksi uskontoon liittyvää.
Yksi ekoja kysymyksiä oli, että enhän ole liian tiukkapipoinen uskovainen. Sanoin, että olen kyllä uskossa, mutta esim. minusta ei tarvi odottaa avioliittoa ennenkuin voi olla seksiä. Mies meni tästä vähän vaikeaksi.
ollut edellisissä suhteissa, tai pieni vehje.. jotenkin joutunut kokemaan jotain noloa seksiin liittyen.
onko työssä, onko hänellä ystäviä? millaiset suhteet sukulaisiin? ne sukulaiset suhteet varsinkin voivat paljastaa paljon.
Onneksi oma mies on aika samanlainen. Meillä seksiä harrastetaan vain lapsenteon vuoksi, muuten ei voisi kiinnostaa yhtään.