Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko käydä aikuisen veljesi kanssa yhdessä saunassa?

Vierailija
16.03.2010 |

Minä olen saunonut veljeni kanssa viimeksi hänen ollessa lapsi. Nyt kun on aikuinen mies, ajatus tuntuu oudolta. Olenko minä se outo?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pimpistä synnytty.

Vierailija
2/14 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tapana usein saunoa isommalla porukalla uikkarit päällä, mutta tuntuis kuitenkin kiusalliselta alasti saunoa veljen kanssa, vaikka läheinen muuten onkin.

Et siis mikään outo- tai sitten meitä on kaksi jotenki rajoittunutta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei ole kyllä tullut mieleenkään mennä saunaan hänen kanssaan.

Jossain mökillä jos satuttais olemaan kahdestaan, niin voi olla että jos tarkoituksena olisi saunoa, voitaisiin saunoa yhtäaikaa, mutta varmaan kiskoisin uikkarit päälle kuitenkin. Tai saunoisin pyyhe päälläni. Ja uskon että veljeni tekisi samoin.

Vierailija
4/14 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teini-iässä tais olla muutaman vuoden tauko

Vierailija
5/14 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole teini-iän jälkeen sellaista tilannetta tullut eteen, mutta voisin kyllä.

Vierailija
6/14 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta veikkaanpa ettei miehestäni olisi mitenkään outoa mennä siskojensa (kaikki n. 40-v) kanssa saunaan ja ainakin toinen siskoista varmaan menisi asiaa miettimättä veljensä ja isänsäkin kanssa saunaan. Näissä on perhekohtaisia eroja.

Mun perheessä lopetettiin yhteissaunat teini-iässä. Varmaankin isäni "aloitteesta".

Vierailija
7/14 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en ikinä äitini tai isäni kanssa. Vanhempani eivät osaa suhtautua alastomuuteen, lisäksi äiti tuijottaa avoimesti ja huomauttelee vartaloni epäkohdista.

Vierailija
8/14 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen jälkeen järveen uimaan.

Hauskaa on ollut =)

Vierailija
9/14 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en pidä sitäkään outona, että joku saunoo. Voin kyllä sekasaunoa kaverieni kanssa, siinä ei ole mitään ongelmaa.

Vierailija
10/14 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olen 35 ja veljeni pari vuotta nuorempi. Isäni (lähes 70) kanssa menisin myös, eikä olisi mitään ihmeellistä. Ei ole muuten pitkä aika kun saunottiin velipojan kanssa. Ihan tavallista perhe-elämää.

Vierailija
11/14 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 2 veljeä ja välillä istutaan iltaa yhdessä tai ollaan mökillä, mutta yhdessä ei saunota. Saunaan mennään äijä/eukko-porukalla, ne parit jotka haluaa saa tietty saunoa keskenään, mutta yleensä se menee just niin että ensin naiset ja sitten miehet tai toisinpäin.

Vierailija
12/14 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei kuitenkaan ole tapana tiirailla toistemme välineitä tai muutenkaan toljottaa toisen alastonta kroppaa. Joissain tilanteissa olen ihan aikuisiällä saunonut veljeni kanssa eikä siinä meidän perheessä ole mitään erikoista. Toisaalta olemme molemmat niin heikkonäköisiä, ettemme ilman laseja kovin tarkkaa kuvaa toisen kehosta saisi.

Kun käyn naispuolisten ystävieni kanssa alasti saunassa, luotan silloinkin siihen, ettei kukaan kovasti toisia katsele. Mikäli en luottaisi siihen, että saunassa ei toisten värkkejä tiirailla, en kyllä kävisi kuin oman miehen kanssa saunomassa.

Vierailija
13/14 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska voin käydä esim. siskon ja hänen miehensä kanssa tai opiskelu/työkavereiden kanssa sekaporukalla.

Vierailija
14/14 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on henkinen ja fyysinen rentoutumispaikka. Mun mielestä kaikki jotka suhtautuu samoin eivätkä häiriköi, voivat tulla, sama se mitä sukupuolta tai sukulaisuussuhdetta edustavat. Aina on ihmiset alastomia olleet, ainakin vaatteiden alla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän