Minkä ikäinen olit kun menetit neitsyytesi?
Oletko nainen vai mies?
Itse olin 16v. tyttö silloin ja neitsyyteni menetin tulevalle/nykyiselle aviomiehelleni.
Viitaten tuohon spermalakana aloitukseen.
Kommentit (53)
olin, samanikäisen poikakaverin kanssa oltiin ekat toisillemme. Seurustelu kesti 3v.
Tyttö olin vielä tuolloin ja kännissä kuin käki.. Taisin sinä iltana (bileet kaverin mökillä) tulla korkatuks useammankin pojan toimesta..
Jäi paha maku vai oliko kivaa? Aika harva kuitenkaan tulee ekana iltana monen kanssa olemaan, joten kerro nyt vähän kokemuksesta?
Kohta 30 v, ja yhä neitsyt. Ei vain kiinnosta ne puuhat (tälä hetkellä). Kerran oli tosin mennä, mutta puuhat ei menneet niin pitkälle.
Mr Right on jo löytynyt, mutta on hiukka vanhanaikainen, haluaa odottaa avioliittoon. Kuten minäkin.
Piti saada homma hoidettua pois päivänjärjestyksestä.
SEn jälkeen en ollut yhdynnässä 3-4 vuoteen.
Olen siis nainen, ja yhdynnäsä ensi kerran selvin päin vuotta vanhemman kesäloma-asukin kanssa. Pääasia oli että en enää ollut neitsyt ( :
Mitäpä tuota muistelemaan.
Olin liian nuori enkä vielä valmis koska kuukautiset eivät minulla olleet vielä edes alkaneet tuolloin.
Tunnen naisen (n.60v) lestadiolainen eikä ole harrastanut seksiä kenenkään kanssa ikinä ja tuskin tulee elämänsä aikana tätä edes kokemaan, kerta ei ole miesystävää edes ollut koskaan.
Ei 13-14 v ole mikään nainen, se on pikkulikka, jonka pitäisi leikkiä vielä Barbeilla eikä leikkiä sukupuoliyhdyntää!
vastaan minäkin.
kuule ap kysyi vastaajan sukupuolta, ja nyt 36v sukupuoleni on nainen.
eli kaksi eri vastausta tavallaan, you know..
ja nyt ollaan naimisissa ja kolme lasta.
Oltiin seurusteltu muutama kk ja oli molempien eka kerta. Kovasti suunniteltu ja kondomit hankittu. Ei kaduta ja vieläkin tuntuu, että olin valmis.
Kuukautiseni alkoivat 11 vuotiaana ja kehityin aika nopeasti, myös henkisesti. Henkinen kypsyminen jatkuu varmasti hautaan asti ;)
Lukioaikainen poikakaveri oli kyseessä. Ei ollut edes kovin pitkäaikainen suhde, muutama kk taidettiin kimpassa olla. Mutta tuolloin oli oikea aika. Siitä meni tovi niin tapasin nykyisen aviomieheni, hänen kanssaan sitten kunnolla pääsin seksielämää harjoittelemaan :) Ja harjoitukset jatkuu edelleen nyt 14v myöhemmin... :)
mutta silloin poikakaverilla (19) lopahti, eikä homma täysin onnistunut.
Seuraava kerta 20 v, ex-poikakaverin, nykyisen aviomiehen kanssa.