Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäinen olit kun menetit neitsyytesi?

Vierailija
16.03.2010 |

Oletko nainen vai mies?

Itse olin 16v. tyttö silloin ja neitsyyteni menetin tulevalle/nykyiselle aviomiehelleni.

Viitaten tuohon spermalakana aloitukseen.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen

Vierailija
22/53 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on enemmän ihmisiä, joilla on varhain alkanut seksielämä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloiselle poikaystävälle. Selvinpäin, kivaa oli.

Vierailija
24/53 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenko oikeasti vanhin, vai eikö muut myöhäiset viitti vastailla?

Vierailija
25/53 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikkoa vajaa 17v

ja liian aiaksin, vaikka pitkäaikaiselle poikaystävälle neitsyyden menetinkin. Seksi on ollut oikeasti kivaa vasta yli parikymppisenä.

Vierailija
26/53 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olenko oikeasti vanhin, vai eikö muut myöhäiset viitti vastailla?

luulin, että itse olisin vanhin, kun olen "menettänyt" sen vasta 22-vuotiaana ja tunsin tuolloin jo kantavani hirvittävää painolastia siitä, kun edelleen olin neitsyt ja yhden illan juttuun sen menetin kun ihan sitä varten lähdin seuraakin etsimään ja kiva oli kokemus. :P

Vierailija
27/53 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

menetin neitsyyteni silloiselle poikaystävälleni. Nainen siis olen.

Vierailija
28/53 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on nuorten äitien suosima palsta. Täällä on enemmän ihmisiä, joilla on varhain alkanut seksielämä.

Keskiarvo nyt tytöillä 17 pojilla muistaakseni 19, joten ihan niillä hujakoilla mennään.

Ennen tällaisia ei tilastoitu eikä puhuttu, joten niiltä ajoilta paha sanoa.

Vierailija
29/53 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen olen saman miehen kanssa. Ennen sitä minulla oli parikin vuoden kestävää suhdetta, mutta en nähnyt tarpeelliseksi heille menettää neitsyyttä. Arvasin kuitenkin ettei tule mitään sen vakavampaa olemaan. Nykyisen mieheni kohdalla olin nopeasti aika varma asiasta :)

Vierailija
30/53 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

taikka tyttö silloin ja pitkäaikaiselle poikaystävälle. Oli kivaa silloin ja selvinpäin ja pitkän harkinnan jälkeen tämä tehtiin.

Vierailija
31/53 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin 40 vuotias, silloin vasta aloin elää.T

Vierailija
32/53 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt jaksanu kaikkea lukea, mutta älkää nyt hyvät ihmiset sotkeko pedifiliaa ja ns. alaikäiseen sekaantumista. Eli jos olet 15 ja kaveris on 19 niin kyllähän se lain mukaan on kait jonkinlainen rikos sekin, mutta käytännössä harvoin. Pedofilia taas on sairaus, jossa aikuinen ihminen pystyy seksuaalisiin tekoihin/ajatuksiin vain alle murrosikäisten kanssa. Nuoret tai aikuiset eivät siis pedifiilia kiinnosta. Se on tosi ikävää kun syytetään väärin perustein vaikkapa naapurin poikaa pedofiiliks jos nyt sattuu seurusteleen pari vuotta nuoremman tytön kanssa. Todellisia pedofiileja on hyvin vähän, nuorten hyväksikäyttäjiä tai ns. namusetiä paljon enemmän..

Vierailija
33/53 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään olen saman miehen kanssa naimisissa.

Vierailija
34/53 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään olen saman miehen kanssa naimisissa.

Vierailija
35/53 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tarkempi termi olisikin efebofilia.

No alaikäisen hyväksikäyttöä ja tietynlaista pervoutta nämä kaikki kuitenkin.

nyt jaksanu kaikkea lukea, mutta älkää nyt hyvät ihmiset sotkeko pedifiliaa ja ns. alaikäiseen sekaantumista. Eli jos olet 15 ja kaveris on 19 niin kyllähän se lain mukaan on kait jonkinlainen rikos sekin, mutta käytännössä harvoin. Pedofilia taas on sairaus, jossa aikuinen ihminen pystyy seksuaalisiin tekoihin/ajatuksiin vain alle murrosikäisten kanssa. Nuoret tai aikuiset eivät siis pedifiilia kiinnosta. Se on tosi ikävää kun syytetään väärin perustein vaikkapa naapurin poikaa pedofiiliks jos nyt sattuu seurusteleen pari vuotta nuoremman tytön kanssa. Todellisia pedofiileja on hyvin vähän, nuorten hyväksikäyttäjiä tai ns. namusetiä paljon enemmän..

Vierailija
36/53 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen

Vierailija
37/53 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse 18-vuotiaana 16-vuotiaan pojan kanssa. Olin omanikäiseni kanssa kihloissa ja avoliitossa mutta hän oli impotentti enkä enää halunnut olla 18 ja neitsyt. Nyt toimisin kyllä toisin...

Vierailija
38/53 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut mistään rikoksesta kyse, edes nimellisesti.

Vierailija
39/53 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkäaikaisen poikaystävän kanssa oltiin kumpikin ensikertaa. Erottiin kun olin 20 ja hän 22, yhä ollaan ystäviä (hän nyt 30 ja minä 28).

Tosi nuori olin nyt jälkikäteen ajatellen, mutta koin tekeväni asiat "oikein" kun oli luotettava kumppani ja ehkäisystä huolehdittiin. Ei ole kaduttanut jälkikäteen.

Vierailija
40/53 |
12.11.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävän kanssa. Tuo oli mulle sopiva ikä kun enää en olis jaksanut odottaa yhtään kauempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän