Minkä ikäinen olit kun menetit neitsyytesi?
Oletko nainen vai mies?
Itse olin 16v. tyttö silloin ja neitsyyteni menetin tulevalle/nykyiselle aviomiehelleni.
Viitaten tuohon spermalakana aloitukseen.
Kommentit (53)
Eiköhän synnytyksessä mene enemmän...
19 vuotiaana ja nainen
20-v. nainen. lukio ja yliopisto, tosin silloin vasta lukio. olin humalassa, en enää muista mikä sen tyypin nimi oli. olis voinu aiemminkin, mutta samapa tuo enää.
hän on aviomieheni edelleen. Minä vein häneltä poiukuden :) Ja mies oli 19v. Ja todellakin harkittiin sitä ja mietittiin että olemmeko valmiit. :) Jotkut vain onnistuvat kerrasta!
hän on aviomieheni edelleen. Minä vein häneltä poiukuden :) Ja mies oli 19v. Ja todellakin harkittiin sitä ja mietittiin että olemmeko valmiit. :) Jotkut vain onnistuvat kerrasta!
3 kuukauden seurustelun jälkeen poikakaverin kanssa.
Silloinen poikakaveri (olimme seukanneet about vuoden!) osti mulle viinipullon jonka onnessani kittasin huiviin ja tadaa. Muisti pätkii...
menetin neitsyyteni 14 vuotiaana pitkäaikaisen poikaystävän kanssa. Oli juhannus ja olimme vähän humaltuneet. asiaa oli silti harkittu pitkään ja juuri tuo päivä tuntui sopivalta.
ja edelliseen kommentoin, että käsittääkseni bedofilia on lapsiin kohdistuvaa, ei nuoriin. ja jos kumpikin on vapaasta tahdosta mukana, ei minusta mitään rikosta tapahdu.
kyse on lapsen hyväksikäytöstä (ja pedofiliaa siis).
menetin neitsyyteni 14 vuotiaana pitkäaikaisen poikaystävän kanssa. Oli juhannus ja olimme vähän humaltuneet. asiaa oli silti harkittu pitkään ja juuri tuo päivä tuntui sopivalta.
ja edelliseen kommentoin, että käsittääkseni bedofilia on lapsiin kohdistuvaa, ei nuoriin. ja jos kumpikin on vapaasta tahdosta mukana, ei minusta mitään rikosta tapahdu.
Tyttö olin vielä tuolloin ja kännissä kuin käki.. Taisin sinä iltana (bileet kaverin mökillä) tulla korkatuks useammankin pojan toimesta..
Aviomieheni nykyään ja yhdessä oltu jo yli 14 vuotta
ja 15v. 10v vanhemman miehen kanssa. seurusteltiin sen jälkeen 5v.
ja 20v, turhaan pihtasin niinkin kauan. ja ex-poikaystävälle meni!
nainen 18v. Hääyönä 3 vuoden seurustelun jälkeen.
seurusteltiin salaa melkein kolme vuotta. Nyt yököttää koko äijä joka sillon oli mukamas tosi jännittävä.
nainen