Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KIPEÄSTI KAIPAAN APUA KOSKIEN 8kk VAUVAA

Vierailija
16.03.2010 |

Eli minulla on 8kk ikäinen poika. Viimeisen kuukauden ajan poikani on vain kitissyt koko hereilläolo aikansa. Koko perhe on hyvin väsynyt ja tuntuu että kaikki energia menee poikaan. Onko jollakin ollut samanlaista vai onkohan nyt joku huonosti?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva on tajunnut että on äidistä erillinen olento, ja hakee nyt turvaa tuohon hätääntyneeseen oloonsa? Tai sitten saa hampaita?

Vierailija
2/12 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

todennäköisiä selityksiä tuossa iässä. Meidän tytöllä meni nukkumiset todella huonoksi tuossa vaiheessa; jatkuvaa heräilyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meijän naapurin poika jatkuvasti itkee,aamusta iltaan,oletkohan meidän naapuri

Vierailija
4/12 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika tulee kokoajan jalkoihin ja näyttää käsillään että haluaa syliin (huutaa samalla)

Mitä tässä nyt pitää tehdä? Ja kauanko jatkuu?

Hampaita ei ainakaan näkyisi olevan tulossa lisää.

Vauva on tajunnut että on äidistä erillinen olento, ja hakee nyt turvaa tuohon hätääntyneeseen oloonsa? Tai sitten saa hampaita?

Vierailija
5/12 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on mun kolmas ja muistan että varsinkin esikoisella meni yöt hulinaksi kun tän ikäisenä rupes nousemaan pystyyn. Mutta nyt kun katon tota mun vauvaa niin nukkuu joo levottomasti mutta päivisin on ihan tosi tyytyväinen ja iloinen, nukkuu kahdet unet päivällä. Iltaisin aika pitkään mönkii ja kitisee sängyssä ennen kun saa rauhoituttua. Itkee mun perään eli mun pitää kantaa sitä aina kun vaihdan huonetta mutta tosi pitkiä aikoja puuhailee tyytyväisenä siskojen seassa tai tutkii vaikka astianpesukonetta kun tyhjennän sitä.

Mutta omaa tahtoa on kyllä tullut hurjasti. Jos haluaa vaikka tutkia mun letissä olevaa hiuspompulaa ja nappaan sen letin pois ettei revi hiuksista niin saa sellaiset raivarit että haukkoo hetken henkeä ennen kun alkaa huutaa...

Onko teillä tullut hampaita, onko vatsavaivoja tai epäiletkö jotain tiettyä? Jos susta tuntuu ettei kaikki ole hyvin niin silloin luottaisin omaan vaistooni.

Vierailija
6/12 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meijän naapurin poika jatkuvasti itkee,aamusta iltaan,oletkohan meidän naapuri

Vierailija
7/12 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika tulee kokoajan jalkoihin ja näyttää käsillään että haluaa syliin (huutaa samalla) Mitä tässä nyt pitää tehdä? Ja kauanko jatkuu? Hampaita ei ainakaan näkyisi olevan tulossa lisää.

eroahdistukselta siis. Meillä 10 kk:n ikäisellä on jo alkanut helpottamaan, eli ei enää ihan joka hetki riipu jalassa kiinni.

Ihan normaali kausi tuo on. Ainoa mitä sille voi tehdä, on sylitellä vauvaa ja kanniskella kainalossa... vaikka se hirveän rasittavaa onkin. Sekin on eri lapsilla yksilöllistä, toiset ahdistuu enemmän kun toiset.

Vierailija
8/12 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan päivät. Hetkeäkään ei voi olla yksin, kun menen vessaan niin poika konttaa huutaen perään.

Sama homma jos mies on pojan kanssa kaksin.

Vierailija
9/12 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaihe ohi menee, ja paljon kivuttomammin, jos lapsi saa nyt kaipaamaansa läheisyyttä ja turvaa. Kantoliina tai -reppu avuksi, jos ei muu auta. Nimim. Lapsi sylissä vessassa istunut. :D

Vierailija
10/12 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta poikani on tosi iso (11kg), niin tulisi aika raskaaksi kannella häntä jokapaikkaan. Olen yrittänyt antaa paljon läheisyyttä, leikkinyt ja viihdyttänyt poikaa kokoajan mutta tuntuu vaan niin toivottomalta :( Oon tosi väsynyt, onneksi on hyvä mies.

Kiitos ihanista ja tsemppaavista vastauksista :)

Kyllä tämä tästä varmaan...

Vierailija
11/12 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manducalla 2v lastanikin kevyesti :) Lasta on kannettu paljon ja selväti tykkää tuosta että kannetaan ja laitetaan aivan kiinni äitiin. Tuo reppu on aika kallis, mutta rahansa väärtti kun saat kädet muihin hommiin. Meillä kannettii tuossa iässä sisälläkin paljon, kun esim. imuroin. Helpottaa oikeasti sinunkin oloa.

Tietysti jos poika ei tykkää olla repussa niin sitten sekin on huono.

Oletko huomannut että yrittää viestiä vessahätää?

Vierailija
12/12 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten sillä on kokoajan hätä :D

En usko että vielä on siitä kyse, vai voisiko olla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan