Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

laihat, hankkikaa elämä

Vierailija
16.03.2010 |

ja lopettakaa se ainainen lihavien haukkuminen. Onko teillä niin huono itsetunto, että täytyy sitä pönkittää haukkumalla? Oletteko katkeria, kun lihava on vienyt haluamanne työpaikan tai miehen?

Mistä se viha oikein kumpuaa?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noihin keskusteluihin koskaan osallistua, koska ainoa oikea totuus siellä on, että nykyajan lapset on lihavia ja lihavia siksi että vanhemmat syöttää niitä mäkkärissä. Vaikka lyhyen ajan sisällä on esimerkiksi Hesarissa julkaistu kaksi tutkimusta; tämän päivän lapset ovat hoikempia kuin ennen ja että lapsen painoindeksistä 90% selittyy perimällä, eikä pelkästään sillä paljonko lapsi liikkuu ja syö.

Vierailija
2/38 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lopeta se laihojen haukkuminen. Onko niin huono itsetunto kun olet lihava? Vai onko joku hoikka vienyt työsi tai miehesi? Mistä tuo viha oikein kumpuaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ihmetellyt miksi täällä joka päivä nousee esiin aloituksia, joissa haukutaan lihavia?

Itse olen normaalipainoinen, mutta ei minulla mitään lihavia vastaan ole. Kyllä he itse tietävät mikä on tarveellistä ja mikä ei. Turha siitä on täällä vaahdota. Jokainen valitsee itse miten elämänsä haluaa elää. Oli sitten lihava tai laiha.

Vierailija
4/38 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lopeta se laihojen haukkuminen. Onko niin huono itsetunto kun olet lihava? Vai onko joku hoikka vienyt työsi tai miehesi? Mistä tuo viha oikein kumpuaa?

joku laiheliini tunsi heti piston sydämessään kun luki ap:n aloituksen. Katkeruus nosti rumaa päätään.

Vierailija
5/38 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anorektikoiksi, kukkakepeiksi, luuviuluiksi jne.

Ja lopettakaa vaikka mässäilykin samalla. Ylipaino on terveysriski. Harva mielestänne laiha on alipainoinen (BMI alle 18,5). Toki alipainokin on terveysriski.

Vierailija
6/38 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku laiheliini tunsi heti piston sydämessään kun luki ap:n aloituksen. Katkeruus nosti rumaa päätään.

Ja se pää oli läskissä kropassa kiinni.

Vierailija
7/38 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lopettakaa se ainainen lihavien haukkuminen. Onko teillä niin huono itsetunto, että täytyy sitä pönkittää haukkumalla? Oletteko katkeria, kun lihava on vienyt haluamanne työpaikan tai miehen?

itse hieman ylipainoinen ja oli kerran kiinnostunut laihan ystäväni kanssa samasta miehestä. Hän yritti kovasti saada miestä itselleen ja hänen järkytyksekseen mies olikin kiinnostunut minusta. Aloimme seurustella ja ystäväni alkoi puhua selän takana paskaa minusta ja haukkui läskiksi ym. Sitä ennen olimme kuin paita ja peppu. Ystävyys loppui, mies jäi.

Vierailija
8/38 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla mikään pistele. Miksi olisin katkera jolekkin av.lla keuhkoavalle läskille? mulla on asiat ihan hyvin. =)

Vierailija
9/38 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla mikään pistele. Miksi olisin katkera jolekkin av.lla keuhkoavalle läskille? mulla on asiat ihan hyvin. =)

on lapsellista käytöstä! Mikä on ikäsi, 15v?

Eipä tunnu hyvin olevan asiasi, kun täällä mesoat!

Vierailija
10/38 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ainakin täällä

http://www.hus.fi/default.asp?path=1,32,818,1733,3727,7837

kerrotaan että lasten ja nuorten lihavuus on viimeisten 20 vuoden aikana noussut ainakin kaksinkertaiseksi.

Vaikka lyhyen ajan sisällä on esimerkiksi Hesarissa julkaistu kaksi tutkimusta; tämän päivän lapset ovat hoikempia kuin ennen ja että lapsen painoindeksistä 90% selittyy perimällä, eikä pelkästään sillä paljonko lapsi liikkuu ja syö.

Vierailija
11/38 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse hieman ylipainoinen ja oli kerran kiinnostunut laihan ystäväni kanssa samasta miehestä. Hän yritti kovasti saada miestä itselleen ja hänen järkytyksekseen mies olikin kiinnostunut minusta. Aloimme seurustella ja ystäväni alkoi puhua selän takana paskaa minusta ja haukkui läskiksi ym. Sitä ennen olimme kuin paita ja peppu. Ystävyys loppui, mies jäi.

on vaikeaa ja noloa myöntää tuollainen tappio.

Vierailija
12/38 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjun on aloittanut varmaankin joku laiha, joka kaipailee sääliä ja kehuja lihavilta!

Vierailija
13/38 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulle on ihan sama, jos joku ei ole. Mitä toisen paino tai ulkonäkö mua liikuttaa? Olen kiinnostunut ihmisen persoonasta, ei sillä ulkokuorella oikeasti ole väliä. Mua itseäni haukuttiin ulkoisten seikkojen vuoksi koko peruskouluaika ja siinä kyllä oppi inhoamaan kaikkia pinnallisia ääliöitä...

Vierailija
14/38 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun kokemukset arvostelusta on kyllä ihan toisenlaiset. Lihavuudestahan ei saa kommentoida mitään, mutta laihoja saa vapaasti nimitellä ja arvostella. Ihme touhua.

Vierailija
15/38 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mun kokemukset arvostelusta on kyllä ihan toisenlaiset. Lihavuudestahan ei saa kommentoida mitään, mutta laihoja saa vapaasti nimitellä ja arvostella. Ihme touhua.

kyllä yleensä toisin päin. Varsinkin av:llä.

Vierailija
16/38 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihuuden kommentointi on ihan sallittua. Lihavuuden taas ei. Tätä tarkoitin.

Itse en harrasta kenenkään ulkonäön arvostelua, mutta oikeasti kuinka moni lihava kuulee työpaikan kahvipöydässä kommentteja ulkonäöstään? Laihaa taas sit saa vapaasti arvostella niin syömisistä, urheilusta kuin siitä ulkonäöstäkin.

Vierailija
17/38 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipähän kukaan hauku kukkakepiksi/virtahevoksi.

Vierailija
18/38 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihuuden kommentointi on ihan sallittua. Lihavuuden taas ei. Tätä tarkoitin.

Itse en harrasta kenenkään ulkonäön arvostelua, mutta oikeasti kuinka moni lihava kuulee työpaikan kahvipöydässä kommentteja ulkonäöstään? Laihaa taas sit saa vapaasti arvostella niin syömisistä, urheilusta kuin siitä ulkonäöstäkin.

mennä toisin päin laihoja ei saa arvostella ja lihavia saa ja myöskin ankarasti arvostellaankin!

Vierailija
19/38 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjun on aloittanut varmaankin joku laiha, joka kaipailee sääliä ja kehuja lihavilta!

vaikuttaa! Ap haluaa, että laihat tulevat tänne ylistämään laihoja ja haukkumaan lihavia. "Mukamas lihavan aloittama ketju" antakaa niiden lihavien jo olla rauhassa. Suunnatkaa vihanne johonkin tarpeelliseen!

Vierailija
20/38 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikkansa, että on yleisesti hyväksyttävää haukkua ja mollata lihavia. Jos joku joskus sanoo jotakin pahaa laihuudesta nousee siitä hirveä melu! Onko laihuus tabu mistä ei saa puhua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi