Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi hoidossa melkein joka viikonloppu!

Vierailija
03.10.2009 |

Minusta on hyvin outoa, että jos vanhemmat käyvät arksisin työssä, niin viikonloppuisin laittavat lapsensa hoitoon, että pääsevät itse baariin ym. En vaan voi käsittää!!!

Tiedän monia tällaisia tapauksia.

T. lapseton

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikös täälläkin aina kirjoiteta, että jos ei jatkuvasti ole miehen kanssa kahdestaan ja sysää lapset jonnekin sukulaiselle, mies kyllä jättää ja vaihtaa johonkin toiseen samantien?

Vierailija
2/5 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummilapsesta oli kyse. Oli jokatoinen viikonloppu mummolassa ja arkisin hoidossa.

Tosin poika itse tykkäsi, kun sai olla maalla.

Itse olen jo 44v. ja en tunne nuoria äitejä ja omista tuttavista ja naapureista ei kukaan hoidata lapsia muualla, vaan ihan itse hoitavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika 4-v hinkui heti lauantaiaamusta isovanhemmille. Oli kyllä jo suunniteltu omia retkiä, mutta kun isovanhemmatkin soittivat ja pyysivät poikaa mukaansa, annettiin mennä. Poika vierailee kyllä melkein joka viikonloppu jommilla kummilla isovanhemmilla, koska intoa nähdä on molemmin puolin. Ei kyllä yökyläile yleensä, ja hoitopäivätkin ovat n. 6-tuntisia, niin että yhteistä aikaa kotiväenkin kanssa jää. Mutta täytyy myöntää, että äitinä joskus on vähän huono omatunto. Mutta ei siis "laiteta lasta hoitoon" tai "hoidateta", vaan aloite tulee aina sekä lapselta että isovanhemmilta.

Vierailija
4/5 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa toimitaan ap:n kuvaamalla tavalla.

Vierailija
5/5 |
03.10.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa vauva ollut 2 viikon ikäisestä hoidossa melkein joka viikonloppu, kun vanhemmat käy "huilimassa" viihteellä.

Tosin vauva vielä arkisin kotona kun on ikääkin vasta puoli vuotta, mutta kyllä ihmettelen syvästi miksi sekin vauva piti väenvängällä tehdä.

Oli siis ihan suunniteltu ja tekemällä tehty, mutta nyt kun on syntynyt niin on vaan niin kauhean "rankkaa" kun vauva on äidin sanojen mukaan "tuhma kun itkeekin niin paljon"... joopa joo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän