joku raja, mutta missä? (naapurin akka-asiaa)
naapurissamme asustaa pariskunta lapsineen. pari on ainakin ollut eron partaalla jo vähän aikaa miehen petturuuden vuoksi.
tämä vaimo tuli käymään meillä niin, että minä olin lähtenyt kotoa pois. mies päästi hänet sisälle ja vaimo oli alkanut tilittää parisuhdeongelmiaan itku kurkussa pöllämystyneelle miehelleni. hän ei tohtinut ajaa naista poiskaan.
illalla kotiin tultuani mies kertoi, että tämä vaimo oli käynyt meillä ja kertonut aika yksityiskohtaisesti ongelmistaan. suhtauduin asiaan tyynesti.
nyt kuitenkin tämä nainen ehdotti miehelleni tapaamista samoissa merkeissä. mietin vain, että vaikken ole kovinkaan mustasukkaista sorttia, alkaa tämä jo mielestäni mennä jo liian pitkälle!
haluaisin ajatella että tämä nainen on "vain" masentunut, mutta jokin minussa sanoo, että hän haluaisi miehestäni syyn avioeroon tmv.
olisko av-raadilla ehdotuksia, mitä voisin tehdä ja mistä tällainen johtuu?!
Kommentit (12)
koko juttu. Naapurin eukko sekoilee, kun on sekaisin oman ukkonsa käytöksestä. Älä provosoidu ja mene mukaan. Maailma on muutenkin jo ihan liiakaa täynnä hulluja.
heti kun tuo haukka tulee kylään, laittaa sulle tekstarin. sitten pyyhällät kotiin ja alat keittää hänelle kahvia ja nautit hänen järkyttyneestä ilmeestään.
välttämättä tahdo miehestäsi muuta kuin kuuntelijan, mutta silti en itse pitäisi moisesta.
Kuten muut ehdottivat niin sano miehellesi, että pyrkii välttelemään tätä naista ja jos on pakko tavata niin silloin kun sinäkin olet paikalla. Miehesi keksikööt tekosyitä..
Jotenkin ahdistaisi jos joku puolituttu tulisi viemään mieheni energiaa itkuillaan, ystäviä kyllä tuettaan, mutta ei nyt sentäs kaikkia naapureita.
koko juttu. Naapurin eukko sekoilee, kun on sekaisin oman ukkonsa käytöksestä. Älä provosoidu ja mene mukaan. Maailma on muutenkin jo ihan liiakaa täynnä hulluja.
pitäiskö sitten vain katsoa sivusta kun tämä nainen vahtii ikkunassa menemisiäni ja juoksee sitten meidän oven taakse? mitä jos tämä petturimies on vielä väkivaltainenkin ja saa selville missä vaimo käy purkamassa surujaan?!
välttämättä tahdo miehestäsi muuta kuin kuuntelijan, mutta silti en itse pitäisi moisesta. Kuten muut ehdottivat niin sano miehellesi, että pyrkii välttelemään tätä naista ja jos on pakko tavata niin silloin kun sinäkin olet paikalla. Miehesi keksikööt tekosyitä.. Jotenkin ahdistaisi jos joku puolituttu tulisi viemään mieheni energiaa itkuillaan, ystäviä kyllä tuettaan, mutta ei nyt sentäs kaikkia naapureita.
mutta mistäs sitä ikinä tietää, milloin tämä tarve purkaa surujaan muuttuu syvemmäksi. ja miten sitten käy jos mies vielä torjuu tämän naisen?
voi helvetti, miksi mä näitä mietin!? miehen asiahan tämä on, vai onko?
Jos naapurin vaimo tuntee, että voi luottaa mieheesi ja haluaa nimenomaan hänelle purkaa tunteitaan (ja jos asia ei miehellesi ole ehdottoman vastentahtoinen) niin hyvä homma!
Jos naapurin vaimo tuntee, että voi luottaa mieheesi ja haluaa nimenomaan hänelle purkaa tunteitaan (ja jos asia ei miehellesi ole ehdottoman vastentahtoinen) niin hyvä homma!
on tässä kyllä tahattomasti muitakin osallisia kuin vain mieheni ja naapurini. ja ne osalliset olen minä ja naapurin mies josta ei ole muuta tietoa kuin että on aika ensimmäisen tason sika.
vaikea kysymys ja siksi kysynkin neuvoa täältä :/ itse en ole kovinkaan innoissani tästä, sillä vaimo ei nimenomaan uskalla tulla meille kun minä olen kotosalla.
Meidän yhteinen tuttavamme, enemmän kuitenkin mieheni kanssa tekemisissä ollut nainen alkoi tilittämään elämäänsä miehelleni. Ensin en pitänyt asiaa kovinkaan kummosena, ajattelin että kiva että osaa jollekin puhua. Tätä juttelua tapahtu fB:ssä.
Sitten satuttiin olemaan samalla suunnalla kaupoissa missä tämä nainen asuu, (eri kunta siis) miehelleni alkoi tulla viestejä. Vähän ajan päästä mies kertoi että tämä nainen tahtoisi tavata. Oli viesteissään haukkunut omaa miestään ja sen käytöstä. Siinä vaiheessa minulla nousi niskavillat pystyyn. Sanoin suoraan miehelleni että hänen tehtävä ei ole antaa parisuhdeneuvoja, koska tuo ei kuulostanut enää neuvojen tarpeelta vaan joltain ihan muulta.
Mies ehotti tälle naiselle että tulee kanssamme kahville ja yhteydenpito niissä asioissa loppui siihen.
Kannattaa luottaa omiin vaistoihin.
ihminen antaisi koko jutun olla, mutta lapselliset vouhkaajat hakevaat koko naurettavasta jupakasta draamaa. Joo, järjestäpä kissatappelu sen naapurin eukon kanssa miehestäsi, niin sehän se onkin tyylikästä...Not.
ihminen antaisi koko jutun olla, mutta lapselliset vouhkaajat hakevaat koko naurettavasta jupakasta draamaa. Joo, järjestäpä kissatappelu sen naapurin eukon kanssa miehestäsi, niin sehän se onkin tyylikästä...Not.
sanoinhan jo, etten ole mustasukkaista sorttia. mietinpähän vaan että missä menee soveliaisuuden raja jos naapurin naisella on yhtäkkiä sellaista asiaa miehelleni joka pitää pitää salassa minulta. jotain tässä jutussa häiritsee mutten oikein saa siitä kiinni.
ehkäpä minun kannattaa jättäytyä kokonaan taka-alalle. tai mennä itkemään tämän vaimon miehelle, kuinka ajattelematon minun mieheni osaa olla!?
eräs työkaveri oli "lähentynyt" ystäväksi ja uskalsi jo avautua menneisyytensä asioista pikku hiljaa. Miehelläni oli samankaltaisia asioita taustallaan ja ehkä nainen siksi koki helpoksi purkautua, mieheni niin hyvin häntä ymmärsi.
Nainen hyvin tiesi että mieheni on perheellinen ja naimisissa, mutta kun oli päässyt vauhtiin, alkoi pommittaa tekstiviesteillä useaan kertaan viikossa haluten tavata tai muuten vaan purkautua.
Loppujen lopuksi mieheni teki stopin asialle; sanoi, ettei halua joka päivä häneltä viestejä, ja lopuksi nainen myönsi olleensa ihastunut. Sen jälkeen vielä yhden kerran haukkui mieheni tekstiviestitse pystyyn baari-illan jälkeen, mutta sen jälkeen on kai lopettanut ruinaamisen...
Minä olin ihan varma naisen ihastumisesta jo paljon aiemmin, mutta mieheni ei tätä nähnyt, vaan uskoi heidän olevan vain ystäviä.
sano vaikka pihalla että "Mikko tossa sanoi että olisi tulossa käymään joku ilta, mites olis torstai? Leivon silloin pullaa!" - ja tee siis selväksi että aiot itsekin olla paikalla. Olette vaan ihan kuin ette ymmärtäisi että muija tahtoo tavat ukkosi kahden. Niin saat varmaan selville eukon aikeet...