Harmaa kansa ajaa harmailla autoilla. Miksi autonne on harmaa?
Kommentit (49)
Voiko mielikuvituksettomampaa olla? Kysyin tätä värivalintaa kahdelta työkaveriltani, jotka siis molemmat ovat auto toisensa jälkeen valinneet tuon harmaan. Kumpikin mies kertoi, että harmaa on tyylikäs väri, jossa ei lika näy.
Jaa.
Heh. Meillä ei ole harmaata autoa, kieltäydyn moisesta jo liikenneturvallisuuden takia. Harmaa auto ei liikenteessä erotu ja jokainen, joka itse ajaa autoa paljon tietää, että erottuvuudella ON väliä, vaikka onkin autossa valot...
harmaan värisen saa myytyä helpoiten, sitten kun sen aika koittaa...
Meilläkin siis olisi joku kivanvärinen mutta kun te muut haluatte jatkossa sen harmaan niin piti meidänkin ostaa =)
Ratkaisu tehdään muiden seikkojen perusteella ja väri on sitten mikä on. Sattui olemaan harmaa.
Eli punainen farmari. Tuntuu että niitä on tiu tusinassa.
samaa tylsää maantienväriä on monet lastenvaunutkin.
Eikä minulla ole yhtään harmaata vaatettakaan. Miehellä on yksi harmaa takki ja 2 harmaata paitaa :)
Ja joo, minä olisin valinnut siihen toisen värin, mutta mies sai päättää kun on hänen työsuhdeautonsa kyseessä.
on yksinkertaisen tyylikäs eikä lika näy
nmimerkillä pesen autoni todella harvoin
ihan sen vuoksi ettei väriä voinut valita ja on toissijainen seikka minun auton valinnassa.
Olen aina inhonnut sitä väriä niin paljon, etten edes käytettyä ostaisi harmaata, tai siis "hopeanharmaata" vai miten se nyt hienosti sanotaan.
en ole harmaan ystävä vähimmässäkään määrin mutta en jotenkin osanut siinä tilanteessa ajatellakaan muuta väriä.
Punainen sitten otettiin.
Keltainen ois ollut kiva (erottuisi parkkiksella) vaan eipä niitä käytettynä ole juuri lainkaan.
Tulee töpeksittyä liikenteessä sen verran paljon, etten halua erottua.
vaan valkoinen sekä taivaansininen. Ja täytyy sanoa, että kyllä se harmaa (tummanharmaa) oli paremman näköinen likaisena kuin kumpikaan noista nykyisistä. Valkoinen auto on upea puhtaana ja kiiltävänä, mutta aivan kammottava likaisena (kuten nyt). Tuo sininen taas on ehkä vähän armollisempi, mutta lika loistaa siinäkin. Harmaa oli helpoin. Ei näkynyt heti kaikki liat ja roiskeet.
punane.