Harmaa kansa ajaa harmailla autoilla. Miksi autonne on harmaa?
Kommentit (49)
eikä tule!
Punainen ja jäänsininen on tällä hetkellä. Edelliset kaksi oli mustia, sitä ennen oli vihreä ja sitä ennen taas punainen.
huolitakaan, hopeanharmaa sen olla pitää!
Museoautoja paitsi.
Meiltä löytyy tällä hetkellä yksi vihreä ja yksi kullanruskea auto. Koskaan ei ole harmaata autoa ollut. Kerran luulin että meillä oli harmaa auto mutta mieheni korjasi sen olevan "kalsarin sininen". :)
tylsä ja sieluton väri kuten suomalaisetkin. auto kertoo paljon omistajastaan.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2010 klo 16:01"]
Näin ainakin isäni väittää, joka vaihtoi lyhyen kokeilun jälkeen punaisen metallinhohtoiseen.
[/quote]
Miten se voisi olla mahdollista? Minun kokemukseni mukaan punaisessa oli vähiten naarmuja siksi, että se näkyy paremmin kuin maantienvärinen.
Jos värin perusteella valitsisin auton tai ostaisin sen uutena, valit(si)sin punaisen.
Mulla on hopeanharmaa-auto. Mutta värillä ei kyllä ollut mitään tekemistä autovalinnan kanssa, vaan niillä muilla ominaisuuksilla. Olen opiskelija ja rahaa säästin autoon 1500euroa. Sillä piti saada toimiva peli, jolla ajaa myös maanteillä. Sattu sitten hinta-laatu törmäämään parhaiten tuossa hopeanharmaassa autossani. Jos voisin itse valita auton värin, niin candy red ois tosi ihana. Muutenkin tykkään punaisista autoista.
Ei se oo harmaa, mutta kun meillä on soratie niin savi on jumittunut sinne ruostereikiin.
Ei ole kyllä ikinä varmaan mahdollisuutta valita autoa värin perusteella, eli siis ostaa pakasta vedettyä.
Meil ei ole ollut ikinä harmaata autoa! on ollut valkoinen, tummansininen, punaisia useampi nyt on vaaleansininen.
musta on tyylikäs