Harmaa kansa ajaa harmailla autoilla. Miksi autonne on harmaa?
Kommentit (49)
Kumpaakaan ei ole ostettu uutena, joten ostettiin mitä tarjolla oli kyseisessä mallissa jne. En ostaisi uutena harmaata, vaikka liat ei tosiaankaan näy...
Näin ainakin isäni väittää, joka vaihtoi lyhyen kokeilun jälkeen punaisen metallinhohtoiseen.
Meille piti tulla pronssinruskea, mutta saimme paremmin varustelusta autosta samaan hintaan tarjouksen jonka tietysti otimme ja siellä ei ollut tuota värivaihtoehtoa, pakko tyytyä mustaan (oli myös harmaana).
eka oli viininpunainen, seuraavat autot oli miehellä valkoinen, mulla metallinvihreä, sellainen vaalea. Sitten oli vaalea lila. Sitten metallinsininen aika tumma. Sittenmusta ja nyt metallikulta. Tässä kuussa tulee uusi auto, mut ei tiedetä väriä. Oltais saatu valita, mut ei paljon paina väri. Saattaa tulla metallinhopea.
Punaista autoa en ikinä ota.
ja joku oli puolestani valinnut harmaan värin. Itse ottaisin vaikka punaisen.
ei ole hopeanharmaa vaan tummanharmaa auto; on tosi hyvä näin laiskoille ihmisille, kun ei viitsitä pestä autoa kovin usein. Auto ostettiin vuoden vanhana, jos olisi ostettu uusi auto olisi varmaan valittu joku muu väri.
joten on ollut vähemmän valinnanvaraa väreissä. Lisäksi olen niin räiskyvä persoona, että hyvä jos auton väri edes on vähän hillitympi.
auto. En ole valinnut auton väriä, mutta olisin valinnut saman, ja valitsisin nyt, jos saisin. Mielestäni paras väri autossa. Esim. punainen väri autossa on rumin mitä tiedän.
[iTässä kuussa tulee uusi auto, mut ei tiedetä väriä. Oltais saatu valita, mut ei paljon paina väri. Saattaa tulla metallinhopea.
Punaista autoa en ikinä ota.
[/quote]
[iTässä kuussa tulee uusi auto, mut ei tiedetä väriä. Oltais saatu valita, mut ei paljon paina väri. Saattaa tulla metallinhopea. Punaista autoa en ikinä ota.
mut jos se uus onkin punainen?
Ainoa mitä en haluaisi on vaaleanpunainen/pinkki.
Kaikki muut käy hyvinnii.
Mulle on tärkeää merkki, ajokilometrit ja korimalli ja muut sellaset seikat.
Kyllä toi HOPEA on vaan niin kaunis ja edukseen erottuu puhtaana ja vahattuna :)
Mutta muukin kelpais. Vaikka nainen oon, en väristä perusta.
Ainoa mitä en haluaisi on vaaleanpunainen/pinkki.
Kaikki muut käy hyvinnii.Mulle on tärkeää merkki, ajokilometrit ja korimalli ja muut sellaset seikat.
Kyllä toi HOPEA on vaan niin kaunis ja edukseen erottuu puhtaana ja vahattuna :)
Mutta muukin kelpais. Vaikka nainen oon, en väristä perusta.
marketin parkkipaikalla jotain samanvuoden bemaria tai mersua, on kiva lähteä rikospaikalta kuranpeittämällä (mukaanlukien rekkari) harmaalla japanilaisautolla. Ei sillä että suosittelen tällaista toimintaa, mutta tekevälle sattuu.
ihan vaan siitä syystä, että se oli siedettävin perusväreistä. Erikoisväriä ei haluttu ottaa hinnan takia. Meillä on leasing-auto 3 vuoden sopimuksella ja se väri olisi tehnyt yllättävän paljon lisää kk-maksuihin.
Vuoden päästä tulee varmaan toisen värinen auto :)
Aikaisempien autojen värejä ovat olleet valkoinen, punainen ja sininen.
ainoa siedettävä väri, meiltä kun ei pääse pois puhtaalla autolla tai vaihtoehtoisesti ei pääse kotiin.
muuta väriä. Edellinen auto sama juttu; no silloin olisi saanut muuta väriä, mutta odotus 2kk.
värillä ei ole mitään merkitystä!
Oikeasti!
Mitä helkkarin väliä sillä on, minkä värinen auto on???
Paljon enemmän ratkaisee merkki&malli, vuosimalli ja kilometrit.
Ainoa "väri" mitä en huoli, on ruoste.
Paljonpa viitsii miettiä jonkun perhefarmarin väriä! Jos olisi varaa ostaa Ferrari, se olisi punainen :)
Voisin vaihtaa sen harmaaseen tai mustaan autoon, mikään muu ei käy.
Ylihirveä on vihreä auto, sellanen myrkynvihreä tai kirkuva vihreä. Keltaiset on kanssa kauheita oransseista puhumattakaan. Mitään vaaleanpunasita tai lilaa autoa en itselleni ostaisi, mutta meidän tytölle voisin ostaa sitten kun saa ajokortin.
tai kun likaantuu heti uudestaan kun tiet on ihan märät =)