Naapuri kertoi huhun, nyt ahdistaa
Naapuri kertoi että meidän rappuun muuttanut nainen on äiti, joka on tappanut kaksivuotiaan lapsensa tunkemalla kurkkuun kangassuikaleita. On kuulemma päässyt mielisairaalasta.
En tiedä uskoako, enkä voi uudelta naapurilta tuollaista suoraan kysyäkään. En tiedä mistä voisin tiedon oikeellisuuden tarkistaa. Enkä tiedä miten tuohon naiseen pitäisi suhtautua. Ahdistaa.
Kommentit (56)
Ja vielä enemmän näitä jotka uskoo ihan kaiken mitä kuulee..!
Kunnan asunnoista päivää
Kerrotko terkkuja rauhalliselta omakotialueelta, joissa vauvoja ei uskalla enää nukuttaa ulkona.
EI välttämättä ole kunnossa. Tänä päivänä hoidosta potkitaan pois säästösyistä heti kun henkilö on siinä kunnossa, ettei hänestä ole välitöntä vaaraa itselleen tai muille. Se ei tarkoita että hän olis terve ihminen.
Tuskin on terveiden kirjossa vielä. Muistan ton kyseisen surman.
Ihme spekulaatioita ja arvailuja ja pähkäilyä ja ahdistusta, kun asian saa heti selville kysymällä suoraan. Menet soittamaan ovikelloa, esittäydyt ja sanot että olet kuullut tällaisen huhun, pitääkö paikkansa.
Todennäköisesti juoru ei pidä paikkaansa, mutta vaikka pitäisi, niin kyllä sinun pitäisi osata suhtautua normaalisti. Vaikutat kyllä itse hoidon tarpeessa olevalta, jos tuollaiset asiat ahdistaa.
4 vuotta sitten lapsensa tuolla tavoin pitäisi siis suhtautua normaalisti?
Itse olet selvä psykopaatin alku!
Minusta on kyllä ihan ymmärrettävää että ap:ta ahdistaa mutta ensin kyllä selvittäisin jutun onko totta vai ei
Missä päin oikein asut? Muistan itsekkin kyseisen tapauksen vuonna 2007 juuri tapahtui se.
sairaalasta. Vain 3v lapsen surmasta, Näin meillä Suomessa. ITse olen ollut käsityksessä, että kauemmin siellä sairaalassa "lusitaan" kuin linnassa..
Tiedän tapauksen, jossa seonnut nainen tappoi ilman syytä puolituntemattoman miehen, ja on ollut nyt 10v mielisairaalassa. Sieltä ei tosiaan pääse ulos kolmessa vuodessa, jos on kilahtanut niin että tappaa jonkun, saati jos oman lapsen. Hoito on aina pidempää kuin vankilatuomio olisi, usein loppuelämän mittaista. Kolme vuotta on niin lyhyt aika, että naapurisi arvelee tai kertoilee omiaan. Hoitoon on tässä maassa vaikea päästä, mutta siinä vaiheessa kun tekee jollekulle pahaa, sieltä on vaikea päästä ulos. Kukaan ei "parane" kolmessa vuodessa noin vaikeasta ja vaarallisesta sekoamisesta.
ELi se ei voi olla ko. nainen.
Tietämäsi tapauksen nainenhan on voinut seota lopullisesti, ei kaikki parane aina. Hohhoijaa... Mielenterveyden sairauksia on kai monella tasolla, voinhan olla tänään muulla planeetalla ja parin päivän päästä taas normaali...
Tiedän tapauksen, jossa seonnut nainen tappoi ilman syytä puolituntemattoman miehen, ja on ollut nyt 10v mielisairaalassa. Sieltä ei tosiaan pääse ulos kolmessa vuodessa, jos on kilahtanut niin että tappaa jonkun, saati jos oman lapsen. Hoito on aina pidempää kuin vankilatuomio olisi, usein loppuelämän mittaista. Kolme vuotta on niin lyhyt aika, että naapurisi arvelee tai kertoilee omiaan. Hoitoon on tässä maassa vaikea päästä, mutta siinä vaiheessa kun tekee jollekulle pahaa, sieltä on vaikea päästä ulos. Kukaan ei "parane" kolmessa vuodessa noin vaikeasta ja vaarallisesta sekoamisesta. ELi se ei voi olla ko. nainen.
Mielisairalaasta ei oikeasti vapauduta ihan hetkessä, siellä ollaan paljon pidmepään kuin vankilassa tavallinen ihminen istuisi tuomiota. Taposta voi helposti olla sen 10vuottakin mielisairaalassa, usein enemmän.
Täällä meillä päin eräs nuori nainen hukutti vauvansa ja yritti sen jälkeen itsemurhaa. Tapauksesta on jo vuosia, mutta pienessä kaupungissa kaikki luonnollisesti tiesivät tapahtuneesta.
Nainen luonnollisesti hävisi katukuvasta useammaksi vuodeksi, mutta yllättävän pian hän tuli takaisin. Oli kerennyt asuakin jo muualla ja oli muuttanut nimensäkin. Tottakai kaikki kuitenkin hänet tunnistivat. Silti tänäpäivänäkin hän asuu kaupungissamme, työskentelee jopa palvelualalla, enkä osaa sanoa moniko asiaa muistaa... Itse muistan sen joka ainoa kerta kun näen hänet. En silti koe, että minun tehtäväni on asiasta hänelle muistutella, vastatkoon muille tekosistaan. Suhtaudun häneen asiallisesti niin kuin muihinkin tuntemattomiin ihmisiin.
normaalivankilasta, vrt. muranen
eikö pian ole jo se 16v plakkarissa. Sairas mies toki, muttei oikeustoimikelvoton.
Ja voi niitä kaikkia ihmispoloja, joilla sattuu olemaan sama nimi, kuin jollain murhaajalla.
Ja vielä, vähin perustein ei tuollaisen teon jälkeen vapauteta vankimielisairaalasta, joten tuskin naapuristolla on syytä huoleen.