Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakko selibaatti

Vierailija
15.03.2010 |

Inhoan tätä selibaattia kuukautisten aikana.

Haluaisin seksiä, mutta mieheni ei halua sitä kuukautisten aikana. Joudun siis odottelemaan. Inhoan tätä odottamista että vuoto loppuis ja pääsimme rakastelemaan.

Aamullakin olin niin himoissani että otin mieheltäni suihin vaikka en muuta saanut kun ilon tästä antamisesta.

Huoh.Siitä puhe mistä puute...

Rakasteletetko te muut kuukautisten aikana?

Ja onko odotus kärsimystä muille.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa päähän. Meillä menossa juuri kuuden päivän selibaatti. Tai siis minulla, miehen kyllä tyydytän.

Vierailija
22/25 |
18.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että mies antaisi jopa suuhoitoa silloin jos itse haluaisin. Tosi harmillista jos mies pelkää verta niin paljon ettei seksiä voi harrastaa kuukautisten aikaan.

oikeesti! kuka haluaa nuolla veristä alapäätä?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi kuukupit ja sienet tunnu yhdynnässä?

minäkin olen miettinyt. Ja eikö niistä muka mistään pääse verta läpi? Onko se turvallista, että joku kuukuppi tai sieni hakkaa kohdunkaulaa joka työnnöllä?

Vierailija
24/25 |
17.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että mies antaisi jopa suuhoitoa silloin jos itse haluaisin. Tosi harmillista jos mies pelkää verta niin paljon ettei seksiä voi harrastaa kuukautisten aikaan.

Vierailija
25/25 |
01.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin ärsytti todella pitkän sinkkuuteni aikana (joka minulle tarkoitti myös selibaattia sillä en harrastanut irtosuhteita korkean moraalini vuoksi) tuon kaltaiset ruikutukset.

Olen nyt vähän yli vuoden harrastanut seksiä sillä löysinkin miehen. Ei meilläkään kuukautisten aikana sitä harrasteta, itsellänikin halut laskevat silloin kun olo on kipeä ja vuotava. Ymmärrän täysin miehenkin haluttomuuden sinä aikana. On hyvä antaa elimistön välillä palautua sillä seksikin on omalla tavallaan raskas fyysinen suoritus erityisesti miehellä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan