Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovulaatiosta?

Vierailija
14.03.2010 |

Mistä te muka tiedätte, koska ovuloitte?

Minä en ole koskaan tiennyt. Ei siitä ole mitään merkkejä. Kun yritimme raskautta emme me mitään ovulaatiota odotelleet ja silti tärppäsi.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kuinka helvetin monta asiallista lähdettä pitää laittaa ennekuin mammmat uskoo, että OVULAATION VOI TUNTEA!!!!!!!

http://www.vau.fi/Kysy-asiantuntijalta/Laheta-kysymyksesi-asiantuntijal…

http://hyvaterveys.fi/artikkelit/?c=Mieli&a=504

http://www.verkkoklinikka.fi/verkkolaakarit/kysymys/8377854

Vierailija
22/30 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu aivan mielettömästi alavatsaan, enemmän siltä puolelta, jolta se irtoaa. Alkaa jo muutamaa päivää ennen paineen tunteena ja loppuu vasta parin päivän jälkeen irtoamisesta. Välillä ei meinaa päästä kävelemään, kun sattuu...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gunekologini juuri totesi, että raskaaksi voi tulla milloin vaan, jopa kuukautisten aikaan. Oon myös sitä mieltä, että turhaa laskea kiertopäiviä ym. Sekstailee silloin kuin huvittaa. Milloin vaan voi tärpätä. Eri asia on sitten jos ei esim. 0,5-1 vuoteen kuulu vauvaa, niin sitten voi olla paikallaan yrittämällä yrittää. Mutta luulen, että silloinkin olisi parempi vaan ottaa löysemmin eikä turhia hermoilla.

raskaaksi? En ymmärrä. Täytyy kyllä olla suoerhedelmällinen tyyppi.

tiedä, että siittiöt elävät useita päiviä emättimessä?

on menkoista ovulaatioon. Se vaan ihmetyttää. Ehkä jollain on supersissisiittiöt.

vaikka täältä, jos olet noin tietämätön. Ei ole 100% varmaa ettei tulisi raskaaksi kuukautisten aikaan vaikkei se hirveän todennäköistäkään olisi.

Vierailija
24/30 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gunekologini juuri totesi, että raskaaksi voi tulla milloin vaan, jopa kuukautisten aikaan. Oon myös sitä mieltä, että turhaa laskea kiertopäiviä ym. Sekstailee silloin kuin huvittaa. Milloin vaan voi tärpätä. Eri asia on sitten jos ei esim. 0,5-1 vuoteen kuulu vauvaa, niin sitten voi olla paikallaan yrittämällä yrittää. Mutta luulen, että silloinkin olisi parempi vaan ottaa löysemmin eikä turhia hermoilla.

raskaaksi? En ymmärrä. Täytyy kyllä olla suoerhedelmällinen tyyppi.

tiedä, että siittiöt elävät useita päiviä emättimessä?

on menkoista ovulaatioon. Se vaan ihmetyttää. Ehkä jollain on supersissisiittiöt.

vaikka täältä, jos olet noin tietämätön. Ei ole 100% varmaa ettei tulisi raskaaksi kuukautisten aikaan vaikkei se hirveän todennäköistäkään olisi.

voi tulla raskaaksi. Sulta puuttu linkki.tässä olisi yksi:

http://www.helistin.fi/?page=7020393&id=4656701

Vierailija
25/30 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleellista on selvittää onko kyseessä kuukautiset vai jokin muu vuoto, sillä kyseessää saattaa olla myös kuukautisten välillä esiintyvää tipottelua. Jotkut naiset vuotavat verta myös ovulaation aikaan. Jos tämän tulkitsee vahingossa kuukautisvuodoksi, raskaus on mahdollista.

Nainen voi myös tulla raskaaksi oltuaan yhdynnässä kuukautisten loppupuolella, jos ovulaatio sattuu osumaan muutaman päivän päähän niistä.

Vierailija
26/30 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai käytä ovistikkuja.

Vierailija
27/30 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan raskauden jälkeen olen tiennyt. Mulla on ihan järkyttävät kivut, aina toisella puolella alavatsalla, ja aina puolessa välissä kiertoa. Se ei voi olla mitään muuta! Särkylääkettä joudun ottamaan, yhtä kovat kivut ovat kuin kuukautisissa. Seksiä en voisi kuvitellakkaan silloin, joten aika pitkään meni ennen kuin tärppäsi uudestaan, vaikka toivoimme lyhyttä ikäeroa.

Ihan sama mitä muut väittää "että ei voi tietää", mutta minä ainakin tiedän!

Vierailija
28/30 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovulaatio kivut on vaan psykologinen juttu. He ovat jostain lukeneet että kierron 14 pvnä on ovulaatio ja oireet ovat... Sitten kahden viikon päästä menkoista he todella kuvittelevat tuntevansa ovulaation. Kyllä kaikkea tapahtuu kun tarpeeksi kuvittelee.

Vierailija
29/30 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvänä paineen tunteena ja sitten repäisevänä kipuna alavatsalla. Tosin en mitään merkkejä ole seuraillut vaan seksiä on ollut silloin kun huvittaa ja niin on 5 raskautta saanut helposti alkunsa.

Vierailija
30/30 |
13.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se kipu samana päivänä kun ovulaatio? Vai onko kipu eka ja sit ovuloi? Ja mites se lima, onko se vaan sinä päivänä ku ovulaatio? Kiitos vastauksista!