Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKÄ TÄNÄÄN V*TUTTAA?

Vierailija
14.03.2010 |

Mua kaikki !

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huono kunto, joka oikein hyppää silmille, kun aurinko paistaa ja on kirkasta. Ikuinen pyykkirumba, nyt tarvitsisi olla ahkera, kun arkena on niin loppu työpäivän jälkeen.

Vierailija
62/85 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun syy kun anoppi ei tapaa lapsenlastaan... asuu muutaman kilometrin päässä ja liikkuu omilla jaloillaan on auto ja aikaa... silti mun pitää lähteä roudaamaan vauvaa ympäriinsä että rouva saa tavata sitä ku on niin saatanan ikävä. Kylään olen kutsunu, mutta ei, ku ruikutus jatkuu!!! "voi kun sais EDES vähän aikaa nähdä sitä murusta"

Saisit ku tulisit käymään... mä en lähe!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi millään hlaunnut uskoa todeksi mutta tänään olen kääntänyt kaikki paikat ylösalaisin löytääkseni erään kadonneen ja erittäin tärkeän tavaran, eikä löydy. Se on ollut meillä viimeksi samana päivänä kuin tyttö oli kylässä eikä muita perheen ulkopuolelta ole käynyt meillä sen jälkeen. Harmittaa kauheasti, olen ollut tuo tytön kanssa paljon tekemisissä, auttanut, kuskannut, ruokkinut... Nyt on sitten annettava porttikielto meille ja kaveruus saa luvan loppua lapsemme kanssa. En voi sietää varatelemista ja tästä niemenomaisesta varkaudesta on meille paljon haittaa. Luottamus meni ikuisiksi ajoiksi.

Vierailija
64/85 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole työpaikkaa eikä tule vastauksia hakemuksiin.

Vierailija
65/85 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pitäs palailla takas umpikieroon työporukkaan, ei paljoa naurata, vittu.

Vierailija
66/85 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa että muilla ihmisillä on aina asiat paremmin kuin minulla.

Vierailija
67/85 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vessa on idiootisti ihan olkkarin ja keittiö vieressä. Meillä on miehen kavereita kylässä ja mua paskattaa. Voisin mennäkin muuten vessaan mutta kun tunnen että mulla on myös ilmaa vatsassa ja se poistuis eka, niin en kyllä kehtaa mennä pöristelemään tonne vessaan.

Kohta jos noi ei poistu, niin mä lähden koiran kaa lenkille ja päästelen siellä liiat ilmat eka ulos ja sitten tuun kotiin vessaan!

Vierailija
68/85 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki taas oharit...

Vierailija
69/85 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkeaa että näinkin montaa ihmistä vituttaa ihan armottomasti. Toivottavasti huomena on parempi päivä! Minua hieman kyrsii tuo miehentekele tuolla sohvalla, ei muka jaksa sänkyyn raahautua...

Vierailija
70/85 |
22.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mua itketti kun mä olin vauva lapsena keljutti ja kun musta tuli nuori MUA ALKOI VITUTTAA!"..,.,...,...

Vierailija
71/85 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mua itketti kun mä olin vauva lapsena keljutti ja kun musta tuli nuori MUA ALKOI VITUTTAA!"..,.,...,...

Vierailija
72/85 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksosten ja muiden monikko lasten äidit pääsee niin paljon helpommalla!

Vierailija
73/85 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, saa sen korjattua mutta rahaa menee siinä ihan turhaan

Vierailija
74/85 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee tänään kaikki pieleen.

Aamulla unohdin avaimet sisälle. Mies oli toisella paikkakunnalla töissä ja tuli tuomaan avaimet, mutta parintunnin päästä vasta.

Kävin kahvilla ja sinnehän sitten jäi pienemmän tutti. Huomasin sen kun olin jo ihan toisaalla ja pikkunen yritti unta. Viimein nukahti, mutta vain hetkeksi.

Puhelin piippasi akun loppumista. Eilen oli laturi töissä mukana ja nyt sekin on hävinnyt. Ei löydy kassista eikä pussista. Työkaveri ilmoitti, ettei ole työpaikkallakaan.

Seuraavaksi etsittiin auton avaimia. Ne olin jostain syystä laittanut koiran kusetus takin taskuun. En todellakaan tiedä miksi.

Kauppareissulla ei myöskään ollut tuttia, koska olin sen epähuomiossa jättänyt kotiin. Väsynyt lapsi, niin kitinäähän se oli. Nostin pikkuisen syliin jos vaikka olis rauhottunut, mutta ei. Tosin toinen kenkä tippui ja hävisi. Etsittiin pitkin kauppaa, mutta ei löytynyt. Mikä on mielestäni käsittämätöntä.

Taidan vasta huomenna yrittää uudestaan. Jospa olisi parempi päivä.

Vierailija
75/85 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa.

Vierailija
76/85 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ukko istu jo kalja kädessä sohvalla heti aamusta. Mäxillä ön förmylät oli juonut jo 4 voi vittu.

Vierailija
77/85 |
26.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ukko istu jo kalja kädessä sohvalla heti aamusta. Mäxillä ön förmylät oli juonut jo 4 voi vittu.

väpäät vityn härjöitykset

Vierailija
78/85 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko veti sunnuntai-päiväkännit ja suunitelmat meni uusiksi.

Vierailija
79/85 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos päivän piristyksestä :)

Vierailija
80/85 |
21.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalo ajatukseni oli siivota perusteellisesti asunto ja järkkäillä joitakin kaappeja tänään, mutta 2-vuotias pitää siitä huolen ettei se onnistu. Kun tartun imuriin tai moppiin niin johan alkaa kitinä ja on koko ajan jotain vailla ja roikkuu jaloissa. Mikään ei ole hyvä! Lapsi on toipilaana, joten ulos ei ole päästy. Noin kaunis ilmakin olisi..

Mies ei ole kotona vielä pariin tuntiin. Puoliksi siivottu kämppä täällä.. :/ Pitäisi ryhdistäytyä ja siivota loppuun, mutta taitaa mennä siihen, että siivoan sitten kun mies tulee viihdyttämään muksua..

Olisin voinut päikkäriaikaan siivota, mutta kun otin ja nukahdin itsekin!

Ja ei, lapsi ei todellakaan aina ole tuollainen, yleensä saan kyllä siivottua.. :/ Nyt ei käy mikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme