Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIKÄ TÄNÄÄN V*TUTTAA?

Vierailija
14.03.2010 |

Mua kaikki !

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun on usein vaikea pakottaa itseni tekemään kunnolla töitä. Yllättäen olen nytkin täällä av:lla. Raah.

Ei muuta valittamisen aihetta.

Vierailija
2/85 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rahat on melkein lopussa. aivaristeilyllä meni ,vähistä rahoista ihan liian paljon.Monta viikkoa seuraavaan työmarkkina tukeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
19.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mua itketti kun mä olin vauva lapsena keljutti ja kun musta tuli nuori MUA ALKOI VITUTTAA!"..,.,...,...

Vierailija
4/85 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mua itketti kun mä olin vauva lapsena keljutti ja kun musta tuli nuori MUA ALKOI VITUTTAA!"..,.,...,...

Vierailija
5/85 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on kävelytiet täynnä ja nyt lapsen kengätkin!

Vituttaa koiranomistajat jotka koko talven vaan peittelee niitä paskoja lumen alle ja nyt ne on sit kaikki valunut vetisinä joka puolelle!

Saatanan paskiaiset...

Vierailija
6/85 |
20.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on kävelytiet täynnä ja nyt lapsen kengätkin!

Vituttaa koiranomistajat jotka koko talven vaan peittelee niitä paskoja lumen alle ja nyt ne on sit kaikki valunut vetisinä joka puolelle!

Saatanan paskiaiset...

Vierailija
7/85 |
24.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt se tietty tuo sen mulle ja kolmelle lapsellemme...

Vierailija
8/85 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

NÄIN!

Vierailija
9/85 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan kiva ja hyväpalkkainen työ. Mutta vittu kun ei kiinnosta yhtään, haluan uuden työpaikan. Olen hakenut vaikka minne mutta en pääse... Se vituttaa.

Vierailija
10/85 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

NÄIN!

Vierailija
11/85 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mua vituttaa paska ja huonopalkkainen työ...työajat perseestä,ainaista ilta ja v.loppu duunia. Työvuorolistoja vain viikoksi eteenpäin....blaah, mut pakko olla siellä, ei oo muutakaan

Vierailija
12/85 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilkille siskon ja sen miehen kanssa,Oli monta tuntia keuhkopolilla,parhaaseen aikaan päivästä.

Vierailija
13/85 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lupaili kaikkea kivaa, myös sellaisia vähän rankempia juttuja joista tietää minun tykkäävän. No mitä sain? Suihinoton ja "kyrpä sisään ilman lämmittelyä"-rynkytystä viitisen minuuttia!!! :( Minua ärsytti niin paljon jälkeenpäin että tästä tuli ihan riitakin ja mies totesi että "kävikö mielessä että mua ei huvittanut?", joka sai sapen kiehumaan. Kunpa vaan tuokin mulkku tietäisi miten monta kertaa minua ei todellakaan ole "huvittanut" antaa tämän naida minua suuhun jne.!!

Vierailija
14/85 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tuntuu ettei muuta kerkee ku siivota,laittaa ruoka, siivota, leipoa,pestä pyykkiä, limpata ne, laittaa ruokaa siivota..leikkiäleikkiäja vielä lasten serkku tuotiin kylään... vieraita, tarja kahvit, siivoa ja taas vieraita, siivoa... pläääähhhhhhhhhhh..

Vierailija
15/85 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

NÄIN!

(TOSIAAN AIKA V*TUN HYVIN KITEYTETTY!)

Vierailija
16/85 |
23.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt se tietty tuo sen mulle ja kolmelle lapsellemme...

Vierailija
17/85 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma lihava saamatön plösömies, tyhmäkin se on.

Miten se ottaakin niin aivoon. Vielä pari vuotta sitten sitä rakastin.

Nyt se on työtön, möllii kotona, ei siivoa eikä mitään.

J vituttaa kun eräs ihana mies työpaikaltani lähti toiseen työpaikkaan eikä nähdä enää.

Mun kohtaloni on, että ainoa mies kenen kanssa ikinä tuun olemaan on tuo hölmö plösö. Sen kalukin on lyhentynyt kun on lihonut niin paljon, eikä tee mitään ittensä hyväksi. Äh, oon inhottava, mutta tältä tuntuu, kiitos kun sain päästellä.

Vierailija
18/85 |
28.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntai-ilta tuntuu lyhyemmältä ja maanantai tulee liian pian.

Vierailija
19/85 |
15.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ärsyttää kun menin ohjelmoinnin tentissä kompaan... Mietin pitkään ymmärtääkö Java matematiikan peruslaskujärjestystä vai ei ja vastasin juuri väärin. Hitto.

Vierailija
20/85 |
20.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUN EIVÄT KORJAA TÄTÄ V*TUN VIKAA!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi