Antti Luusuanniemen miljoonakoti - eihän tuossa ole pihaa nimeksikään
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/antti-luusuaniemen-miljoonakoti-va…
En muuttais tuollaiseen, vaikka ilmaiseksi pääsisin. Kyllä omakotitalossa piha sentään täytyy olla.
Kommentit (12)
Hienosti on aloittajan kateus verhoiltu.
Vierailija kirjoitti:
Hähä, joo varmaan. Iso asunto olis kyllä ihana, mutta mielummin vaikka maalla peltojen keskellä missä olis vapaus juoksennella vaikka nakuna omalla pihalla, kun ei olis naapureita mailla halmeilla. Sellaisesta ihanuudesta voisin jopa maksaakin. 🥰 Ap
Harkimoiden talokin on hienompi kun on meren rannalla. Eikä muita naapureita kuin isäukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hähä, joo varmaan. Iso asunto olis kyllä ihana, mutta mielummin vaikka maalla peltojen keskellä missä olis vapaus juoksennella vaikka nakuna omalla pihalla, kun ei olis naapureita mailla halmeilla. Sellaisesta ihanuudesta voisin jopa maksaakin. 🥰 Ap
Luulisi sitten katselevan juttuja sellaisista eikä kitisevän katkerana menestyneen ihmisen itse valitsemastaan asumisratkaisusta.
Aika vaikea se on rakentaa Helsinkiin omakotitaloa joka ei olisi samalla miljoonakoti.
onks toi Anna aBreu , joka blondannut tukkansa. Tuo Nainen=?
Vierailija kirjoitti:
Harkimoiden talokin on hienompi kun on meren rannalla. Eikä muita naapureita kuin isäukko.
Harkimoiden talokin, mikä muu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko maksaisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi sitten katselevan juttuja sellaisista eikä kitisevän katkerana menestyneen ihmisen itse valitsemastaan asumisratkaisusta.
Näinköhän on itse valinnut. :D Onhan tuo ihan käypä, jos haluaa näyteikkunassa asustella.
Kaksi paritaloahan tuossa on, että näyttää joku muukin ihastelevan vastaavaa elämänmuotoa.
Eikö tämä ole se kaveri jolla oli ihan just uusi parisuhde?
Itse haluaisin seurustella jonkun 2 vuotta ennen kuin päättäisin muuttaa yhteen, mutta olen toki jotenkin erityisen epäluottavainen.
En muuttas mäkään, kun jäätävät ikkunat ja kaikki naapurit ihan siinä ikkunoiden takana. Mä voisin asua pihattomassa talossa helposti.
Tajuan tuommoiset isot ikkunat, kun halutaan se luonto sisään. Saadaan nauttia ja valoa ja kaikkea. Mutta tuossahan on kerrostaloja ympärillä ja sieltä sitten jengiä kurkkimassa. Verhot olis edessä koko ajan.
Ei ole luksusta, enkä suttaisi miljoonia moiseen pa*kaan.