KUMMITTELEEKO meillä
Muutimme 4v poikani kanssa joulukuun alussa nykyiseen kerrostalo asuntoomme aluksi täällä oli aivan normaalia ja viihtyisää kun olin saanut tavarat paikalleen. Mutta jouluna se alkoi aluksi kynttilät sammahtelivat ym. pientä mutta jouluyöstä lähtien noin 4 kertaa viikossa eteisen matto on aamulla ollut keittiössä rullalla eikä poika edes jaksaisi sitä siirtää (se on raskas matto myös itselleni) myös vaatehuoneen ovi on välillä aamulla ollut auki vaikka jättäisin sen illalla kiinni. Hankin ulkooveen turvalukon mutta se ei ole auttanut mitään tätä on kynttilöitä lukuunottamatta tapahtunut vain yöllä mutta kun tulimme tunti sitten kaupasta oli matto keittiössä ja maitotölkki ja siideripullo tyhjennettyinä vessan lattialla MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA? ALKAA JO OLLA PELOTTAVAA KOHTA ON VARMAAN ALETTAVA USKOMMAAN KUMMITUKSIIN. ONKO MUILLA SAMANTAPAISIA KOKEMUKSIA?
Kommentit (899)
Kävimme pojan kanssa ulkoilemassa. Kotiin palattua löysin tyhjän viskipullon tiskialtaasta!!!
Onko kummitus alkanut juopottelemaan,ennen vain maisteli sidukoitani ja nyt KOKO PULLO VISKIÄ!!! ja MISTÄ se sai sen viskin??
Vai onko talossa joskus kuollut juoppo joka nyt on päässyt taas alkoholin makuun. Mattoa en kyllä edelleenkään ymmärrä, miten se mielestänne liittyy tähän viinaan? -ap
Sanoin jo, että kuvamateriaali oli hävinyt nauhalta.-ap
Kirjoitit itse kuitenkin näin :
"Toisen kameran nauhalla ei tapahtumaa näy kosko se oli sammunut MUTTA kädessäni olleesa valopallo näkyy noin 15 sekunnin ajan korina kesti yhteensä 6min ja loppui valopallon kadotessa. "
Lopeta ap jo provoilusi!!!
jotenkin lähestyä ja yrittää saada sille tietoa AA:sta. Jotain ongelmia sillä ilmiselvästi on, toivottavasti ei käytä mitään viinaa väkevämpää :(
nyt oikeasti yhteys esim. Marja Pennaseen (googlaa nimeä) tai johonkin joka voi auttaa teitä. Jos tämä juttusi on totta, asunnossa on ehkä tapahtunut henkirikos tms. joskus.
täällä on niin moni elänyt mukanasi
kun niillä ei ole kuin läpinäkyvä ruumis :D Mihin se juoma muka häviäisi? xD
ap ihan hauska vitsi!
Noista meedioista ole mihinkään. Rahasta ne vaan tekee.
Kävin tänään kotona ja siellä oli: eteisenmatto kylpyammeessa/vannassa, VESIHANA HIKJAISELLA PÄÄLLÄ JA KYLPYHUONEEN LATTIA LAINEHTI JOS HANA OLISI OLLUT TÄYSILLÄ PITKÄÄN OLISI VOINUT TULLA VESIVAHINKO (LATTIAKAIVO OLI VÄHÄN TUKOSSA) MUTTA EI ENÄÄ, VEITSI OLI SIIRTYNYT AMMEESEEN (SAMA JOKA JOSKUS SIIRTYY TIETSIKAN LUOKSE, keittiössä oli valot päällä ja keittiönmatto vaatehuoneessa. -ap
Voisit sen nauhan vaan laittaa kaikille näkösälle niin sitten ehkä voisi kuunnellakin.. Vähän tarinalta kuullostaa nämä kirjoituksesi mitä nyt vasta ensimmäistä kertaa luen juttujasi
tän ketjun provoksi. Että se siitä. Hitsi, olin hengessä mukana. Toisaalta ihmettelen, millainen ihminen keksii ja JATKAA tällaisia provoja. Olen kai niin kiltti ihminen, etten pystyisi moiseen fuulaan.
hatunnosto sulle ap ja kaverillesi. Olette tosi rohkeita, itse en olisi uskaltanut ryhtyä kummitusjahtiin, enkä totta puhuen uskonut, että vedätte sen oikeasti läpi noin hyvin! Nyt vielä se video you tubeen, niin hei, te olette ROHKEITA!
Voisit sen nauhan vaan laittaa kaikille näkösälle niin sitten ehkä voisi kuunnellakin.. Vähän tarinalta kuullostaa nämä kirjoituksesi mitä nyt vasta ensimmäistä kertaa luen juttujasi
tän ketjun provoksi. Että se siitä. Hitsi, olin hengessä mukana. Toisaalta ihmettelen, millainen ihminen keksii ja JATKAA tällaisia provoja. Olen kai niin kiltti ihminen, etten pystyisi moiseen fuulaan.
ap:n juttu on varmaan puppua mutta muuten yliluonnolliset jutut ei kyllä ole niitä kyllä tapahtuu, ihan oikeasti..
Ja höpö höpö! Älä nyt väitä että aikuinen ihminen 2000-luvulla uskoo kummituksiin....
koska olen niitä ollut todistamassa itse, enkä ollut yksin, eli on todistajia.
Muutimme 4v poikani kanssa joulukuun alussa nykyiseen kerrostalo asuntoomme aluksi täällä oli aivan normaalia ja viihtyisää kun olin saanut tavarat paikalleen. Mutta jouluna se alkoi aluksi kynttilät sammahtelivat ym. pientä mutta jouluyöstä lähtien noin 4 kertaa viikossa eteisen matto on aamulla ollut keittiössä rullalla eikä poika edes jaksaisi sitä siirtää (se on raskas matto myös itselleni) myös vaatehuoneen ovi on välillä aamulla ollut auki vaikka jättäisin sen illalla kiinni. Hankin ulkooveen turvalukon mutta se ei ole auttanut mitään tätä on kynttilöitä lukuunottamatta tapahtunut vain yöllä mutta kun tulimme tunti sitten kaupasta oli matto keittiössä ja maitotölkki ja siideripullo tyhjennettyinä vessan lattialla MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA? ALKAA JO OLLA PELOTTAVAA KOHTA ON VARMAAN ALETTAVA USKOMMAAN KUMMITUKSIIN. ONKO MUILLA SAMANTAPAISIA KOKEMUKSIA?
Nro: 8(69) lähestyy!
KUKA HALUAA OTTAA SEN?
KUKA HALUAA OTTAA SEN?
KUKA HALUAA OTTAA SEN?
Eikö tätä ketjua voitaisi jo kuopata, ei tässä enää ole mitään järkeä! Alkuun sentään oli vielä hauska läppä..