Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KUMMITTELEEKO meillä

Vierailija
13.03.2010 |

Muutimme 4v poikani kanssa joulukuun alussa nykyiseen kerrostalo asuntoomme aluksi täällä oli aivan normaalia ja viihtyisää kun olin saanut tavarat paikalleen. Mutta jouluna se alkoi aluksi kynttilät sammahtelivat ym. pientä mutta jouluyöstä lähtien noin 4 kertaa viikossa eteisen matto on aamulla ollut keittiössä rullalla eikä poika edes jaksaisi sitä siirtää (se on raskas matto myös itselleni) myös vaatehuoneen ovi on välillä aamulla ollut auki vaikka jättäisin sen illalla kiinni. Hankin ulkooveen turvalukon mutta se ei ole auttanut mitään tätä on kynttilöitä lukuunottamatta tapahtunut vain yöllä mutta kun tulimme tunti sitten kaupasta oli matto keittiössä ja maitotölkki ja siideripullo tyhjennettyinä vessan lattialla MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA? ALKAA JO OLLA PELOTTAVAA KOHTA ON VARMAAN ALETTAVA USKOMMAAN KUMMITUKSIIN. ONKO MUILLA SAMANTAPAISIA KOKEMUKSIA?

Kommentit (899)

Vierailija
461/899 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

seonnut talonmies tai ex-asukas?

Vierailija
462/899 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tätä kummittelua ei tapahdu yleensä kahtena yönä peräkkäin. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/899 |
15.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tätä kummittelua ei tapahdu yleensä kahtena yönä peräkkäin. -ap

eikä tarvi enää pelätä

Vierailija
464/899 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
465/899 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on jauhot ripoteltu ja kohta käyn nukkumaan. -ap

Vierailija
466/899 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai ikkunasta? TUNTUU kyllä hyvin oudolta... soita manaaja paikalle ;) kaikkeehan voi kokeilla...

Vierailija
467/899 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maton paikalle yhteen kasaan, tietsikan näppäimistö oli irroitettu, veitsi on siirtynyt tietsikan viereen ja kahvinkeitin kadonnut eikä sitä näy. -ap

Vierailija
468/899 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko toisaan varma ettei pääse ikkunasta?Parvekkeen ovesta?

Vierailija
469/899 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhijä shiideripulloja olen ushen löydänyt keittiöshtä

kun tulimme tunti sitten kaupasta oli matto keittiössä ja maitotölkki ja siideripullo tyhjennettyinä vessan lattialla

Vierailija
470/899 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siltä pojaltasi asian, ettei nyt tee sinulle...? Henkien olemassaoloon kyllä sinänsä uskon ja olen itse tullut tietoiseksi niistä nykyisessä kerrostaloasunnossamme, jossa olemme asuneet kaksi vuotta. Kerran istuin keittiössä ja mulla oli vihainen olo yhden ihmisen vuoksi, jonka antama lahja oli ikkunalaudalla. Sieltä se ykskaks rämähti lattialle ja meni säpäleiksi. Tuntui kuin ikävät ajatukseni olisivat rikkoneet häneltä saadun lahjan, josta en myöskään pitänyt. Lisäksi olen kuullut koputuksia ovelta joita koirakin on pelännyt vaikka yleensä haukkuu jos joku tulee, sekä tuntenut kuumia kohtia lattiassa (ei ole lattialämmitystä). Olen pelännyt näitä ilmiöitä mutta olen huomannut että mitä vähemmän pelkään, sitä nopeammin ne lähtevät. Voithan pyytää vaikka papin paikan päälle siunaamaan kotisi, jos uskot sellaisiin rituaaleihin.

Vierailija
471/899 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöksi tai poissaoloajaksi. Jos ei ole omaa niin varmaan saat jostain lainaan.

Vierailija
472/899 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t.9

Vierailija
473/899 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

maidosta ja siideristä

Vierailija
474/899 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

parvekkeelta tai ikkunasta ei pitäisi sisälle päästä jotenkin hirvittää. -ap

Vierailija
475/899 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki manaaja.

Vierailija
476/899 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap

Vierailija
477/899 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin olisin kauhuissani! ja etsisin jo uutta asuntoa! kauhean kuulosta!

Vierailija
478/899 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

me muutettiin reilu puoli vuotta sitten vanhaan omakotitaloon ja kyllä täällä ensimmäisen perheen syöpään kuollut äiti käy välillä selkeästi piipahtelemassa katsomassa mua ja pientä poikaani. luulen, että rouva kaipaa kovasti omaa poikaansa joka silloin jäi kolme vuotiaana sitten isänsä hoteisiin..

vuoden kuluttua isäkin kuulema meni viinaan ja poika muutti kai setänsä luo jonnekkin kauemmaksi.

ei täällä mitään pahansisuista ole yleensä. välillä tunnen vihamielisen tuulahduksen, mutta se menee yleensä ohi kun poistun sen hetkisestä huoneesta.

Vierailija
479/899 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

me muutettiin reilu puoli vuotta sitten vanhaan omakotitaloon ja kyllä täällä ensimmäisen perheen syöpään kuollut äiti käy välillä selkeästi piipahtelemassa katsomassa mua ja pientä poikaani. luulen, että rouva kaipaa kovasti omaa poikaansa joka silloin jäi kolme vuotiaana sitten isänsä hoteisiin.. vuoden kuluttua isäkin kuulema meni viinaan ja poika muutti kai setänsä luo jonnekkin kauemmaksi. ei täällä mitään pahansisuista ole yleensä. välillä tunnen vihamielisen tuulahduksen, mutta se menee yleensä ohi kun poistun sen hetkisestä huoneesta.

Vierailija
480/899 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

'vierailijoita' riittää.