KUMMITTELEEKO meillä
Muutimme 4v poikani kanssa joulukuun alussa nykyiseen kerrostalo asuntoomme aluksi täällä oli aivan normaalia ja viihtyisää kun olin saanut tavarat paikalleen. Mutta jouluna se alkoi aluksi kynttilät sammahtelivat ym. pientä mutta jouluyöstä lähtien noin 4 kertaa viikossa eteisen matto on aamulla ollut keittiössä rullalla eikä poika edes jaksaisi sitä siirtää (se on raskas matto myös itselleni) myös vaatehuoneen ovi on välillä aamulla ollut auki vaikka jättäisin sen illalla kiinni. Hankin ulkooveen turvalukon mutta se ei ole auttanut mitään tätä on kynttilöitä lukuunottamatta tapahtunut vain yöllä mutta kun tulimme tunti sitten kaupasta oli matto keittiössä ja maitotölkki ja siideripullo tyhjennettyinä vessan lattialla MITÄ TÄMÄ TARKOITTAA? ALKAA JO OLLA PELOTTAVAA KOHTA ON VARMAAN ALETTAVA USKOMMAAN KUMMITUKSIIN. ONKO MUILLA SAMANTAPAISIA KOKEMUKSIA?
Kommentit (899)
Onneksi tätä kummittelua ei tapahdu yleensä kahtena yönä peräkkäin. -ap
Onneksi tätä kummittelua ei tapahdu yleensä kahtena yönä peräkkäin. -ap
eikä tarvi enää pelätä
Nyt on jauhot ripoteltu ja kohta käyn nukkumaan. -ap
tai ikkunasta? TUNTUU kyllä hyvin oudolta... soita manaaja paikalle ;) kaikkeehan voi kokeilla...
Maton paikalle yhteen kasaan, tietsikan näppäimistö oli irroitettu, veitsi on siirtynyt tietsikan viereen ja kahvinkeitin kadonnut eikä sitä näy. -ap
Oletko toisaan varma ettei pääse ikkunasta?Parvekkeen ovesta?
tyhijä shiideripulloja olen ushen löydänyt keittiöshtä
kun tulimme tunti sitten kaupasta oli matto keittiössä ja maitotölkki ja siideripullo tyhjennettyinä vessan lattialla
siltä pojaltasi asian, ettei nyt tee sinulle...? Henkien olemassaoloon kyllä sinänsä uskon ja olen itse tullut tietoiseksi niistä nykyisessä kerrostaloasunnossamme, jossa olemme asuneet kaksi vuotta. Kerran istuin keittiössä ja mulla oli vihainen olo yhden ihmisen vuoksi, jonka antama lahja oli ikkunalaudalla. Sieltä se ykskaks rämähti lattialle ja meni säpäleiksi. Tuntui kuin ikävät ajatukseni olisivat rikkoneet häneltä saadun lahjan, josta en myöskään pitänyt. Lisäksi olen kuullut koputuksia ovelta joita koirakin on pelännyt vaikka yleensä haukkuu jos joku tulee, sekä tuntenut kuumia kohtia lattiassa (ei ole lattialämmitystä). Olen pelännyt näitä ilmiöitä mutta olen huomannut että mitä vähemmän pelkään, sitä nopeammin ne lähtevät. Voithan pyytää vaikka papin paikan päälle siunaamaan kotisi, jos uskot sellaisiin rituaaleihin.
Yöksi tai poissaoloajaksi. Jos ei ole omaa niin varmaan saat jostain lainaan.
parvekkeelta tai ikkunasta ei pitäisi sisälle päästä jotenkin hirvittää. -ap
niin olisin kauhuissani! ja etsisin jo uutta asuntoa! kauhean kuulosta!
me muutettiin reilu puoli vuotta sitten vanhaan omakotitaloon ja kyllä täällä ensimmäisen perheen syöpään kuollut äiti käy välillä selkeästi piipahtelemassa katsomassa mua ja pientä poikaani. luulen, että rouva kaipaa kovasti omaa poikaansa joka silloin jäi kolme vuotiaana sitten isänsä hoteisiin..
vuoden kuluttua isäkin kuulema meni viinaan ja poika muutti kai setänsä luo jonnekkin kauemmaksi.
ei täällä mitään pahansisuista ole yleensä. välillä tunnen vihamielisen tuulahduksen, mutta se menee yleensä ohi kun poistun sen hetkisestä huoneesta.
me muutettiin reilu puoli vuotta sitten vanhaan omakotitaloon ja kyllä täällä ensimmäisen perheen syöpään kuollut äiti käy välillä selkeästi piipahtelemassa katsomassa mua ja pientä poikaani. luulen, että rouva kaipaa kovasti omaa poikaansa joka silloin jäi kolme vuotiaana sitten isänsä hoteisiin.. vuoden kuluttua isäkin kuulema meni viinaan ja poika muutti kai setänsä luo jonnekkin kauemmaksi. ei täällä mitään pahansisuista ole yleensä. välillä tunnen vihamielisen tuulahduksen, mutta se menee yleensä ohi kun poistun sen hetkisestä huoneesta.
seonnut talonmies tai ex-asukas?