Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaannutko siitä, jos miehesi kävelee edelläsi esim kaupungilla?

Vierailija
13.03.2010 |

Meillä mies harppoo isoin askelin ja kulkee aina edelläni. Olen valittanut hänelle, että voisi kulkea kanssani. Mies valittaa, että kävelen liian hitaasti. Jos kävelisin yhtä reippaasti harppoen kuin mies, se näyttäisi aika hölmöltä. Heittäkää mielipiteitänne.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tekee huomaamattaan (tai niin itse väittää) tuota, että kävelee edellä ja minä paljon lyhyempänä juoksen perässä. Pari kertaa olen huutanut, hiukkaakaan ympärillä olevista ihmisistä välittämättä, että ODOTA!! ja vielä vähän kiukkuiseen sävyyn niin johan on ukkoa hävettänyt ja loppumatka onkin menty sitten vierekkäin ja minun tahtiini. Minä kun olen sellainen ettei muiden ihmisten katseet, ihmettelyt ja mielipiteet voisi vähempää kiinnostaa mutta mies taas häpeää kaikkea mahdollista..

Vierailija
2/26 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikeasti luullut, että vain mun mies on niin urpo, että kävelee 5-10 metriä mun edellä, jos ollaan jossain kävellen liikkeellä. Ja sama juttu, jos on lapset mukana. Mies menee edellä ja mä lasten kanssa perässä. Kun ollaan ilman lapsia liikkeellä, kävelen itsekin nopeasti (olen aina kävellyt kovaa ja joudun koko ajan ohittamaan ihmisiä esim. kaupungilla), mutta mies kävelee aina ne muutamat metrit edellä. Just niin, ettei voida jutella ja näyttää siltä, ettei olla edes samaa porukkaa. Ärsyttävää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä loukkaantuisi jos mies joskus olisikin nopeampi kuin mä.

Voisit opetella kävelemään nopeammin. Hitaasti laahustavat ihmiset ovat kyllä ärsyttävää kävelyseuraa.

Vierailija
4/26 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä loukkaantuisi jos mies joskus olisikin nopeampi kuin mä. Voisit opetella kävelemään nopeammin. Hitaasti laahustavat ihmiset ovat kyllä ärsyttävää kävelyseuraa.

en halua harppoa kuin mies.

ap

Vierailija
5/26 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten OSAISI kävellä nopeasti. Kävelen miehen kanssa liikkuessani niin nopeasti kuin pystyn, mutta koska olen 30 cm miestäni lyhyempi ja lyhytjalkainen, on oikeasti tosi vaikea pysyä miehen perässä. Fysiikka on meillä niin erilainen, että kävelyvauhti on pakostakin eri.

ei ap

Voisit opetella kävelemään nopeammin. Hitaasti laahustavat ihmiset ovat kyllä ärsyttävää kävelyseuraa.

Vierailija
6/26 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä loukkaantuisi jos mies joskus olisikin nopeampi kuin mä. Voisit opetella kävelemään nopeammin. Hitaasti laahustavat ihmiset ovat kyllä ärsyttävää kävelyseuraa.

en halua harppoa kuin mies.

ap

Vierailija
7/26 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pysähdy vaikka oikeen piruttais katselemaan jokaista näyteikkunaa matkan varrella. :D

Vierailija
8/26 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ja kun sitä ei selvästikään kiinnosta esim. jutella mun kanssani, saati että välittäisi onko tahti minulle sopiva vai ei.

Vierailija
9/26 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tunnen itseni niin typeräksi, jos pitää kipittää toisen perässä, että mieluummin kävelen yksin. On toisen huomioimista kävellä samaan tahtiin.

Vierailija
10/26 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ei voi puhua eikä yhään kertoa mihin ollaan menossa. usein touhottaa pitkäänkin eteenpäin ennenkuin huomaa minun kääntyneen tai pysähtyneen jonnekin.

tekee myös lapsille samaa ja siitä vedän oikein kunnon pultit. lapset voivat jäädä vaikka auton alle, isi ei ehdi ehdä mitään - tuskin edes huomaisi. :(((

Vierailija
11/26 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

metrin edellä ,minä tutkin ja katselen ,joten kuljen hitaammin. Tosin minua loukkaa jos olemme yleisessä tapahtumassa ,kiilaa varmalla etu jonoihin,hohtuisko siitä että on pienikasvuinen niin pitää kiilata.

Vierailija
12/26 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyynnyn ja loukkaannunkin. Äärettömän raivostuttavaa.

Jos kirin kiinni niin kiihdyttää vauhtia niin, että pääsee edelle. Eipä tee paljon mieli yhdessä kulkea..

Vierailija
13/26 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun olimme ostarilla ,tyttären entinen poikakaveri,harppoi 10 metriä edellä.Oli uusi naisystävä Thaimaasta, taisi hävettää lajin verran,mitä tullut tehtyä.

Vierailija
14/26 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävellään käsi kädessä :)

Vierailija
15/26 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsyttää jos yritän samalla puhua jotain asiaa, vaikka kaupassa tms.

Mies myös yrittää sysätä sen mun syyksi, mutta miksi se etumatka sitten on vakio? Jos kyse olisi mun hitaudesta niin kai se mies sitten loittonisi koko ajan?

Vierailija
16/26 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän kysyi, että miten pitkällä edelläpäin ne niiden muiden miehet sitten kulkevat... ihan niinkuin se olisi tässä oleellista. No, jospa olisi kuitenkin mennyt perille se, että on huonoa käytöstä kävellä edellä, niinkuin joku tuossa kirjoitti...

ap

Vierailija
17/26 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän näki joskus jonkun tv-ohjelman, jossa sanottiin, että jossain afrikkalaisessa kulttuurissa on tapana, että mies kävelee aina edellä ja nainen kävelee perässä. Niin hänkin on siis päättänyt oikeuttaa tuon tekonsa sillä että jossain afrikassakin tehdään niin :////

Vierailija
18/26 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaisen, joka ei pingo vaimoaan pakoon tuolla tavalla ;)

Vierailija
19/26 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihanalta haahuilijalta, aikuista naista etsitään poliisin kanssa.

Onko hän blondi?

Vierailija
20/26 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin, jos lähdetään "yhdessä" kävelylle koko perheen kanssa. Isäntä vetää menemään 20m päässä ja me muut perässä. Onpa kiva yhteinen kävelyreissu, kauheasti voidaan jutella.. Olen tulkinnut asian niin, että miestä ei kiinnosta koko kävely ja sen ainoa tavoite on päästä kotiin mahdollisimman nopeasti ympärilleen vilkuilematta. Joten olen lakannut pyytämästä häntä kävelyille, menen yksin tai lasten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi