Onko normaalia kokea silmitöntä raivoa jos näkee ulkona esim. itseään 15-20 vuotta nuorempia ulkoiluttamassa lapsia
Jos näkee ulkona esim. itseään 15-20 vuotta nuoremman miehen ulkoiluttamassa lapsiaan samalla kun itse en nelikymppisenä ole ikinä edes suudellut naista.
En sano, että elämä olisi reilua tai tasa-arvoista kaikilla mittareilla mutta joskus se epätasa-arvo pomppaa silmille siten että se tuntuu henkilökohtaiselta vittuilulta.
Kommentit (17)
Olen vastentahtoisesti lapseton 55v mies ja joillain 28-32v miestyökavereilla on jo lapsia. Ei kävisi pienessä mielessäkään että se on minua kohtaan jokin henkilökohtainen loukkaus. Maailma ei pyöri sun ympärillä.
Kaikkien elämä ei mene samoja uria ja polkuja.
Aleksanteri Suuri oli jo 27v:nä valloittanut valtaosan sen ajan tunnetusta maailmasta. Itse vedin tuonikäisenä kalsarikännejä kotona työttömänä maisterina ja en tiennyt edes mitä syön seuraavana päivänä.
On normaalia tuntea ahdistusta siitä ettei pääse itse perheellistymään mutta sen purkaminen ulkopuolisiin menee vaarallisen käytöksen puolelle vaikka se olisi vain verbaalista.
Ei ole mikään ihmisoikeus saada omia lapsia tai perhettä. Ei luonnossakaan kaikki urokset lisäänny.
Itse haluaisin joskus lapsia mutta se riippuu monen eri tekijän summasta. En aio katkeroitua loppuelämäksi jos se ei onnistu vaan sitten keskitän ne energiat esim. kummilasteni hoitamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Aleksanteri Suuri oli jo 27v:nä valloittanut valtaosan sen ajan tunnetusta maailmasta. Itse vedin tuonikäisenä kalsarikännejä kotona työttömänä maisterina ja en tiennyt edes mitä syön seuraavana päivänä.
Elämä on valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Ja Jimi Henrix oli jo kuollut.
Lapset voi jättää myös äidin kontolle. Näin on tehty iät ajat. Kaikista ei ole isäksi.
Saa aina raivokohtaus kun näet noita tilanteita, se auttaa,a🤗
Silmitön raivo missään tilanteessa ei ole normaalia. Siis tällaisissa tavallisissa, arkisissa tilanteissa ja asioissa.
Miten ihmeessä kukaan voi elää noin vanhaksi edes suutelematta? Minä sain juosta innokkaimpia tyttöjä karkuun jo ala-asteella.
Käytöksessäsi onkin syy sille, miksi et ole edes suudellut naista. Ei kukaan järkevä halua lähelleen ihmistä joka on tuollaisen sairaana raivon vallassa.
Toivon todella,että olet Provo, mutta pelkään sinun olevan persoonallisuushäiriöinn ja ihan tosissasi
Etkö edes eskarissa pussaillut?
Oma vika.
Sitten ei kannata edes harkita omia lapsia jos olet raivokas.
Kannattaa olla onnellinen nuorten perheiden puolesta. Tämä maa pysähtyy, jos ei tule lapsia ja nuoria ja jatkamaan yhteiskunnan pyöritystä kun itse ollaan kiikkustuolissa, eikä enää jakseta.
Se, että ihmisillä on erilaiset elämät ei ole mitään epätasa-arvoa.
Sinulla on kyllä ongelmia tunteidesi säätelyssä. Varmaan auttaisi työstää niitä ammattilaisen kanssa.
Ei ole normaalia. Hyvä vain, ettei sinulla ole lapsia.
Ei se nuori isä tai sen pojat/tyttäret edes mieti olemassaoloasi. Mene terapiaan. Lopeta vihaaminen. Eivät vittuile sinulle.