Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni haluaa että eroamme

Vierailija
13.03.2010 |

Mieheni haluaa että eroamme. Ei kuulemma rakasta minua enää. Jompi kumpi meistä on kuulemma muuttunut. Hän ei keksinyt minusta muuta hyvää sanottavaa kuin että olen hyvä äiti lapsellemme. Mies kertoi että hänestä on jo vuoden ajan tuntunut tältä mutta ei ole kertonut minulle koska puhuminen on vaikeaa ja hän on odottanut että asiat korjaantuisivat itsestään.

Tunnen oloni niin surkeaksi! Mitä helvettiä minun pitäisi tehdä? Tuntuu että koko elämäni on täysin sirpaleina.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miehesi on kyllästynyt. Jos tosiaan olet hänen elämänsä ainoa nainen. Miehille tulee jossain vaiheessa herkästi kaipuu kokeilla muutakin ja nähdä maailmaa, jos ovat nuorena sitoutuneet ja vain yhden naisen kanssa olleet. Valitettavaa, mutta et voi miestä väkisinkään pitää. Anna mennä, jos haluaa mennä.

Vierailija
42/74 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten haluaisi yrittää ja korjata suhdetta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin on muutama kertonut siitä, miten on vain lakannut rakastamasta toista ja vasta kun asiaa on puinut omassa mielessään kauan aikaa, avaa suunsa puolisolleen eikä sitten halua hakea mitään apua pelastaakseen liittonsa. Miten heikosti te sitoudutte? Tuntuu aivan käsittämättömältä tällainen elämän tapa! Kyllähän jokaisessa suhteessa tulee viileämpiä aikoja, mutta normaalit parisuhteeseen kykenevät aikuiset ihmiset pääsevät niistä yli! Seuraavassakin suhteessa sellaisia aikoja tulee, se on aivan satavarma juttu. Meinaatteko aina vaihtaa puolisoa elämän loppuun asti? Säälikää lapsianne!

Ap: lle hurjasti voimia, toivottavasti miehesi suostuu pariterapiaan ja saatte suhteenne pelastettua!!

Vierailija
44/74 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

et voi pakottaa häntä rakastamaan sinua. Niin ikävää kuin se onkin, tunteilleen ei voi mitään.

Asia täytyy vain hyväksyä ja antaa hänen mennä.

Voimia uuteen elämääsi jos miehesi todella päättää lähteä.

Vierailija
45/74 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella surkea tilanne. =( Toivottavasti miehesi tulee järkiinsä! Voimia sulle!

Vierailija
46/74 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on seuraava "turvapaikka" valmiiksi katsottuna. Ja kyllä vain mies valehtelee asiasta, koska ei halua "syyllisen" osaa. Ei minunkaan mieheni tunnustanut toisen naisen olemassa oloa kuin vasta 8 vuotta eromme jälkeen, vaikka olin jo kavereiltakin kuullut jo asiasta aikapäiviä sitten. Ja näitä tarinoita olen kuullut kymmeniä. Eli ap: 1) miehellä on aina toinen nainen, kun hän aktiivisesti lähtee kotoa - mies ei pärjää eikä halua pärjätä yksin. Mieluummin lusii huonossa suhteessa.

2) Mies valehtelee lähes aina asiasta, koska hänessä ei ole miestä ottaa vastuuta erosta eikä hän halua kantaa syyllisyyttä. Helpompaa, että voi leikkiä, että syytä on molemmissa.

Kovaa tekstiä, mutta tämä on totuus. Joku päivä se sinullekin valkenee. Eli mies lähtee ja sinä jatkat elämääsi ja huolehdit osaltasi, että lapsi kärsii erostanne mahdollisimman vähän eli tuet lapsen ja isän suhdetta ja nielet katkeruutesi. Lapsen EI TULE kärsiä vanhempien riidoista, vaikka toinen olisi tehnyt kuinka paskamaisen teon. Ymmärräthän tämän.

Vierailija
47/74 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on omaa miestäni kohtaan samoja ajatuksia kuin sinun miehelläsi taitaa olla sinua kohtaan. Eli en vaan tunne rakastavani enää. Hyvät puolet eivät enää ole niin "hienoja" etteikö kaikki pienetkin "virheet" ärsyttäisi enempää. Olisi kivaa jos vielä rakastaisi, mutta kun sitä tunnetta ei ole. Minusta tuntuu että meillä minä olen muuttunut, ei mies. En enää halua suhdetta jossa kaikki ei ole kohdallaan, olisin mieluummin yksin.

Haluaisin vain olla rauhassa, omissa oloissani. Minullakaan ei ole ketään toista.

Vierailija
48/74 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"uuden naisensa". Voit olla varma, että tämä nainen on ollut kuvioissa jo liittonne aikana. Mutta väliäkö tuolla - turha sinänsä jankata asiasta, miehesi tuskin tunnustaa. Teille tulee ero anyways ja sinun pitää jatkaa elämääsi.

Vierailija
49/74 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksinyt muuta ratkaisua,kuin erota ja lähteä.Nyt elän onnellista elämää ja olen todella tyytyväinen,kun tajusin erota.Meillä on vain yksi elämä.

Vierailija
50/74 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun lapsiperheessä on erouhka. Näin ainakin Helsingissä. Meillä on siellä loistava terapeutti ja terapian myötä olen alkanut uudelleen uskoa suhteemme jatkumisen mahdollisuuksiin. Tilanne siten erilainen, että ongelmamme on jatkuva riitely ja molemmilla on toive yhdessä jatkamisesta. Niin ja tämä loistava palvelu on ilmaista!

Vierailija
51/74 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein klassikko tuo, että ero tulee toiselle kuin salama kirkkaalta taivaalta, mitään halua ei enää ole yrittää ja rakkaus on vaan loppu. "Normaalisti" eroavat kyllä pyörittelevät sitä eroa vuosia uhkailemalla, yrittävät välissä ja epäröivät. Tuollainen yllättävä päättäväisyys asiassa ja väite, että "olen miettinyt tätä vuosia" on niin tyypillistä, kun kuvioissa on jo uusi. Ja se, että miehesi kieltää sen, ei tarkoita, ettei sitä voi olla. Niin monet puolisot on muuten rehellisiä, mutta tuollaista asiaa ei kyllä tunnusta.

Varmaan jossain on oikeasti mies, joka tuosta vaan jättää vaimonsa yllättäin ilman toista naista, mutta enpä ole sellaiseen vielä tutustunut.

Sen verran omasta elämästä kokemusta, että minäkin jätin oma nuoruuden avomiehen toisen miehen takia. Ja juuri niin, että kertoessani asiasta se oli jo päätetty ja en halunnut edes yrittää sovitella ongelmia. Kysyessä toisesta, kiistin sen silmin kirkkain.

Vierailija
52/74 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

avioliittoon mennessä kutsutaan vastamäeksi. Eli pitkässä liitossa tulee AINA kausia, jolloin puoliso ei tunnut enää kovinkaan ihanalta ja rakkaalta. Rakastaminen on eri asia kuin rakastumisen tunne, rakastaminen on sitä että haluaa riidellä juuri tämän tietyn ihmisen kanssa, haluaa kokea yhdessä kaikki elämään kuuluvat ilot ja surut. Varsinkin jos teillä on yhteinen perhe, se ei ole enää pelkkää fiilis-kysymys vaan nimenomaan tahdon asia.

Vierailija
53/74 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälä heti oletetaan että ollaan naimisissa. Ap:han ei ole naimisissa!! Ja toisekseen onko naiset oikeasti nuin pessimistisiä että heti uskotaan kuvioissa olevan kolmannen pyörän? Nuilla negaatioilla ne meieht haluaakin sen toisen naisen, jos oma uskookin siihen että uus nainen tulee kuitenkin kuvioihin. Miehet tosin ovat nopeampia löytämään uuden naisen eron jälkeen kuin naiset.

Mutta kyllä varmaankin sinä ap tunnet parhaiten oman miehesi, eli on ihan sama mitä täällä yritetään vakuutella. Vaikea mennä neuvomaan mikä olisi oikea ratkaisu. Mutta suostuisiko miehesi aikalisään. Eri osoitteet ja omaa aikaa kummallekin miettimiseen missä mennään. Tiä vaikka sen miehesi tunteet sieltä taas heräisikin. Ja jos ei herää niin olet kuitenkin saanut opetella ja sopeutua uuteen elämään. Kokeilekaa löytää joku ratkaisu, kyllä se elämä siitä selvityy suuntaan tai toiseen.

Vierailija
54/74 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehellä on toinen nainen, jos ei loppuun asti ole menty, niin ainakin ihastunut. En jaksa uskoa että mies yht'äkkiä vaan lähtee ja jättää lapsensa jos kyseessä vain tunteiden laimeneminen, eikä pahoja riitoja ole. Minun käsityksen mukaan mies silloin vain kärsii hiljaa lasten takia.

Kysy mieheltä jonkun ehdottamasta aikalisästä, jos ei ole alkuukaan innostunut vaan kertoo jo tehneensä eropäätöksen, niin aika varma merkki toisesta naisesta on. Jos miehellä ei olisi toista ja vain tunteet hieman laimenneet koska arki olisi tullut kuvioihin, kai hän silloin haluaisi vielä yrittää.

Vierailija
55/74 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata olla sinisilmäinen. Ei mies lähde muuten ongelmattomasta arjesta tunteiden laimenemisen takia, ellei jossain ole varasyli odottamassa. Hyvä idea on todellakin ehdottaa miehelle, että otatte aikalisän nyt erojutuista, menette terapiaan ja vaikka varaatte parisuhdematkan. Jos mies ei halua, se on sitten selvä tapaus.

Vierailija
56/74 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehelläsi välttämättä ole toista naista. Itsekin lähdin ihan hyvän miehen luona siksi, koska en vain enää rakastanut häntä, ei ollut todellakaan varalla katsottuna uutta miestä. Olin miettinyt asiaa todella pitkään ennenkuin puhuin asiasta miehelle. Ja siinä vaiheessa kuin sain suuni auki, oli jo liian myöhäistä, minua ahdisti niin paljon että ainoa tilanne oli lähteä, en edes voinut ajatella mitään parisuhdeterapiaa.

Jos miehesi ei halua edes yrittää, tilanne on aika toivoton, ikävä kyllä. Voithan tietysti yrittää houkutella häntä terapiaan tms mutta jos omaa halua ei ole mukana, homma tuskin toimii.

Vierailija
57/74 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehelläsi välttämättä ole toista naista. Itsekin lähdin ihan hyvän miehen luona siksi, koska en vain enää rakastanut häntä, ei ollut todellakaan varalla katsottuna uutta miestä. Olin miettinyt asiaa todella pitkään ennenkuin puhuin asiasta miehelle. Ja siinä vaiheessa kuin sain suuni auki, oli jo liian myöhäistä, minua ahdisti niin paljon että ainoa tilanne oli lähteä, en edes voinut ajatella mitään parisuhdeterapiaa.

Jos miehesi ei halua edes yrittää, tilanne on aika toivoton, ikävä kyllä. Voithan tietysti yrittää houkutella häntä terapiaan tms mutta jos omaa halua ei ole mukana, homma tuskin toimii.

miehet TOSI harvoin eli kyllä minustakin valitettavasti tuntuu sitlä, että miehelläsi on toinen, vaikka hämn ei sitä myöntäisikään!

Kerronpas tässä samalla oman tarinani...

Meillä on takana yli 20 vuoden avioliitto ja koskaan mies ei ole halunnut erota, vaikka vaikeitakin aikoja on ollut! Nyt yhtäkkiä hän ilmoitti haluavansa eron ja mitään vaikeaa/ihmeelltistä/muutosta ei ollut tapahtunut ja tuo tuli minulle täytenä yllätyksenä! No mies vain sanoo ettei rakasta minua ja olen pilannut hänen koko elämänsä jne jne...kaikki asiat ovat minun syytäni ja mies ei yhtäkkiä saanut elää niinkuin olisi halunnut! Ikinä ennen hän ei kuitenkaan ole halunnut erota, vaikka olen sitä vaikeuksien aikana syksynytkin...

No kas kummaa, mies on rakastunut työkaveriinsa ja sehän selittääkin sitten jo kaiken:( Minusta on tullut vain riippakivi, kaiken pahan alku ja juuri ja tämäkin titysti juuri sen takia, että mies saisi edes jonkinlaisen oikeutuksen erolleen...totuus tuo minun syyttelelminen tuskin on...tai ainakin pitäisi olla loistava näyttelijä, että jaksaisi näytellä rakastunutta yli 20 vuotta!!

Älä siis ole liian sinisilmäinen...

Vierailija
58/74 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ilmoittaa, ettei rakasta sinua ja hänelle ovat tärkeitä työ ja harrastus, mitkä menevät edellesi...

Vierailija
59/74 |
16.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ on pakko tehdä. Harrastus on hyödyllinen ja olen ajatellut että tekee miehelle hyvää päästä kaverin kanssa puuhamaan jotain mistä tykkää.

Toki haluan lisätä yhteistä aikaamme. Jos saamme arjen rullamaan niin parisuhteellammekin on toivoa. Ehkä tämä on vain sellainen vastamäki niinkuin jo asian ilmaisi.

Vierailija
60/74 |
13.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelä on toinen vaikka ei myöntäisikään. Mitä sitten. Mitä se totuus auttaa???? Kysyttävä olisi, MIKSI miehellä on toinen. Hänellä on toinen, koska hän ei rakasta sinua tarpeeksi ollakseen kanssasi. Ei ole mitään merkitystä, että miehellä on uusi. Hän ei myönnä sitä, mikä on hänen valintansa. On a7ihan turha käyttää aikaa ja energiaa toisen naisen todistamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan