Kauhean Nolo juttu tapahtui mulle... pääsen yli, mut juoruta pitää teille se.
olin menossa asioille perheineni ja autossa tuli yhtäkkiä keskenkaiken kauhea olo. Menin kalpeaksi ja karvat nousivat pystyyn, vilusti ja tuntui, että peräpää räjähtää. En voinut liikkuakkaan, kun tuntui että tulee varpusparvi vähintään housuun. Kärvistelin ja itkua lähes tihrustin kun oiekasti tuntui etten pysy tajuissani, eikä ole muuta vaihtoehtoa kuin antaa tulla. Vaihtoehtoina oli paskaa housuissa koko perheen nähden ja auto varmaankin myös lähes lunastuskunnossa, siltä tuntui (en ois ainakaan halunnut siivota semmosta) tai sit mennä ulos ja antaa tulla siel.
Noh sain sen verran pinnistettyä, että mies ajoi lähimmälle huoltoasemalle ja availin samalla housuja. Menin/juoksin vessaan ja pääsin just pöntölle ja sit se kauhea parvi tuli sinne. Siinä oli ihme onni matkassa, mut mummolla joka tuli perässäni ei ollut ja hän näytti kummalta. En jaksanu alkaa selitteleen tai smalltalkaamaan kauheasta ripulihädästä tms. Hyi että hävetti kyllä! Onkos samankaltaisia kokemuksia?
Kommentit (27)
tuntuu vaan pahalta, kun aina pitää valehdella.
Kauheaa.
Helsingissä Forumin kauppakeskuksessa iski kamala hätä. Etsin epätoivosena vessan ja ryntäsin koppiin. Mutta kun olin vetämässä housuja alas, varpusparvi lensi pitkin pytyn reunoja, seiniä, lattiaa, housujani...
Kaavin pahimmat housuista, jätin paskat seinille ja lattioille ja ajoin melko täydellä ratikalla kotiin. Oli varmaan kamala haju. Onneksi oli sentään pitkä takki kun oli talvi, niin ettei kaikki näkynyt yleisölle...
siellä ei tullut mitään, mutta kun lähdin bussilla keskustaan Hatanpäältä, iski armoton hätä bussissa. Lapsi kun olin, ei ollut rahaa (silloin ainakin oli vessat maksullisia), ja miltei itkin kun mietin minne pääsisin vessaan. Ja eiku pääkirjaston ilmaiseen vessaan! Ehdin, mutta maitoa en sitten enää juonut...
Tämä ei ole kovin paha, mutta kerran kun joskus muinoin olin vielä ala asteella ja liikunnassa oli suunnistusta jo sen alkuvaiheessa oli hiukan hätä... no eipä siinä mitään kunnes niitä rasteja piti ravata sikin sokin pitkiäkin matkoja ja hätä alkoi olla sietämätön sitten etsin jonkun puskan joka oli mahd kaukana rasteista... ei ollut tietenkään paperia ja koululle asti piti olla silleen alushousut nilkoissa tyylillä :c toivon suuresti ettei kukaan luokkalaisista pöllähtänyt jälkeenpäin paikalle :D
Mulla kävi samallai nimittäi olin lenkillä ja yhtäkkii alko vatta sattuu ja tuntuu että tulis alle just nyt :O no sitte menin sokoksen ja isokarhun luo, molemmat kiinni. No onneks siin oli lähel finnkino ja kävelin ripsakkaa ja sitte heti vaa takki ja kaikki pois ja kauhee pommi tuli. Ja just mun edes tuli sin 2 naist et tota tota mitäköhä ne ajatteli :)))
tuntuu vaan pahalta, kun aina pitää valehdella.